goedzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:52 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
kostprijs, ben geen oplichter.
Jij bent gewoon een sukkel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
Op de radio de halve dag gelul over Lowlands, alsof dat het evenement van het jaar is![]()
Niet iedereen waardeert die alternatieve shit(en om een aantal mensen alvast voor te zijn : ik hou NIET van jump en de meeste top 40muziek)
.
Beter dan een kansloze vriendlozestinkendenblowendelelijke alto-nerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kansloze klacht van een kutbreezersensationwhitegstartruitjenerd
x_x WANEER KOM JIJ EENS ONDER JE STEEN VANDAANquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Beter dan een kansloze vriendlozestinkendenblowendelelijke alto-nerd.
O, nou dan ga ik vlug de schoen zetten voordat het te laat is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Bijna LOWLANDS!!
Nog maar 1 nachtje slapen.
Moet jij zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
x_x WANEER KOM JIJ EENS ONDER JE STEEN VANDAAN
Nu ben je in de war met je geboorteplaats..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.
De lekkerste chicks lopen toch echt op de goede dance-feesten rond, de varkens en trollen lopen op Lowlands in de modder te rollen
ik denk dat je in de war bent met de zwarte cross.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.
De lekkerste chicks lopen toch echt op de goede dance-feesten rond, de varkens en trollen lopen op Lowlands in de modder te rollen
1: das niet waar ... en jij kan er al helemaal niet over oordelen want je bent nog nooit op lowlands geweest ..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.
Ugh... 'k heb vrouwen gezien op Sensation (.de welliswaar..), maar die vielen niet echt in mijn intressegebied.... voornamelijk vrouwen van 40 die denken hip te zijn en blondjes die te dom zijn om te poepen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.
Deels heeft hij wel gelijk, want de gemiddelde low landster is nou niet bepaald oogverblindend te noemen.. Het merendeel bestaat toch wel uit alternatieve altootjes die hun uiterlijk verpesten met spikes, wijde broeken of zwarte make up op den ogen. Over de mannen wil ik me nog niet eens uitlatenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
1: das niet waar ... en jij kan er al helemaal niet over oordelen want je bent nog nooit op lowlands geweest ..
2: wie zegt dat ik daar kom op chicks te scoren ?
Boeiend ... ga jij dan alleen maar naar buiten om chicks te scoren ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Deels heeft hij wel gelijk, want de gemiddelde low landster is nou niet bepaald oogverblindend te noemen.. Het merendeel bestaat toch wel uit alternatieve altootjes die hun uiterlijk verpesten met spikes, wijde broeken of zwarte make up op den ogen. Over de mannen wil ik me nog niet eens uitlaten![]()
Denk dat maar een kwart wel kan zeggen dat degene over een "mooi" uiterlijk beschikt, maar echt niet meer
Neen, vrienden, alcohol en muziek.. ik legde enkel uit dat dat crapuul wel degelijk ergens een punt hadquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Boeiend ... ga jij dan alleen maar naar buiten om chicks te scoren ?
Wat een gelulquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef Shitonya het volgende:
Deels heeft hij wel gelijk, want de gemiddelde low landster is nou niet bepaald oogverblindend te noemen.. Het merendeel bestaat toch wel uit alternatieve altootjes die hun uiterlijk verpesten met spikes, wijde broeken of zwarte make up op den ogen. Over de mannen wil ik me nog niet eens uitlaten![]()
Denk dat maar een kwart wel kan zeggen dat degene over een "mooi" uiterlijk beschikt, maar echt niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |