Met mijn verbinding is ook niets mis, maar zodra je iets wilt wat ze niet standaard met een knopje op de pc kunnen doen wordt het blijkbaar te moeilijk... Het ging me meer om het totaal onbeschofte gedrag van die medewerker. Als ik dat vroeger bij Orange had geflikt was dat toch op een waarschuwing komen te staan....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
Dat is toch algemeen bekend?
Ik heb zelf internet via @home sinds 1998. Nooit geen problemen gehad...
Waar lees jij dat ik opgehangen heb? Ik heb 4 keer om zijn naam gevraagd, maar die weigerde meneer te geven, en toen hing hij dus zelf op...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef Seventees het volgende:
Waarom heb je opgehangen?
Vraag zijn naam, vraag naar een collega, vraag naar zijn baas, maar hang niet op.
Dus hij hing ook nog op zonder je een fatsoenlijk antwoord te geven? Niets meer dan 'kijk maar op de website'?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:30 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik opgehangen heb? Ik heb 4 keer om zijn naam gevraagd, maar die weigerde meneer te geven, en toen hing hij dus zelf op...
De eerste twee dames die ik aan de lijn kreeg waren wel vriendelijk, dus ik denk dat die jongen gewoon gevalletje 'student met bijbaantje' was die duidelijk niet echt veel zin in z'n werk had...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dus hij hing ook nog op zonder je een fatsoenlijk antwoord te geven? Niets meer dan 'kijk maar op de website'?
Wat zitten daar voor sukkels bij @home![]()
Valt me zwaar tegen.
Done... een klachtenformulier hebben ze dan wel online, zullen ze wel ervaring mee hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:36 schreef Empedocles het volgende:
klachtenbrief met tijdstip + nummer waar je vandaan belde sofort versturen, en eisen dat men jou terugbelt
op een voor jou onlogische plek misschienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef mousemicky het volgende:
Weet je wat het mooie is. Als de mevrouw die ik als eerste aan de lijn had meteen goed had geluisterd, had ze me meteen kunnen vertellen dat ik gewoon mijn contract mag opzeggen omdat ik ga samenwonen met iemand die al @home heeft, en dus helemaal geen contractovername nodig is... na een kwartier zoeken kwam ik dat wel tegen op de site (op een onlogische plek). Stelletje incompetente dozen daar...
Iig niet onder het kopje: 'vaak gestelde vragen' of 'verhuizen'quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef the_jestert het volgende:
[..]
op een voor jou onlogische plek misschien![]()
Je bent dus gewoon een luie dikzak die @home voor niets belt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef mousemicky het volgende:
Weet je wat het mooie is. Als de mevrouw die ik als eerste aan de lijn had meteen goed had geluisterd, had ze me meteen kunnen vertellen dat ik gewoon mijn contract mag opzeggen omdat ik ga samenwonen met iemand die al @home heeft, en dus helemaal geen contractovername nodig is... na een kwartier zoeken kwam ik dat wel tegen op de site (op een onlogische plek). Stelletje incompetente dozen daar...
Gelukkig kan opzeggen wel via internet, heb echt geen zin om ze nog te bellen nu, ben bang dat ik agressief word...
Dat zeg ik. De site had ik al 4 keer gehad (en ik kon eht dus niet vinden) en gebeld heb ik natuurlijk in de baas z'n tijd, met de baas z'n telefoon (tijdens het wachten mooi verder internetten, t is niet zo hele druk vandaag)...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Je moet een helpdesk ook ALLEEN bellen als je al het andere al hebt geprobeerd.
En ALS je dan belt, uiteraard in de baas zijn tijd. Dan ben je namelijk eerder bereid om langer te wachten.
"Voor de 8e keer? De vorige zeven keren hielp het ook niet hoor, maar vooruit *eruit haalt* *erin duwt*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef TheNeedle het volgende:
"haalt u de moden alstublieft even van de stroom af, dan wordt uw ip-adres vernieuwd".
En je hebt de rest van het topic gelezen? Blijkbaar niet, want dit ging om een simpele niet-technische vraag over TV Basis.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef TheNeedle het volgende:
He mannetjes,
Ik heb zelf een half jaar voor @Home gewerkt, en weet je waar je chagrijnig van wordt? Klanten die bellen en zeggen
"ik wil opzeggen". "u bent een jaarcontract aangegaan". "ja , je kan bij dit kankerbedrijf ook niets gedaan krijgen, ik wil gewoon naar KPN ADSL". "dat kan, maar u moet ons nog 8 maanden betalen".
Nuff said?
Dat is een kwestie: domme klant.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef TheNeedle het volgende:
He mannetjes,
Ik heb zelf een half jaar voor @Home gewerkt, en weet je waar je chagrijnig van wordt? Klanten die bellen en zeggen
"mijn telefoon deed het niet, nu heb ik een ander toestel aangesloten, en nu doet'ie het wel, die kloteverbinding van jullie"
"ik wil opzeggen". "u bent een jaarcontract aangegaan". "ja , je kan bij dit kankerbedrijf ook niets gedaan krijgen, ik wil gewoon naar KPN ADSL". "dat kan, maar u moet ons nog 8 maanden betalen".
"haalt u de moden alstublieft even van de stroom af, dan wordt uw ip-adres vernieuwd". "dat ga ik ECHT niet doen meneer". "dan kan ik u niet helpen". "zucht.... oke"...... klant haalt stroom eraf... weer erop... "he hij doet 't weer!".
"@home kapot, jullie moeten monteur stoeren".... "meneer er is niets mis met uw verbinding, het probleem zit in uw pc zelf".... "@home kapot, doet niet meer, jullie iemand sturen of ik opzeggen"...."meneer er is iets met uw computer aan de hand, laat u die even nakijken..."... "jullie kutbedrijf"...
Nuff said?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |