Dude, die op die foto is echt van het kaliber " ik heb een man gevonden en ben met hem getrouwd nu kan ik me volvreten en maar 1 keer in het jaar seks hebben". Wansmaak dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:41 schreef Sok41 het volgende:
Wie ben jij om andermans smaak te beoordelen, wees maar blij dat er zo'n groot verschil is in smaak. 't Zou wat wezen als iedereen dezelfde smaak had als jouw of als ik, hoeveel kans zou je dan nog maken ?
! .. ! Iemand moet het doen,
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dude, die op die foto is echt van het kaliber " ik heb een man gevonden en ben met hem getrouwd nu kan ik me volvreten en maar 1 keer in het jaar seks hebben". Wansmaak dus
op die reet kun je met 8 man pokeren manquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je hebt veel mensen die stiekem foto's maken van 'mooie' vrouwen en hem dan direct op het web pleuren. Ik vind het best. Kan ik er van genieten, en loop ik geen risico. Maar er zijn van die mannen die echt een wansmaak hebben.
Neem nou ene 'dik' van het Mokkels-forum. Die gast gaat er elke dag op uit om (mooie) vrouwen te fotograferen, lijkt het wel. Feit is echter wel dat deze gast een smaak heeft van een bosaap.
Vb.:
[afbeelding]
Commentaar van Dhr. dik:
"Op de markt is uw gulden een daalder waard,nou dit kontje ook"
Spit je topic door. Je zult ongetwijfeld meer van dit soort dingen tegenkomen.
Alhier: http://forum.mokkels.nl/9(...)erbroek-kontjes.html
Zat jij niet in Hongarije?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een royal sadness !
Kwas maar 1 week geweest jong rotte vuillak !quote:
'Muffins'quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het staat daar ook echt vol met muffins.![]()
Edit: Voor de onwetenden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een kleine greep uit het muffinassortiment.![]()
nee toch maar nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:44 schreef C2000 het volgende:
[..]
'Muffins'![]()
Ze zouden trouwens toch stoppen bij mokkels?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |