Je kunt ook een spoedje doen... 2 dagen.. kost je ongeveer 40 euroquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef Sok41 het volgende:
Dus gisteren slaagde ik voor mijn rijexamen (joepie) en kom op het gemeentehuis rond 13:15.
Sorry mijnheer, wij behandelen geen aanvragen meer voor rijbewijzen na 12:30. Die mensen snappen echt niet dat jij misschien de rest van de week weer verder moet werken en dus geen tijd heb voor dat soort ongein.
Dus vanmorgen maar weer een paar uur opgenomen zodat ik langs kon gaan, en dan vertellen ze je dat je nog eens een week moet wachten voordat ie binnen is.
![]()
Vergat er nog bij te zetten dat er 4 van die miepen achter balies zaten en allemaal geen klant hadden maarja regels zijn regels meneer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:19 schreef Devlinsect het volgende:
Snap jij dan niet dat je dit soort zaken met regulieren anders kun je wel 20 ambtenaren ipv 10 neer zetten achter de burger balie?
Snap jij dan niet dat den haag vindt dat er bezuinigd moet worden bij de ambtenaren?
Misschien had je op een andere partij moeten stemmen.
Ow, één ding ben ik het wel met je eens:
ambtenaren
over betaald volk![]()
Ambtenaar in functie ? Fijn, dan doen ze dat maar op die manier. Maar rot dan ook die mensen eruit die daar een hele dag zitten koffie te leuten en eigenlijk net zo kansloos zijn als mensen die thuis op hun uitkeringkje* zitten te wachten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Als je op de website had gekeken dan had je daar niet voor niets gestaan
En verder is het vanuit het min. van binnenlandse zaken bepaald dat rijbewijzen niet meer zelf vervaardigd mogen worden en dat gebeurd dus ook extern. En aangezien jij niet de enigste bent die zo'n pas wilt halen, is daar een wachttijd voor.
Niet klagen maar zelf beter opletten.
Volgend leven beter.. Wie weet,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:24 schreef fathank het volgende:
Had je maar eerder je rijbewijs moeten halen, had je ook niet hoeven wachten![]()
![]()
![]()
*Werkt ook op gemeentequote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ambtenaar in functie ? Fijn, dan doen ze dat maar op die manier. Maar rot dan ook die mensen eruit die daar een hele dag zitten koffie te leuten en eigenlijk net zo kansloos zijn als mensen die thuis op hun uitkeringkje* zitten te wachten.
* Uitzondering daargelaten.
Laat ze dan eerst maar eens in Den Haag zelf beginnen met bezuinigen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:19 schreef Devlinsect het volgende:
Snap jij dan niet dat je dit soort zaken met regulieren anders kun je wel 20 ambtenaren ipv 10 neer zetten achter de burger balie?
Snap jij dan niet dat den haag vindt dat er bezuinigd moet worden bij de ambtenaren?
Ga je naar een andere bakker, desnoods naar de supermarkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:32 schreef Bayswater het volgende:
Was ik bij de bakker om 15.00 ,was het brood op.![]()
Ambtenaren zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |