Nou, je krijgt iig kado dat zagrem (character in RG) als 2 druppels water op Xiahou dun lijktquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben niet zo bekend met de FF series, maar de inhoud van deze game vind ik interresant
Best welquote:Op zondag 23 september 2007 14:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou, je krijgt iig kado dat zagrem (character in RG) als 2 druppels water op Xiahou dun lijkt
Ik ben net in die tower dus nog niet bij de mark.quote:Op zondag 23 september 2007 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Best wel
Zeg B! Probleempje: in de tower kun je Zerardian nog-wat bevechten via het ?-teken.
Wat voor item moet ik daar gebruiken? Ik verwachtte een pefect elixer maar dat weigert'ie
Kan het zijn dat ik eerst 1 van de andere quarries moet doen? (heb er nog 0)
Ben nu bezig met part 3![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
ik merkte het, toen ik op de cover keekquote:Op zondag 23 september 2007 14:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou, je krijgt iig kado dat zagrem (character in RG) als 2 druppels water op Xiahou dun lijkt
Earth key ligt in juraika in de chiefs hut.quote:Op zondag 23 september 2007 16:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik merkte het, toen ik op de cover keek
waar kan ik bepaalde keys krijgen?, zoals star key/earth key enzo?
bedanktquote:Op zondag 23 september 2007 16:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Earth key ligt in juraika in de chiefs hut.
Star key kun je wanneer je angelas bar verlaat (en de earth key hebt) in vedan vinden als je angelas bar direct weer binnenloopt.
Sun key vind je in het huis van 'de oude man' in johannasburg waar je de star key voor nodig hebt.
Gewoon meenemen tot je em op "skill" hebt.quote:Op zondag 23 september 2007 16:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
bedankt![]()
ik moet zeggen, het vechtsysteem bevalt me prima, boven mijn verwachting
ik heb bolt shuriken zojuist gevonden, issie beetje sterk?
te moeilijkquote:Op zondag 23 september 2007 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gewoon meenemen tot je em op "skill" hebt.
daarna een nieuwe nemen, zoveel mogelijk "combinationready" wapens maken, die kun je dan weer in veel sterkere dingen veranderen.
Nee chiefs hut is in de burcaqua village.quote:Op zondag 23 september 2007 16:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
chiefs hut, is dat bij die verlaten hut ergens aan het begin in juraika?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo goed B?
[ Bericht 29% gewijzigd door wdn op 23-09-2007 19:18:52 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
ik gebruik eigen alleen maar zegram, jaster en kisalaquote:Op maandag 24 september 2007 00:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Steve is best wel goed, met ice beam en killer grenades
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Mods met een x zijn tof.
quote:Op maandag 24 september 2007 15:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op maandag 24 september 2007 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Mods met een x zijn tof.
quote:Op maandag 24 september 2007 16:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Ik ga vanaf nu nog enkel achter spoilers praten, zou jij dat ook willen doen zodat mensen niet weten wat er nog komt etc?quote:Op maandag 24 september 2007 17:08 schreef wdn het volgende:
Ben van het weekend al een stukje in Eden geweest maar ben weer omgekeerd (eerste "boss" heb ik verslagen). Op de to-do lijst staan nu:
1. 79 coins (voor MIO's platinum license; gold is al binnen);
2. Meer bugs, bug-sexing en Rank A halen;
3. Quarries.
1: moet niet al te lastig zijn: die 71 die ik nu heb was maar 35 uur
2: ik heb gemerkt dat het het slimste is om de kooien naast een portal te zetten en dan terug te warpen als er een signaal komt.
Sun key is binnen dus ik ben ook de planeten maar aan het afgaan voor die treasures![]()
Het schiet dus al aardig op
Heb vanavond toch niet veel te doen dus dan ga ik me maar eens verdiepen in Chapter 6 en eindelijk eens naar dat irritante gevecht (lees: Gale) waar jullie het allemaal over hebben.quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 17:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Mods met een x zijn tof.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Mods met een x zijn tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Deoxyribonucleic op 25-09-2007 18:12:14 ]trotse eigenaar van post nr. 52m
Mods met een x zijn tof.
Een poiler! uueee!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Deego, Zegram, Lilika compleet main en sub weaponDie van Deego ziet het beste uit
Lilika's extra robe is mooi
Oh en er is een extra item bij het allereerste menu gekomen (waar je kunt laden)
![]()
En Bughentai heeft me een bug gekost
BG: kan ik aan een derde moonbeam bow komen? Anders kan ik slechts een Sunslayer Bow maken en niet een Sunslayer Bow+
Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bijelkaar te krijgen.Beatus vir qui suffert tentationem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |