niet in dat topicquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Het grote Sneakerz topic # 3: Shake and Pop!
Er is nog hoop voor Fok!
DAN is het goedquote:
Sandstorm?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Welke DJ is groot geworden door Lowlands?
SlamFMquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ach, SlamFM e.d. besteden er geen aandacht aan gelukkig.
Aha iemand zonder humor die te dom is om culturele dingen te kunnen waarderenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En daarom ga ik naar Pukkelpop.
Cabaret theater kunst![]()
Je kan niks 'aan je voorbij laten schieten'.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:49 schreef CG het volgende:
Ik had er vandaag heen kunnen gaan en gratis backstage-pasjes kunnen krijgen. Maar dan had ik morgen moeten helpen met de boel afbreken en opruimen (voor 80 euro van 8 's morgens tot 8 's avonds werken). Maar aangezien de line-up vandaag magertjes was, alleen The Shins en Arcade Fire de moeite waard naar mijn mening, heb ik deze kans maar aan mij voorbij laten schieten.
Wat een poepfestical is het eigenlijk geworden zeg. Kan je je beter wat meer uitgeven en naar een écht festival gaan in het buitenland.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:34 schreef Yorrit het volgende:
jumpen op lowlands
http://3voor12.vpro.nl/weblogs/rebelbass/bericht/36246486
Leef jij in 2002 ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Bresser het volgende:
allemaal van die kansloze stinkerds die denken dat door zich niet te wassen, in zichzelf te snijden en smerige lelijke kleding te dragen uniek te zijn.
kunnen ze met 40k man uniek zijn
hoeveel procent zou een uitkering hebben of in de toekomst lange tijd uitkering trekken, 80%?
De XRay maakt dit soort fouten meer dan goedquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een poepfestical is het eigenlijk geworden zeg. Kan je je beter wat meer uitgeven en naar een écht festival gaan in het buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |