Heb geen abonnement.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef LekkerWijf het volgende:
Stopt mijn abonnement automatisch? Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die u afsluit tot wederopzegging en worden automatisch verlengd.
![]()
Laat het hun terug boeken. Ik neem niet aan dat ik dat zelf kan via internet bankieren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef heiden6 het volgende:
Nooit iets besteld bij ze? Geen abonnement afgesloten?
Gewoon terugboeken via internet, of even bellen naar de bank.
Hoe komen die mensen aan jou naam icm je rek nr en je woonplaats......quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Laat het hun terug boeken. Ik neem niet aan dat ik dat zelf kan via internet bankieren.
MAar het punt is dat ze niet gestraft worden.
Als ik bij jou 100 euro jat uit je portemonnee dan ben ik wel strafbaar, maar bedrijven zo niet??
Natuurlijk kan dat, het is een automatische afschrijving, toch? Bij welke bank zit je? Bij de Postbank en de ABN Amro kan het sowieso via internet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Laat het hun terug boeken. Ik neem niet aan dat ik dat zelf kan via internet bankieren.
Als ik bij jou 100 euro jat uit je portemonnee dan ben ik wel strafbaar, maar bedrijven zo niet??
postbank, en het is geen automatische afschrijving. Zoals eerdere vermeld: accept giroquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, het is een automatische afschrijving, toch? Bij welke bank zit je? Bij de Postbank en de ABN Amro kan het sowieso via internet.
In het verleden elsevier abonnemenjte gehad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Hoe komen die mensen aan jou naam icm je rek nr en je woonplaats......![]()
Omdat dat geregistreerd wordt (ze weten wie het geld bij jou hebben weggehaald) en jij gewoon de bank kan bellen om de overschrijving ongedaan te maken. Is mij ook wel eens gebeurt, gewoon bellen, niks aan de hand.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Pwnda.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat voor fiat heb je dan? Zoeen Panda?
Bij overheidsinstellingen en scholen kan het overigens nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, het is een automatische afschrijving, toch? Bij welke bank zit je? Bij de Postbank en de ABN Amro kan het sowieso via internet.
Belachelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bij overheidsinstellingen en scholen kan het overigens niet
Een acceptgiro? Hoe de fuck kan dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:21 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
postbank, en het is geen automatische afschrijving. Zoals eerdere vermeld: accept giro
Tsja, dat hoop ik morgen te horen. Heb ze gebeld en ze gingen het uitzoeken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:50 schreef niekth het volgende:
[..]
Een acceptgiro? Hoe de fuck kan dat?
Eenmalige machtiging of automatische afschrijving is mogelijk... maar accept giro?
Vrouwtje kan niet lezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:54 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Misschien dat je vrouwtje stiekum nog een jaar de Elsevier wou lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |