Mja, al die users die klagen over moslims .. hoe kan dat nouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef rasor1 het volgende:
klacht #2
ik kan me enorm storen aan het anti moslim gedrag op deze website en de vele anti moslim nieuwsposts
kunnen de woorden moslim/marokkaan niet gefilterd worden?
omdat ik denk dat mijn topic in klb een langere levensduur mag genietenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:24 schreef Gamer_V het volgende:
Je klacht #6 is 'Waarom word dit topic gesloten met de mededeling 'Ga maar naar feedback'?'
quote:ik kan me enorm storen aan het anti moslim gedrag op deze website en de vele anti moslim nieuwsposts
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef rasor1 het volgende:
klacht #1
wat is het toch rete irritant dat elk nieuwsbericht eindigt met een opsomming van wat allemaal niet bekend is.
klacht #2
ik kan me enorm storen aan het anti moslim gedrag op deze website en de vele anti moslim nieuwsposts
klacht #3
de vele celebrity nieuwsberichten die voornamelijk afbrekend zijn kunnen we nou echt niet zonder paris hilton?
klacht #4
de vele broodje aap verhalen. ik dacht eerst dat de frontpage een nieuwssite is, maar door de vele broodje aap / celebrity / moslim verhalen begin ik toch anders te denken
samenvattende klacht #5 waarom is de frontpage inhoudelijk zo vreselijk brak
het niveau van de frontpage komt al lange tijd NOUWELIJKS boven het NIVEAU van het forum uit.
dat het niveau van het forum zo laag is maakt praten leuk, maar de nieuwsberichten op de frontpage hoeven dit toch niet te weerspiegelen!
nu jullie beurt om te klagen om mij brakke spelling mijn gebrek aan interpunctie en hoofdletters en mijn geklaag over de frontpageen iedereen die het met mij eens is vind ik lief
![]()
Of finnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Moet het vervangen worden door smurf dan...
Bwa... Negeren hebben we jarenlang geprobeerd, evenals goedpraten wegens "slechte jeugd gehad". Het is nu tijd om het beestje bij naam te noemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef rasor1 het volgende:
Sterft, vieze multiculturele mens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:41 schreef Mopst3r het volgende:
KUT TERING TYFUGS MOSLIM/PAUPERMOCRO
Heb ik je nu boos gemaakt?Huillie...
Je neemt opeens een hele andere wending?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:43 schreef rasor1 het volgende:
nee hoor mopst3r je mag van mij zoveel vloeken op moslims als je maar wil hoor
tis alleen dat ik moslims niet zo intressant vind ze weten mij nooit te verbazen en voldoen altijd aan het stereotype gedrag daarom lees ik er liever niet over omdat het zo saai is
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef rasor1 het volgende:
klacht #4
de vele broodje aap verhalen. ik dacht eerst dat de frontpage een nieuwssite is, maar door de vele broodje aap / celebrity / moslim verhalen begin ik toch anders te denken
Dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:43 schreef rasor1 het volgende:
tis alleen dat ik moslims niet zo intressant vind ze weten mij nooit te verbazen en voldoen altijd aan het stereotype gedrag daarom lees ik er liever niet over omdat het zo saai is
Volgens mij ben jij gewoon zelf zoeen vieze geitenneukert, hé.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:43 schreef rasor1 het volgende:
die stond zeker nog in je klembord zodat je die in elk topic kan plakken. in de faq staat dat je lief moet zijn tegen de topicstarterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:51 schreef Toryu het volgende:
Het is gratis, lees het of rot op.
Niet tegen Fokfrontpage haturz, JEWEETZELLUF!!!111!!eInS!1quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:55 schreef rasor1 het volgende:
[..]
die stond zeker nog in je klembord zodat je die in elk topic kan plakken. in de faq staat dat je lief moet zijn tegen de topicstarter![]()
Wat ben jij een ongelovelijke lelly zeg...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:55 schreef rasor1 het volgende:
[..]
die stond zeker nog in je klembord zodat je die in elk topic kan plakken. in de faq staat dat je lief moet zijn tegen de topicstarter![]()
Lelly?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:03 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelovelijke lelly zeg...![]()
Zijn moeder stond achter hem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |