abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52415804
Vind de line-up wel een beetje middelmatig; allemaal van die net niet rockbands als kings of leon, kasabian, interpol, en saaie meuk als the killers, NiN en the good the bad and teh queen. Enige leuke band is rodrigo y gabriela. Voor de rest zit er niet echt interessants bij..
pi_52416804
boeie, zuipen en lomp doen..
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:10:03 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52416826
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:26 schreef Batsnek het volgende:
Vind de line-up wel een beetje middelmatig; allemaal van die net niet rockbands als kings of leon, kasabian, interpol, en saaie meuk als the killers, NiN en the good the bad and teh queen. Enige leuke band is rodrigo y gabriela. Voor de rest zit er niet echt interessants bij..
tool is idd maar een middelmatig bandje .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52416876
Tool is dan een uitzondering; alhoewel ik ze ook vrij saai vind.

' '
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:17:52 #155
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52417059
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef snorfiets het volgende:
boeie, zuipen en lomp doen..
Dat laatste lukt 'm vast
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:35:04 #156
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_52422682
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en rond senseesjon wijt en blek/densvellie etc stikt het van het gelul over die debiele stamp "feesten".

je punt?
Ja, alleen maar nieuwsberichten over hoeveel mensen er wel niet zijn opgepakt. Het valt me op dat dance-evenementen vrijwel alleen op deze manier in het nieuws komen terwijl er op festivals als Lowlands en Pinkpop ook wel genoeg geslikt, gesnoven en gerookt zal worden maar daar hoor je vrijwel nooit berichten over. Alleen hoe geweldig en leuk het wel niet was. Beetje jammer dat de meeste media het nog altijd nodig vinden om pure dance-evenementen in slecht daglicht te stellen.
It's about being boss, not being the boss...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:37:09 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52422748
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:35 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Ja, alleen maar nieuwsberichten over hoeveel mensen er wel niet zijn opgepakt. Het valt me op dat dance-evenementen vrijwel alleen op deze manier in het nieuws komen terwijl er op festivals als Lowlands en Pinkpop ook wel genoeg geslikt, gesnoven en gerookt zal worden maar daar hoor je vrijwel nooit berichten over. Alleen hoe geweldig en leuk het wel niet was. Beetje jammer dat de meeste media het nog altijd nodig vinden om pure dance-evenementen in slecht daglicht te stellen.
En het komt niet voor 1 seconde in je op dat er bij Lowlands ect gewoon geen fuck gebeurt? Ik kom al zeker 15 jaar op festivals etc en heb nog nooit een wanklank gezien. Stoot je iemands bier om? Prima, haal ff nieuwe en vervolgens heb je vaak nog nieuwe vrienden ook.

Doe hetzelfde op een densfeest en die pillendraaiers rammen je neer..... vooroordeel, misschien omdat ik nog nooit op een densfeest ben geweest maar dat er "expres" persberichten worden verzonnen om dance in een kwaad daglicht te stellen is pure bullshit.
Get woke, go broke!
pi_52423412
Wtf zijn pillendraaiers? Overigens zul je van een xtc-pilletje niet zo snel aggressief worden.
pi_52424883
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef Batsnek het volgende:
Wtf zijn pillendraaiers? Overigens zul je van een xtc-pilletje niet zo snel aggressief worden.
HeatWave heeft geen levenservaring en leest alleen verhaaltjes achter zijn beeldscherm, je weettogh?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:52:57 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52424950
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:50 schreef Edie86 het volgende:

[..]

HeatWave heeft geen levenservaring en leest alleen verhaaltjes achter zijn beeldscherm, je weettogh?
Ga weg peuter, 86 . Toen liep ik al 12 jaar op deze planeet rond.....
Get woke, go broke!
pi_52425032
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ga weg peuter, 86 . Toen liep ik al 12 jaar op deze planeet rond.....
Kom dan eens buiten voor de grap, dan zie je dat het in werkelijkheid allemaal best meevalt...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:59:17 #162
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_52425164
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En het komt niet voor 1 seconde in je op dat er bij Lowlands ect gewoon geen fuck gebeurt? Ik kom al zeker 15 jaar op festivals etc en heb nog nooit een wanklank gezien. Stoot je iemands bier om? Prima, haal ff nieuwe en vervolgens heb je vaak nog nieuwe vrienden ook.

Doe hetzelfde op een densfeest en die pillendraaiers rammen je neer..... vooroordeel, misschien omdat ik nog nooit op een densfeest ben geweest maar dat er "expres" persberichten worden verzonnen om dance in een kwaad daglicht te stellen is pure bullshit.
Je zegt het zelf al, lul alsjeblieft niet over iets waar je totaal geen weet van hebt. En alsof er op festivals zoals Lowlands nooit wat gebeurt. Als iemand behoorlijk bezopen is en een kwade dronk heeft dan kan dat ook ontaarden in een vechtpartij als je z'n bier omgooit. En om even op je 'pillendraaiers' opmerking terug te komen, mensen die onder invloed van een pilletje zijn zijn juist totaal niet agressief. Stoot je iemands drankje om dan is het vaak ook geen probleem en ontaart het vaak ook in een gezellig gesprek.

En ik heb het trouwens nergens over persberichten die verzonnen worden. Het zal vast wel kloppen dat er weer een aantal mensen zijn opgepakt met drugs in bezit op een dance-evenement maar dat is dan ook vaak het enige wat je er over leest. Verder niks positiefs over hoe leuk of spectaculair e.d. het was, het enige positieve wat je in zo'n berichtje terugleest is iets zoals: ..maar desondanks spreekt de politie van een goed verlopen evenement..
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:04:39 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52425314
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:59 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al, lul alsjeblieft niet over iets waar je totaal geen weet van hebt. En alsof er op festivals zoals Lowlands nooit wat gebeurt. Als iemand behoorlijk bezopen is en een kwade dronk heeft dan kan dat ook ontaarden in een vechtpartij als je z'n bier omgooit. En om even op je 'pillendraaiers' opmerking terug te komen, mensen die onder invloed van een pilletje zijn zijn juist totaal niet agressief. Stoot je iemands drankje om dan is het vaak ook geen probleem en ontaart het vaak ook in een gezellig gesprek.

En ik heb het trouwens nergens over persberichten die verzonnen worden. Het zal vast wel kloppen dat er weer een aantal mensen zijn opgepakt met drugs in bezit op een dance-evenement maar dat is dan ook vaak het enige wat je er over leest. Verder niks positiefs over hoe leuk of spectaculair e.d. het was, het enige positieve wat je in zo'n berichtje terugleest is iets zoals: ..maar desondanks spreekt de politie van een goed verlopen evenement..
Feit is gewoon dat er geen arrestaties ZIJN bij rockfestivals. Ik ben op 12 LL's geweest heb nog nooit 1 keer iemand zien vechten.

graspop in Belgie, 100.000 (!) man, geen spoor van geweld.

Sensation staat garant voor dik 50 arrestaties per aflevering. Wat is je punt eigenlijk? feiten zijn feiten.

En dat ze er niets leuks over schrijven is omdat er weinig over te vertellen valt he? er draaiden wat mensen plaatjes en strak onder de drugsstaande gassies stonden erop te springen.

Lowlands is Muziek, theater, cultuur, goed eten, campingsfeer, sociaal zijn.
Get woke, go broke!
pi_52425416
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Feit is gewoon dat er geen arrestaties ZIJN bij rockfestivals. Ik ben op 12 LL's geweest heb nog nooit 1 keer iemand zien vechten.

Sensation staat garant voor dik 50 arrestaties per aflevering. Wat is je punt eigenlijk? feiten zijn feiten.

En dat ze er niets leuks over schrijven is omdat er weinig over te vertellen valt he? er draaiden wat mensen plaatjes en strak onder de drugsstaande gassies stonden erop te springen.

Blaat lamlul, er komen ook hele andere mensen naar festivals... Ouderen en jongeren door elkaar, de hele sfeer is direct anders dan wanneer je jongeren bij elkaar zet. Waarom is er in verhouding meer ruzie op scholen dan op 'grote-mensen' werkvloeren?

En alsof op Lowlands e.d. niets gebruikt word
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:10:49 #165
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_52425527
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk jochie, je hebt ook zicht over het hele terrein tijdens die 12 keer dat je bent geweest? Het gaat er bij mij niet in dat er helemaal niet wordt gevochten op rock-festivals. En alsof Sensation een blauwdruk is voor alle andere dance-evenementen? Een festivals zoals Mysteryland biedt vrijwel alles wat je opnoemde van Lowlands behalve campingsfeer. Je hoeft daar trouwens niet op te reageren want uit je reacties zie ik alweer dat je weer het standaardtype 'ik-haat-dance' bent. En die arrestaties waar je het over hebt zijn over het algemeen mensen die met één of twee pillen gepakt zijn (wat in mijn ogen ook helemaal nergens over gaat, maar dat terzijde).

Maar goed, veel plezier op LL dan doe ik hetzelfde op Mysteryland.
pi_52425717
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Popi jopie-festival. Ik lach me altijd kapot om die dreadlock-pipo's die maandenlang met hun ongewassen Lowlands-polsbandje om willen laten zien dat ze er geweest zijn.
Dat is veruit het ergste aan Pinkpop/Lowlands gangers
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:18:38 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52425761
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:07 schreef Edie86 het volgende:

[..]

Blaat lamlul, er komen ook hele andere mensen naar festivals... Ouderen en jongeren door elkaar, de hele sfeer is direct anders dan wanneer je jongeren bij elkaar zet. Waarom is er in verhouding meer ruzie op scholen dan op 'grote-mensen' werkvloeren?

En alsof op Lowlands e.d. niets gebruikt word
Dat is toch precies een argument voor mijn stelling . Dat er nou een reden voor is doet niets af aan de feiten.

Gebruikt? Zat, maar dat levert dus bljkbaar geen problemen op want er zijn geen arrestaties .
Get woke, go broke!
pi_52425832
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is toch precies een argument voor mijn stelling . Dat er nou een reden voor is doet niets af aan de feiten.

Gebruikt? Zat, maar dat levert dus bljkbaar geen problemen op want er zijn geen arrestaties .
En dat weet jij?... Het is ook helemaal niet intressant om over Lowlands/Pinkpop te melden dat er twee mensen zijn gearresteerd door een ruzie... Bij sensation e.d. wel, zodat mensen als jij kunnen zeggen; "Zie je wel!"

donderdag 16 augustus 2007 @ 16:22:02 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52425860
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef Edie86 het volgende:

[..]

En dat weet jij?... Het is ook helemaal niet intressant om over Lowlands/Pinkpop te melden dat er twee mensen zijn gearresteerd door een ruzie... Bij sensation e.d. wel, zodat mensen als jij kunnen zeggen; "Zie je wel!"

Weet je hoe dat heet? Paranoide gedrag.

Wat is het belang van de pers om dat te doen? Voor mij? Echt, wat lief van ze!! .

Wat een bull
Get woke, go broke!
pi_52425925
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Weet je hoe dat heet? Paranoide gedrag.

Wat is het belang van de pers om dat te doen? Voor mij? Echt, wat lief van ze!! .

Wat een bull
Tuurlijk.... Waarom word er PLOTS zo'n ophef gemaakt over het broeikas effect? Exact hetzelfde...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:27:59 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52426032
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:24 schreef Edie86 het volgende:

[..]

Tuurlijk.... Waarom word er PLOTS zo'n ophef gemaakt over het broeikas effect? Exact hetzelfde...
Eeehmm, omdat het broeikas er ook daadwerkelijk is?
Get woke, go broke!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:29:21 #172
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52426083
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eeehmm, omdat het broeikas er ook daadwerkelijk is?
hoax
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:30:24 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52426107
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:29 schreef PeZu het volgende:

[..]

hoax
Ja, net als de pillen op sensation!

.
Get woke, go broke!
pi_52426147
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.
Je bent dommer dan ik dacht

Broeikast effect is allang bekend dat het een hoax is.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:32:27 #175
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52426167
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.
nou met dat zero tollerance beleid van tegenwoordig

ps verschillende wetenschappers spreken elkaar tegen mbt de oorzaak van de opwarming van onze aarde
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')