Je moet drukken wanneer de knop het "kadertje" bereikt, en dan meteen de volgende, volgende, volgende etc.etc.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:55 schreef wdn het volgende:
OH JA!
Kan iemand me even uitleggen waarom het me niet lukt zo'n combo te doen.
Na indrukken R1 en [ ] (meen ik) krijg ik de toetsen X [ ] [ ] [ ] X op het scherm en meteen een MISS.
Iets doe'k niet goed![]()
Deze uitspraak neem ik terugquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:32 schreef wdn het volgende:
Ik ga eerst verder met Kingdom Hearts 2 en Ninja Gaiden Sigma
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:46 schreef wdn het volgende:
Roermond
Alleen Bart Smit heeft Rogue Galaxy. Prijs: 55 euro.
DynaBite heeft Valkyrie Profile 2 Silmaria voor 40,50 (10% korting meegenomen). Ze hadden geen idee wanneer ze RG krijgen dus toch maar die 55 euro neergelegd
Nu eens kijken welke van de 2 beter is
FF12 vond ik ook erg slechtquote:Op dinsdag 11 september 2007 05:05 schreef wdn het volgende:
Ja ben zondag aan hoofdstuk 4 begonnen en de sfeer op de verschillende planeten is geweldig.
Heb alleen nog geen bug kunnen vangendie klote beesten vreten steeds mijn banaantje op
![]()
Als ik het moet vergelijken met GoW en FF-x wint rogue galaxy zondermeer.
FF12 vond ik beter dan RG. FF12 had je sneller de vrijheid om je eigen ding te doen.
In RG zitten trouwens grote monsters die makkelijker zijn te verslaan als je de juiste volgorde van aanvallen hanteerd. Individer is erg simpel met freeze shot. Dat was wel anders in ff12
Oh? Ik absoluut niet. Maar ik ben iemand die games speelt als Baldur's Gate, Planescape Torment en Icewind Dale en dus snel tevreden als het in dat genre zitquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
FF12 vond ik ook erg slecht
quote:Kut, kom niet voorbij die 3 Robots in de fabriek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Insanity
ik vind het verhaal heel belangrijk en dat vond ik saai en geen plot twist enzoquote:Op woensdag 12 september 2007 11:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh? Ik absoluut niet. Maar ik ben iemand die games speelt als Baldur's Gate, Planescape Torment en Icewind Dale en dus snel tevreden als het in dat genre zit
Enige dat niet goed was aan FF12 was gambits. Als je die het werk liet doen was je snel klaar. Maar dat is een kwestie van discipline om ze niet te gebruiken![]()
Dat vraag je aan mij?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik vind het verhaal heel belangrijk en dat vond ik saai en geen plot twist enzo
Is het verhaal goed van dit spel?
Wees blij dat dat in real life niet op deze manier gaat hehehequote:Op zaterdag 15 september 2007 12:03 schreef wdn het volgende:
Ik ben weer op het schip met renewed visa card Wat een ellende zeg om dat kreng te verlengen
Nou voor sommigen is het IRL toch lastig zatquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:14 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Wees blij dat dat in real life niet op deze manier gaat hehehe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 is Zerdan prison? Die vond ik leuk gedaan.
Ik was met Gale bezig. Moest nog een kleeeeein stukje en dacht van: dat doen we met een combo. Ik mep, mep en voor de 3de mep schiet Gale meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik trouwens een walktrough om achteraf () te kijken of ik iets cruciaals heb gemist daardoor wist ik het van die bar (is tot nu toe het enige foutje van mijn kant)
Oh in Myrna ook opletten: verschillende kisten zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nu heb ik genoeg geholpen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Chapter 4 is met de Zerard Prison, daar ben ik nu net aangekomen. Leuk stukje ook, veel humor erin. Heb wel een paar keer moeten gniffelen. Ga vanavond weer verder met Chapter 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |