Ik kan me niet voorstellen dat dat die paar minuutjes testbeeld was.
Of zou V verteld hebben dat ze dat niet mogen doen tijdens die testbeeld minuten?
je image wijst naar c:\roger.jpg en aangezien we niet met zijn allen op je c-drive kunnen, moet je em even uploaden naar je eigen site ofzow...
ben ik nou gek, of...?
Er ZIJN toch geen redenen, als je MOET ?
Het enige verschil met "Mens erger je niet", is dat hier gezegd wordt: "en als je iemand van het bord afgooit, dan moet je ook nog zeggen waarom!" Probeer dat maar eens met Mens-erger-je-niet: ik denk dat er weinig meer gespeeld wordt, alleen nog gebekvecht
Dus waar komt nou die hele truuk vandaan, om de spelers elkaar (ahw. door hun eigen zwaartekracht) uit het BB-leven te laten knikkeren, en dan plotseling ook nog dwingen, daarvoor een reden op te geven ???
Ofwel: ieders fietsband met irritatie eerst vol opblazen, door hem/haar met 8 vreemden op te sluiten, en dan bij stukjes en beetjes leeg laten lopen: elke keer als hij/zij zich kan afreageren met: "weer zo'n tegenvallende blind-date eruit!"
De enige echte reden dan is: "het spel valt me zwaar tegen, ik ben gruwelijk pissig en geïrriteerd, en jij loopt me ook nog voor de voeten ! Maar.... niet persoonlijk bedoeld hoor..!"
Je hebt gelijk, ik was alleen in de veronderstelling dat ze elkaar zouden vertellen wie op wie gestemd had.
Dit hadden ze en week na de vorige nominaties afgesproken.
Ik zat daar dus met spanning op te wachten
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 16 Oktober 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Cali (Datum 16 Oktober 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |