SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik nu Jaster, Kisala en Steve. Deego en Zegram heb ik hun beste wapen van op max skills staan (maar nog niet volledig).
En ja ook ik heb nog geen vervelende battles gehad (ben tot nu toe 2 keer 'dood' gegaan met een game-over).
Chapter 8. Hmmm. Ik ben bij 9 en ben 50 zonder moeite te doen. Met de quarries gaat levellen trouwens hard![]()
1 quarry heeft een mirror ding nodig. Kostte me 3 uur om een monster te verslaan dat dit ding ook nog eens gaf.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ben benieuwd. Zal het morgen wel zien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:36 schreef wdn het volgende:
8 is daarentegen superlang met een super einde
ik heb dat niet gedaan bij de star key en nu is de bar kapotquote:Op zondag 23 september 2007 16:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Earth key ligt in juraika in de chiefs hut.
Star key kun je wanneer je angelas bar verlaat (en de earth key hebt) in vedan vinden als je angelas bar direct weer binnenloopt.
Sun key vind je in het huis van 'de oude man' in johannasburg waar je de star key voor nodig hebt.
Moet je in Chapter 8 teruggaan naar die bar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb dat niet gedaan bij de star key en nu is de bar kapot
Kan ik de star key nog vinden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |