abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:33:20 #1
188661 Bob4Life
Bewust onbeschonken!
pi_52389679
Bij ons in de buurt zijn ze weer es gestart met een actie om ervoor te zorgen dat alle baasje van een hond keurig de uitwerpselen van hun trouwe viervoeters opruimen. Dus overal grote borden met een keurig gedraaide drol. Het schijnt ook nog te werken, want bij ons in het dorp kan ik overal rustig rondlopen zonder bang te zijn dat ik mijn voet in een versgedraaide drol zet.

MAAR WANNEER GAAN ZE NU ES WAT DOEN AAN DIE GROTE HOPEN PAARDESTRONT.
Ik begrijp dat niet zo goed hoor. Doet iedereen z'n best om ervoor te zorgen dat alles hondestrontvrij is, ligt er voor de zoveelste keer weer een metershoge berg horseshit. Nou snap ik best dat je hier niet met een schepje achteraan loopt, maar ga dan asjeblieft ergens in het bos lopen ofzo. Het is echt geen gezicht en het stinkt vreselijk. (Is wel weer een voordeel, ruik je het in ieder geval meters van tevoren voordat je er tot je enkels inzit)
B0B 4 L1F3
pi_52389917
eerlijk gezegd vind ik dat paardenstront minder stinkt en er minder smerig uit ziet als hondenstront.
Maar ik ben twee jaar geleden in brussel geweest en daar hadden ze van die paardenkoetsen rondrijden en aan elk paard hadden ze een grote zak hangen en als ie dus poepte kwam dat netjes in die zak.

misschien iets om hier ook te verplichten.. dat lijkt me we wat (maar of het ook practisch is??)
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:11:16 #3
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_52456855
Omdat er maar één reply was zal ik even wat posten.
Op elke fokker past een bril.
pi_52457405
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef Bob4Life het volgende:
Bij ons in de buurt zijn ze weer es gestart met een actie om ervoor te zorgen dat alle baasje van een hond keurig de uitwerpselen van hun trouwe viervoeters opruimen. Dus overal grote borden met een keurig gedraaide drol. Het schijnt ook nog te werken, want bij ons in het dorp kan ik overal rustig rondlopen zonder bang te zijn dat ik mijn voet in een versgedraaide drol zet.

MAAR WANNEER GAAN ZE NU ES WAT DOEN AAN DIE GROTE HOPEN PAARDESTRONT.
Ik begrijp dat niet zo goed hoor. Doet iedereen z'n best om ervoor te zorgen dat alles hondestrontvrij is, ligt er voor de zoveelste keer weer een metershoge berg horseshit. Nou snap ik best dat je hier niet met een schepje achteraan loopt, maar ga dan asjeblieft ergens in het bos lopen ofzo. Het is echt geen gezicht en het stinkt vreselijk. (Is wel weer een voordeel, ruik je het in ieder geval meters van tevoren voordat je er tot je enkels inzit)
Jij bent in paardestront gestapt
pi_52460491
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:11 schreef Catch_me het volgende:
Omdat er maar één reply was zal ik even wat posten.
je bent een goed mens
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_52460831
Bij ons thuis ligt ook altijd paardenstront niet binnen of in de tuin maar op straat
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52473444
stormlooptopic...
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:57:35 #8
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_52476669
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:47 schreef bijdehand het volgende:
Bij ons thuis ligt ook altijd paardenstront niet binnen of in de tuin maar op straat
Jawel, binnen.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')