quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Doe mij wacken/graspop maar, lowlands is voor vuige indie knuffelaars
sowieso last van 'alto's'.. dan maak je je echt om de verkeerde dingen drukquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef snorfiets het volgende:
mensen die miepen dat er alleen alto's enzo komen hebben geen recht van spreken in dit geval, want ik heb er totaal geen last van gehad en meer dan 90% van de mensen was gewoon 'normaal'.
Bluegrassquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef Yorrit het volgende:
[..]
is allemaal alternatief toch. bluegrass is niet echt bekend bij het grote publiek
idd. wow, die drumt live, wat een emoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
Voor veel mensen is een écht instrument en iemand die zingt al alternatief...![]()
Dat komt omdat er op dance feesten altijd veel strengere controle is. Ik ben net wakker van Lowlands, en ben daar uberhaupt niet gecontroleerd op drugs. Ik heb dan ook de laatste nacht heel wat mensen space zien zijn...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles beter dan die agressieve kut dance feesten, 3 dagen LowLands, geen wanklank, van het weekend weer zo'n kut dens festival, 70 arrestaties.
En dat is elke keer weer zo......
De bewuste bluegrass band waar ik naar keek was Catham Country Linequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef NJlo het volgende:
[..]
BluegrassNickel Creek / Chris Thile
![]()
(als je nog aanraders hebt..)
man wat erger ik me dood aan jou in dit topic zeg. Doe je dit gewoon om te rellen of grappig te zijn of zo? Dat 'kut dens festival' heeft en naam en was Decibel. 25.000 man en een supersfeer. die 70 arrestaties zijn eigenlijk allemaal mensen die met een pilletje zijn gepakt dankzij dat belachelijke zero tollerance beleid.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles beter dan die agressieve kut dance feesten, 3 dagen LowLands, geen wanklank, van het weekend weer zo'n kut dens festival, 70 arrestaties.
dat loopt idd niet heel erg uiteen met grote 'dance' feesten en festivals.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:37 schreef frame-saw het volgende:
Op lowlands waren 116 arrestaties geloof ik, met 55.000 man. Dus zoveel meer is dat nou ook weer niet.
quote:Lowlands meer aanhoudingen
BIDDINGHUIZEN - Dinsdag 21 augustus 2007. De politie meldt dat er 114 aanhoudingen zijn verricht tijdens Lowlands. Dat is bijna twee keer zoveel als bij de vorige editie. Toen waren er 61 arrestaties een jaar daarvoor 80.
Ondanks de toename van het aantal arrestaties blijft de politie spreken van een rustig verlopen evenement.
Pakkans
De meeste aanhoudingen waren voor het gebruik van drugs. Het gaat hier zowel om soft- als harddrugs. De politie zegt dat er dit jaar veel vaker openlijker werd gebruikt, waardoor de pakkans steeg. Het grootste deel van de aanhoudingen werd gedaan voor het bezit van kleine hoeveelheden verdovende middelen.
Een enkeling werd aangehouden voor illegale kaartverkoop of diefstal. Door de aanwezigheid van het Openbaar Ministerie op het terrein, zijn de verdachten in de meeste gevallen een boete of werkstraf aangeboden.
ja dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:33 schreef MrDice het volgende:
De media neemt over wat ze binnenkrijgen. Het ligt dan ook niet zozeer aan de media die een vertekend beeld creeren, maar eerder aan politiekorpsen die selectief informatie verstrekken aan de media.
klopt, ze doen er zelf ook niks aan om het beeld recht te trekken, helaas maar waar. Dit is natuurlijk ook niet echt een taak van de media, maar meer van de overheid en dergelijke. Pure media geeft de informatie die het binnenkrijgt, ongeacht de suggestieve waarde of eventuele gevolgen. En aangezien er geen eenduidige regelgeving is omtrent het verstrekken van arrestatie-info bij festivals...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:36 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja dat ook natuurlijk.
maarja het zijn de media die het gewoon overnemen. ze creeeren het niet, maar ze geven het wel
man ga jij ff hard op je bek met deze kutopmerking. ik hoop dat die steen waar je onder ligt nog eens op je kop dondert om je wakker te schudden. je bent altijd welkom bij een hardstyle feestje hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
nee hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
man ga jij ff hard op je bek met deze kutopmerking. ik hoop dat die steen waar je onder ligt nog eens op je kop dondert om je wakker te schudden. je bent altijd welkom bij een hardstyle feestje hoor![]()
de meeste media zijn ook niet zelf op evenementen geweest, dus hebben weinig anders te schrijven dan wat ze van anderen krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:38 schreef MrDice het volgende:
[..]
klopt, ze doen er zelf ook niks aan om het beeld recht te trekken, helaas maar waar. Dit is natuurlijk ook niet echt een taak van de media, maar meer van de overheid en dergelijke. Pure media geeft de informatie die het binnenkrijgt, ongeacht de suggestieve waarde of eventuele gevolgen. En aangezien er geen eenduidige regelgeving is omtrent het verstrekken van arrestatie-info bij festivals...
toch allemaal heel erg spijtig.
daarbij moet je natuurlijk rekening houden dat er veel bij de poort gepakt worden. en daar ga je ongeacht het aantal dagen maar 1 keer doorheen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor.
4 dagen LL, 114 arrestaties, das per dag stukken minder dan 1 dag dansfeest.
hoe voelt dat nou, de hele dag met een blok beton voor je kop rondzeulen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor.
4 dagen LL, 114 arrestaties, das per dag stukken minder dan 1 dag dansfeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |