Ik ook!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb altijd gelijk.
ja maar das anders...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:48 schreef Jacqie het volgende:
Hahaha jullie wel, maar die vrouw niet :p
Alleen als ze sexueel aantrekkelijk zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:55 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen gelijk hebben...
Ik had gelijk... En ben toch écht een vrouwtjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:55 schreef lennart12 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:55 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Zie bovenstaande. (of misschien nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:58 schreef Jacqie het volgende:
[..]
Ik had gelijk... En ben toch écht een vrouwtje
How do you explain that?
Smaken verschillen hè?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zie bovenstaande. (of misschien niet![]()
)
Mjah inderdaad, maar dat ze al schreeuwend beginnen dat ze gelijk hebben is té irritant en onnodig!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:06 schreef weasel85 het volgende:
ik heb ook altijd gelijk ja..achteraf excuseren de mensen zich ervoor
alleen dat al...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:08 schreef TheSorrow het volgende:
Ook leuk, maatjes die dronken zijn en ook altijd gelijk willen hebben, en maar door blijven drammen....
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:55 schreef lennart12 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach...
In elke vrouw zit wel iets goeds...HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
† The 3 Kings †
Ook als ze ongelijk hebben zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vrouwen hebben altijd gelijk....![]()
Ach...
In elke vrouw zit wel iets goeds...eeuuuhhh...mja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....niet dus...
![]()
jij begrijpt het tenminste....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ook als ze ongelijk hebben zeker
Hihiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij begrijpt het tenminste....![]()
![]()
*sjucht* tijdens het telefoongesprek.quote:
Ach...
In elke vrouw zit wel iets goeds...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
0 topics op naam. 14.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |