omdat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:55 schreef Silver_Shark het volgende:
en let niet op me spelling en me ABN
Ik word met de dag racistischer...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:04 schreef PeZu het volgende:
en volgens sommige zijn ook alle kale mensen per defenite racist_!
Klopt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:04 schreef PeZu het volgende:
en volgens sommige zijn ook alle kale mensen per defenite racist_!
twoe kanker kaasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:08 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben zo racistisch dat het haar op mijn hoofd vanzelf uitvalt.
Racist!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:08 schreef Silver_Shark het volgende:
[afbeelding]
des betreffende shirt
Raaaazzies! Jij bent razzies!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:08 schreef Silver_Shark het volgende:
[afbeelding]
des betreffende shirt
Geert is ook jouw toekomst krakertjequote:
Bronquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:19 schreef Wildersaandemacht het volgende:
Leer accepteren en waarderen dat blank het sterkste ras op aarde is.
Wanneer NL een communistische staat is en de paus is moslim, dan geloof pas dat Wilders aan de macht komt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:25 schreef Wildersaandemacht het volgende:
[..]
Geert is ook jouw toekomst krakertje![]()
de wereldgeschiedenis en zo....quote:
kut kloonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:25 schreef Wildersaandemacht het volgende:
jij bent er zeker zo een van de kunstacademie![]()
Kloonroepersquote:
kutkloon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef Wildersaandemacht het volgende:
[..]
Kloonroepers![]()
Niks beter te verzinnen...?
jawel hoor maar meestal doe ik dat niet bij kut kloonsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef Wildersaandemacht het volgende:
[..]
Kloonroepers![]()
Niks beter te verzinnen...?
Kloon van TSquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:25 schreef Wildersaandemacht het volgende:
[..]
Geert is ook jouw toekomst krakertje![]()
Nederland = Eigen volk laatst... maar dat was al langer bekend dacht ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Vrij trieste bedoeling inderdaad.
Maar nog triester is het dat Nederland dan regels in gaat voeren, om 'positieve discrimintatie' te bewerkstelligen.
Of om je nichten kop te blonderen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:40 schreef Wildersaandemacht het volgende:
Gaan jullie nou maar verder met je stillevens in je kraakpandje, klaag daar maar eens hoe kut de maatschappij is en verbras je wik-uitkering maar aan dreadlocks en piercings...
Vooral zo doorgaan![]()
Het geld zit in het oosten ..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:28 schreef Wildersaandemacht het volgende:
[..]
de wereldgeschiedenis en zo....
Kijk waar het geld zit jongen. Of jij bent ook zo'n zombie die klakkeloos gelooft dat iedereen evenveel waard is wat politiek "correct" Nederland je met de paplepel in wil peperen?
ooh vreemd, bij zit toch echt in mijn broekzakquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
al die tyfus users die mijn foxy uitschelden voor domme aap danwel domme josti danwel domme racist:
STERF!!!!![]()
![]()
waar is de tijd gebleven dat kwaliteitstopics als dit nog gewaardeerd werden![]()
Pas maar op met het wassen van je broek dan !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh vreemd, bij zit toch echt in mijn broekzak_!
broek wassenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Pas maar op met het wassen van je broek dan !
Als jij nou is optyft he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:28 schreef Wildersaandemacht het volgende:
[..]
de wereldgeschiedenis en zo....
Kijk waar het geld zit jongen. Of jij bent ook zo'n zombie die klakkeloos gelooft dat iedereen evenveel waard is wat politiek "correct" Nederland je met de paplepel in wil peperen?
Kerel, ik dacht dat WIlders zélf al behoorlijk triest was, maar dit slaat echt allesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:40 schreef Wildersaandemacht het volgende:
Gaan jullie nou maar verder met je stillevens in je kraakpandje, klaag daar maar eens hoe kut de maatschappij is en verbras je wik-uitkering maar aan dreadlocks en piercings...
Vooral zo doorgaan![]()
Goor + Eng!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:59 schreef Sok41 het volgende:
Nasi !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |