een paar...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:36 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar mensen die het constant over hun katten hebben of er continu foto's van laten zien.. mijn ervaring zegt dat ze eng zijn![]()
Ken je hem persoonlijk dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
check, lijkt het te doen
[..]
en zo is fruts dus helemaal niet. Dus zijn conclusie over jouw vlottrekkende conclusie is een betere dan jouw initiële conclusie was [afbeelding]
Ze mag best haar eigen conclusies trekken hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
check, lijkt het te doen
[..]
en zo is fruts dus helemaal niet. Dus zijn conclusie over jouw vlottrekkende conclusie is een betere dan jouw initiële conclusie was [afbeelding]
niet persoonlijk, maar wel al wat langer hier en zijn postgedrag lijkt in de verste verte niet op wat jij beschrijftquote:
in het boek van Stephen King; Dreamcatcher wordt de term SSDD gebruikt, kort uitgelegd is er een vriendengroepje van vier jongens die die afkorting bezigt voor Same Shit, Differrent Day (waar weer een verhaal achter zit). Vandaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:47 schreef Shitonya het volgende:
Iemand "kennen" via een forum zegt werkelijk niets..
Wat is een ssdd? hm, mijn sigh.. die hoort toch zo? Of wilde je er same day, different shit van maken?
Nee, en 1 keer in de 10 delen een keer langskomen dat zorgt juist ervoor dat men de users leert kennenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:47 schreef Shitonya het volgende:
Iemand "kennen" via een forum zegt werkelijk niets..
Wat is een ssdd? hm, mijn sigh.. die hoort toch zo? Of wilde je er same day, different shit van maken?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, en 1 keer in de 10 delen een keer langskomen dat zorgt juist ervoor dat men de users leert kennen:')
Jongens, dit gaat nergens over, BX heeft namelijk altijd gelijk!B-):*
Dat geeft nix hoor, ze oordeelt goed over boekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
in het boek van Stephen King; Dreamcatcher wordt de term SSDD gebruikt, kort uitgelegd is er een vriendengroepje van vier jongens die die afkorting bezigt voor Same Shit, Differrent Day (waar weer een verhaal achter zit). Vandaar.
Maar blijkbaar ken je het boek niet
Het is echt geen kliekje hierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:52 schreef Shitonya het volgende:
oh wat schattig een kliekje..
Nee, kende hem niet, maar ik hoor mensen deze quote wel eens zeggen en sommige mixen hem wel eens.. al met al komt het op hetzelfde neer, dus het maakt weinig uit
ik ga ook, trusten iedereen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is echt geen kliekje hier:')Anders zat ik hier echt niet..:')
Maar goed... je bent iemand die gauw je oordeel klaar heeft, dat blijkt nu wel weer. Erg jammer:*
Morgen werken, nu ga ik maffenO+:W
En gelijk heb je jonge! Slaap lekker!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is echt geen kliekje hierAnders zat ik hier echt niet..
![]()
Maar goed... je bent iemand die gauw je oordeel klaar heeft, dat blijkt nu wel weer. Erg jammer![]()
Morgen werken, nu ga ik maffen![]()
![]()
Geen kliekje hoor Shit, een groep mensen die al een tijdje met elkaar SC'enquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:52 schreef Shitonya het volgende:
oh wat schattig een kliekje..
Nee, kende hem niet, maar ik hoor mensen deze quote wel eens zeggen en sommige mixen hem wel eens.. al met al komt het op hetzelfde neer, dus het maakt weinig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |