quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:15 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mensen met alleen maar kattenfoto's in hun een fotoboek zijn eng![]()
mensen die oordelen over anderen aan de hand van een fotoboek , die zijn engquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:15 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mensen met alleen maar kattenfoto's in hun fotoboek zijn eng![]()
Hey frits, krijg misschien een kleine journalisten job erbijquote:
Hoe cool! Ik vind het jammer dat ik geen tijd daarvoor heb, anders zou ik er ook voor proberen te schrijven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey frits, krijg misschien een kleine journalisten job erbij![]()
Had een zelf geschreven bericht gesubmit...naar de FP, vonden ze schijnbaar leuk want ze vroegen of ik geen interesse had in parttime nieuwssubmitter enzo..![]()
inmiddels 2e gedaan, beide geplaatstcool
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef BrandX het volgende:
wow 402 ook al bijna vol.. ik ga morgen een paar nummertjes missen dusallemaal!
Geld voor?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe cool! Ik vind het jammer dat ik geen tijd daarvoor heb, anders zou ik er ook voor proberen te schrijven.
Krijg je er geld voor of niet? En heb je dan ook toegang tot een van de nieuwsdiensten?
brandje!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef BrandX het volgende:
wow 402 ook al bijna vol.. ik ga morgen een paar nummertjes missen dusallemaal!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey frits, krijg misschien een kleine journalisten job erbij![]()
Had een zelf geschreven bericht gesubmit...naar de FP, vonden ze schijnbaar leuk want ze vroegen of ik geen interesse had in parttime nieuwssubmitter enzo..![]()
inmiddels 2e gedaan, beide geplaatstcool
![]()
ja lekker... alleen ik krijg maar geen valid key voor mijn gedowde gekochte office 2007quote:
Dan moet je die ook ergens downl kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja lekker... alleen ik krijg maar geen valid key voor mijn gedowde gekochte office 2007![]()
Tof man! Wellicht kom ik je vergezellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geld voor?dat zal wel niet
![]()
Mag ze zelf schrijven of van anderen herschrijven. Weet nog weinig info, aangezien wat ER-mensen op vakantie zijn
Dus ik wacht rustig af en blijf voornamelijk DE-topics submitten
Veel tijd heb ik niet, maar 8 in de week moet kunnen
jaaah, die hoort in de launcher te zitten, en ik keek niet goed, want daar zit 'ie ook. ik ga nu kijken of hij goed isquote:Opwoensdag 15 augustus 2007 23:35schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan moet je die ook ergensdownlkopen;)
Ik ken wel een paar mensen die het constant over hun katten hebben of er continu foto's van laten zien.. mijn ervaring zegt dat ze eng zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mensen die oordelen over anderen aan de hand van een fotoboek , die zijn eng![]()
coolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tof man! Wellicht kom ik je vergezellen
check, lijkt het te doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaaah, die hoort in de launcher te zitten, en ik keek niet goed, want daar zit 'ie ook. ik ga nu kijken of hij goed is:P
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:36 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar mensen die het constant over hun katten hebben of er continu foto's van laten zien.. mijn ervaring zegt dat ze eng zijn:Y
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
en zo is fruts dus helemaal niet. Dus zijn conclusie over jouw vlottrekkende conclusie is een betere dan jouw initiële conclusie was [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |