Alles beter dan die agressieve kut dance feesten, 3 dagen LowLands, geen wanklank, van het weekend weer zo'n kut dens festival, 70 arrestaties.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Bresser het volgende:
allemaal van die kansloze stinkerds die denken dat door zich niet te wassen, in zichzelf te snijden en smerige lelijke kleding te dragen uniek te zijn.
kunnen ze met 40k man uniek zijn
hoeveel procent zou een uitkering hebben of in de toekomst lange tijd uitkering trekken, 80%?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Bresser het volgende:
allemaal van die kansloze stinkerds die denken dat door zich niet te wassen, in zichzelf te snijden en smerige lelijke kleding te dragen uniek te zijn.
kunnen ze met 40k man uniek zijn
hoeveel procent zou een uitkering hebben of in de toekomst lange tijd uitkering trekken, 80%?
Alsof uitkeringstrekkers dat kunnen betalenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Bresser het volgende:
Ja..een stel Britse paupers waren datquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef Happel het volgende:
Lowlands was heerlijk.
En die zwervers waren inderdaad kansloos. Beetje in prullenbakken gaan graaien naar bekers.![]()
Zal ik weer beginnen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
Op de radio de halve dag gelul over Lowlands, alsof dat het evenement van het jaar is![]()
Niet iedereen waardeert die alternatieve shit(en om een aantal mensen alvast voor te zijn : ik hou NIET van jump en de meeste top 40muziek)
.
En dan zeuren om lowlands.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als ik de line-up zo doorlees : ja.
Ben zelf meer van de dance-feesten als Dancevalley, Sensation White, Sneakerz, Latin Village, enz.
Ik kan dit trouwens ook onderbouwen met feiten, op Wacken open air dit jaar waren iets van 70 aanklachten binnengekomen van vernieling e.d.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
En dan zeuren om lowlands.
Dat Semi-Epische gedoe van sensation is niet overtrokken zeker.
Bovendien is er op een feest al Lowlands veel minder geouwehoer dan bijvoorbeeld Sensation, dat zend in het beginsel al een veel beter signaal uit.
En maar blaffen op die alto's, maar intussen zorgt zijn volk voor meer gedonder.
Dat zijn 70 mensen op 25.000 mensen, dus lekker belangrijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles beter dan die agressieve kut dance feesten, 3 dagen LowLands, geen wanklank, van het weekend weer zo'n kut dens festival, 70 arrestaties.
En dat is elke keer weer zo......
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat zijn 70 mensen op 25.000 mensen, dus lekker belangrijk.
En daarbij, ik heb tijdens die 'agressieve kut dance feesten' nog nooit last gehad van relletjes..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik kan dit trouwens ook onderbouwen met feiten, op Wacken open air dit jaar waren iets van 70 aanklachten binnengekomen van vernieling e.d.
Er waren 72000 bezoekers.
Dat is een getal waar Sensation niet onder kan zitten.Zelfs niet met het aanzienlijke aantal minder bezoekers en kortere duur.
Je zag ook een hoop mensen "vissen" naar die mensen. Touwtje om de beker en terug trekken als er zo'n kerel het bekertje wil oprapen om hem vervolgens keihard uit te lachen. Lekker flauw maar blijft grappig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef Happel het volgende:
Lowlands was heerlijk.
En die zwervers waren inderdaad kansloos. Beetje in prullenbakken gaan graaien naar bekers.![]()
is allemaal alternatief toch. bluegrass is niet echt bekend bij het grote publiekquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:36 schreef Herr_Munk het volgende:
Denken dat lowlands alleen alternatief is, is om te huilen. Ik heb zelfs afgelopen week naar een Bluegrass band staan te kijken. Overigens staan er 's nachts toch een partij DJ's in de dance, drum 'n bass en acid scene zo tof te draaien dat menig Dancevaley bezoeker zich terecht opgelicht mag voelen.
dit klopt zeker. er werd echt heel goed gedraaidquote:Denken dat lowlands alleen alternatief is, is om te huilen. Ik heb zelfs afgelopen week naar een Bluegrass band staan te kijken. Overigens staan er 's nachts toch een partij DJ's in de dance, drum 'n bass en acid scene zo tof te draaien dat menig Dancevaley bezoeker zich terecht opgelicht mag voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |