je kan er zelfs ontbijtenquote:
Alcohol/Tobacco? Wat is dat voor filter? een breezerfilter?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
ah weer een nieuwe blok hier
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Alcohol/Tobacco"
For assistance, contact your network support team.
Dat klinkt niet erg vrolijk, zussiequote:
Nee niet echt...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg vrolijk, zussie
Wat scheelt eraan?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:15 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nee niet echt...
Directrice van m'n school vertelde dat ze baarmoederhalskanker heeft en geopereerd moet worden..
Leuk begin van de vergadering![]()
geen ideequote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:45 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Alcohol/Tobacco? Wat is dat voor filter? een breezerfilter?![]()
nou das idd minder. hopelijk zijn ze er idd op tijd bij.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:15 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nee niet echt...
Directrice van m'n school vertelde dat ze baarmoederhalskanker heeft en geopereerd moet worden..
Leuk begin van de vergadering![]()
weten ze nog niet, is een speciale vorm, zit dieper....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat is niet fijn...
Zijn er er op tijd bij?
Bah, dat klinkt niet best...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
weten ze nog niet, is een speciale vorm, zit dieper....
eerst baarmoeder er uit, dan verder kijken..
dus ik hoor het wel...
Morgen weerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:57 schreef Lynx666 het volgende:
Waar is de tijd gebleven waar er 4 topic op één dag volgeluld werden.
Als je ze echt mist.. moet je wachten tot tear er weer isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef Seventees het volgende:
Het is hier zo stil... Mis bijna de oneerbare voorstellen die ik voor mijn neus kreeg
Jaaa. Hier krijg je alleen maar warme maaltijden.. Dus McDonals is ook perfect! (beetje late reactie)quote:
Pervers mennekequote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Zullen we allemaal met elkaar naakt gaan cammen ? oh shit ik zit om mn werk....
nou tot zover mn oneerbare voorstel.![]()
Naakt cammen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Zullen we allemaal met elkaar naakt gaan cammen ? oh shit ik zit om mn werk....
nou tot zover mn oneerbare voorstel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |