Mensen happen graag he?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:10 schreef wdn het volgende:
Ik zag het daar straks al staan![]()
Maar wilde niet weer extreem positief zijn over een game en flames uitlokken![]()
Ik vind die seed opzich wel hip, maar het gevecht met em was makkelijk dus ik zat niet te wachten op een filmpje waarin gezegd werd dat hij te sterk was... maar goed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:32 schreef wdn het volgende:
Het blijft FOK! he ;D
Chapter 7 is echt waardeloos. Ik vind dat ze Jasper home-planet meer krediet mogen geven. Kort. Waardeloos eindgevecht. Dan was 6 stukken beterIk vond de FMV aan het einde goed gedaan.
Oh en ik zag dat je een blueprint video hebt toegevoegd. Die moet ik nog controleren want ik snapte er niks van (maar was er mee bezig voor ik blueprints had (net nadat ik factory erbij kreeg)).
En een cursus insecten vangen moet ik ook nog hebben. 3 uit 3x is het insect weg met het voer
You've got Pm.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:13 schreef wdn het volgende:
Zeg BJ. Post eens welke wapens je waarin combineert
De desert seeker moet je NIET gebruiken. Ik heb het een keer of wat geprobeerd maar krijg altijd een desert seeker terug
Trouwens, dit ws ik ook vergeten terwijl ik normaalgesproken altijd alles heronderzocht..quote:Op woensdag 19 september 2007 06:51 schreef wdn het volgende:
Oh 1 ding: na de scene in de bar waar je een nieuw teammate krijgt niet weggaan voordat je in de bar voor treasures heb gezocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het midden van Leo's castle![]()
Oh en de Mad Witch is vervelend
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:50 schreef wdn het volgende:
Maar wtf doetJa dat vond ik ook zo vreemd,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het midden van Leo's castle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu in de ondergrondse van de cancer king ruins en heb nu een Galeblazer zwaard voor jaster,
Limit avenger voor deego (past goed bij zijn Halo costuum) en een Sword of purgatory ( ! ) voor Zegram.
Heb ook EINDELIJK de earth en star keys (wist niet hoe en waar eerst)
Characters zijn allemaal level 41 op het moment, heb ook net de waterplaneet gecomplete en pirate pakje voor jaster maar dat pakje is kut dus ik draag nogsteeds zn eerste.
Voor zegram heb ik nu een bruine coat maar ook een donkerblauwe met bont (wolf coat oid, die ligt in de eerste kamer van de cancer king ruins)Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
'Tijdens chapter 8 (wanneer je de key pieces moet vinden) terug naar angelas bar (neem de earth key uit juraika's chiefshut mee)quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:48 schreef wdn het volgende:
Zegram gebruik ik niet meer sinds'ie verdween tijdens het gevecht op Jirikaja
Ik heb Leo's King gedaan en ben nu bezig met 'waterworld'![]()
En waar heb je de star key vandaan??? Die mis ik nog steeds.
Deo: ja sinds 2 weken
Nu eerst pauze en dan waterworld afmaken. Wat een grote lappen velden heeft deze zeg
Nee niet turn based, instant gevechten met springen en alles, wel menutjes. Beetje als final fantasy 12 maar dan beter.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is dit turn based-achtig?, ben ik dol op, heb een tijdle LOTR:Third Age gehad, en die heb ik ook lam gespeeld
Als het goed is wel, ik heb em in de free record shop gekocht in heerenveen, en heerenveen staat nu niet echt bekend als de stad waar je alle spellen kunt kopen, de grote steden hebben meer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is deze titel gewoon te koop in de winkels?, ga ik hem dinsdag halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |