OHNOES. Ben sterk. Laat je niet wegjagen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef veldmuis het volgende:
Beter dat-ie dan snel fatsoenlijk gaat typen, anders ga ik hier weg!
Zaterdagmiddag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef veldmuis het volgende:
Wanneer vertrekken jullie eigenlijk?
Ja!quote:
Das tof.. daar kwam ik vroeger als kind altijd al.. Mijn klasgenootje woonde daar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:40 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja!
Maar Sander woont al een tijdje in Breda. Boven Cafe Oranje om precies te zijn.
En aan Veldmuis: Het spijt me, ben gewoon niet zo heel geniaal met grammatica.![]()
Dat was toen de Tunnel ja. Nou, dat cafe was toen dus van de ouders van een klasgenootje van mij. Vandaar dat ik er vaak te vinden was. Wil daar nog steeds een keer langs.. ben benieuwd of het veel veranderd is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:59 schreef fransbreda het volgende:
toen was het cafe de tunnel toch?
en wat doe jij als minderjarige in een cafe![]()
Enige avond dat het druk is. Wel veel paupers daar binnen naar mijn mening.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:16 schreef fransbreda het volgende:
ik ga binnenkort eens op vrijdagavond kijken, hoorde dat het wel vaak gezellig is dan.
Wat wil je, met die pauperwijken eromheenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:24 schreef BossFight het volgende:
[..]
Enige avond dat het druk is. Wel veel paupers daar binnen naar mijn mening.
Welke wijken? Cafe Oranje is in het centrum van Breda.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wat wil je, met die pauperwijken eromheen
Mijn koelkast!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:36 schreef Asics het volgende:
als ze maar bier hebben.
Heb jij een rare arts ben ik bangquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
morge iedereen..
nee het punt is, dat dat het probleem dus niet KAN zijn, omdat ik nogsteeds hondsmoe ben, en hoofpijn met duidelingen en oorsuizen heb.... dat ijzergehalte kan daar geen invloed op hebben volgens die stomme arts...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |