abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52382359
Samenvatting: @ home klantenservice snapt het woord service niet en vindt dat klanten het allemaal zelf uit moeten zoeken

De @ home klanten 'service', altijd leuk....

Heb ze net gebeld omdat ik graag wilde weten hoe ik een contractovername voor TV basis kon regelen, en dit natuurlijk op de website nergens te vinden was (ook zo fijn...). Na twee keer doorverbonden te zijn door vriendelijke dames kreeg ik een jongen aan de lijn die duidelijk met zijn verkeerde been uit bed was gestapt en vreselijk onbeschoft was.

Het enige antwoord op mijn vragen was: dat kunt u vinden op de website, maar ik weet niet waar... Fijn ja, ik heb die f*cking website al 4 keer gezien!!! Ik heb nog gesuggereerd dat mensen op een klantenservice mensen zouden moeten helpen met vragen, maar dat vond ie blijkbaar erg vreemd... Natuurlijk wilde meneer (waarschijnlijk een hungover student met 0% inzet voor zijn vakantiebaantje) zijn naam ook niet geven, en werd hij nog boos ook?

Nu heb ik zelf ook op een klantenservice gewerkt (Orange ) en weet dat je echt nooit klanten zo onbeschoft mocht behandelen. Je moest alles doen om de vraag te beantwoorden, desnoods vraag je het aan je collega's/ supervisor/ zoek je het op, en je blijft altijd vriendelijk en geeft je naam als daar om gevraagd wordt. Blijkbaar gelden bij @home andere regels wat betreft klantbenadering

Tot hier dus mijn klacht... (is natuurlijk ook al naar @home gestuurd, mocht dat iets uithalen)

En als iemand het antwoord weet op mijn vraag aan @ home is dat ook welkom, dat weet ik namelijk nog steeds niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door mousemicky op 15-08-2007 10:28:45 ]
pi_52382544
Dat is toch algemeen bekend?

Ik heb zelf internet via @home sinds 1998. Nooit geen problemen gehad...
pi_52382592
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
Dat is toch algemeen bekend?

Ik heb zelf internet via @home sinds 1998. Nooit geen problemen gehad...
Met mijn verbinding is ook niets mis, maar zodra je iets wilt wat ze niet standaard met een knopje op de pc kunnen doen wordt het blijkbaar te moeilijk... Het ging me meer om het totaal onbeschofte gedrag van die medewerker. Als ik dat vroeger bij Orange had geflikt was dat toch op een waarschuwing komen te staan....
pi_52382611
Waarom heb je opgehangen?
Vraag zijn naam, vraag naar een collega, vraag naar zijn baas, maar hang niet op.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_52382655
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef Seventees het volgende:
Waarom heb je opgehangen?
Vraag zijn naam, vraag naar een collega, vraag naar zijn baas, maar hang niet op.
Waar lees jij dat ik opgehangen heb? Ik heb 4 keer om zijn naam gevraagd, maar die weigerde meneer te geven, en toen hing hij dus zelf op...
pi_52382704
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:30 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Waar lees jij dat ik opgehangen heb? Ik heb 4 keer om zijn naam gevraagd, maar die weigerde meneer te geven, en toen hing hij dus zelf op...
Dus hij hing ook nog op zonder je een fatsoenlijk antwoord te geven? Niets meer dan 'kijk maar op de website'?
Wat zitten daar voor sukkels bij @home

Valt me zwaar tegen.
Zus van -Magnolia- *O*
pi_52382809
klachtenbrief met tijdstip + nummer waar je vandaan belde sofort versturen, en eisen dat men jou terugbelt
pi_52382836
Vorige maand nog gesolliciteerd.

Het gaat erg slecht met @home zakelijk en particulier. Veel medewerkers zijn weggelopen naar een ander bedrijf. Een afdeling waar normaal 15 personen zitten, was vorige maand bezet door de helft. Voor de andere helft zochten ze nog HBO'ers die graag voor 9 euro bruto willen werken.

Dus:
HBO'ers die een klantenservice bewonen op een MBO functie
HBO'ers die voor een appel en een ei op een callcenter gaan zitten

Ze vonden het jammer dat ik niet bij hen kwam werken
pi_52382856
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef Seventees het volgende:

[..]

Dus hij hing ook nog op zonder je een fatsoenlijk antwoord te geven? Niets meer dan 'kijk maar op de website'?
Wat zitten daar voor sukkels bij @home

Valt me zwaar tegen.
De eerste twee dames die ik aan de lijn kreeg waren wel vriendelijk, dus ik denk dat die jongen gewoon gevalletje 'student met bijbaantje' was die duidelijk niet echt veel zin in z'n werk had...

[ Bericht 1% gewijzigd door mousemicky op 15-08-2007 10:46:23 ]
pi_52382955
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:36 schreef Empedocles het volgende:
klachtenbrief met tijdstip + nummer waar je vandaan belde sofort versturen, en eisen dat men jou terugbelt
Done... een klachtenformulier hebben ze dan wel online, zullen ze wel ervaring mee hebben . Ben benieuwd wanneer de reactie komt...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:45:12 #11
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_52383002
ze krijgen ook een kut"opleiding", een week naar slap gelul luisteren en dan gaan bellen.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_52383484
"klantenservice" van @home is idd triest. Product is prima, maar wacht maar tot je wat wilt wijzigen.........
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_52383824
Weet je wat het mooie is. Als de mevrouw die ik als eerste aan de lijn had meteen goed had geluisterd, had ze me meteen kunnen vertellen dat ik gewoon mijn contract mag opzeggen omdat ik ga samenwonen met iemand die al @home heeft, en dus helemaal geen contractovername nodig is... na een kwartier zoeken kwam ik dat wel tegen op de site (op een onlogische plek). Stelletje incompetente dozen daar...

Gelukkig kan opzeggen wel via internet, heb echt geen zin om ze nog te bellen nu, ben bang dat ik agressief word...
pi_52383857
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef mousemicky het volgende:
Weet je wat het mooie is. Als de mevrouw die ik als eerste aan de lijn had meteen goed had geluisterd, had ze me meteen kunnen vertellen dat ik gewoon mijn contract mag opzeggen omdat ik ga samenwonen met iemand die al @home heeft, en dus helemaal geen contractovername nodig is... na een kwartier zoeken kwam ik dat wel tegen op de site (op een onlogische plek). Stelletje incompetente dozen daar...
op een voor jou onlogische plek misschien
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_52383894
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef the_jestert het volgende:

[..]

op een voor jou onlogische plek misschien
Iig niet onder het kopje: 'vaak gestelde vragen' of 'verhuizen'
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:26:50 #16
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_52384085
Ik heb al 10 jaar internet van @Home, is bijna nooit iets mis mee gelukkig, nu maar hopen dat ik nooit wél problemen krijg, want van al die @Home verhalen word ik niet vrolijk.
pi_52384140
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef mousemicky het volgende:

Gelukkig kan opzeggen wel via internet, heb echt geen zin om ze nog te bellen nu, ben bang dat ik agressief word...
Je bent dus gewoon een luie dikzak die @home voor niets belt.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:31:50 #18
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_52384231
Je moet een helpdesk ook ALLEEN bellen als je al het andere al hebt geprobeerd.
En ALS je dan belt, uiteraard in de baas zijn tijd. Dan ben je namelijk eerder bereid om langer te wachten.
Game je teveel? Discussieer mee op www.gamezorg.nl - Zorg voor Gamers!
pi_52384366
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Je moet een helpdesk ook ALLEEN bellen als je al het andere al hebt geprobeerd.
En ALS je dan belt, uiteraard in de baas zijn tijd. Dan ben je namelijk eerder bereid om langer te wachten.
Dat zeg ik. De site had ik al 4 keer gehad (en ik kon eht dus niet vinden) en gebeld heb ik natuurlijk in de baas z'n tijd, met de baas z'n telefoon (tijdens het wachten mooi verder internetten, t is niet zo hele druk vandaag)...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:16:27 #20
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_52385556
Haha, ik werk bij een callcenter waar we telefonie en digitale tv moeten aansmeren aan klanten. Ik vraag ook nooit meer aan het begin van het gesprek of klanten tevreden zijn over @home, 9 op de 10 mensen beginnen dan een hele klaagzang (idd, vooral over de klantenservice).

Echt zo'n kutbedrijf dat @home, ben blij dat ik daar geen klant ben
It's about being boss, not being the boss...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:17:41 #21
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52385592
Misschien dat Kastanova het antwoord weet...
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52388060
He mannetjes,

Ik heb zelf een half jaar voor @Home gewerkt, en weet je waar je chagrijnig van wordt? Klanten die bellen en zeggen

"mijn telefoon deed het niet, nu heb ik een ander toestel aangesloten, en nu doet'ie het wel, die kloteverbinding van jullie"

"ik wil opzeggen". "u bent een jaarcontract aangegaan". "ja , je kan bij dit kankerbedrijf ook niets gedaan krijgen, ik wil gewoon naar KPN ADSL". "dat kan, maar u moet ons nog 8 maanden betalen".

"haalt u de moden alstublieft even van de stroom af, dan wordt uw ip-adres vernieuwd". "dat ga ik ECHT niet doen meneer". "dan kan ik u niet helpen". "zucht.... oke"...... klant haalt stroom eraf... weer erop... "he hij doet 't weer!".

"@home kapot, jullie moeten monteur stoeren".... "meneer er is niets mis met uw verbinding, het probleem zit in uw pc zelf".... "@home kapot, doet niet meer, jullie iemand sturen of ik opzeggen"...."meneer er is iets met uw computer aan de hand, laat u die even nakijken..."... "jullie kutbedrijf"...

Nuff said?
pi_52388192
Even realistisch:
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef TheNeedle het volgende:
"haalt u de moden alstublieft even van de stroom af, dan wordt uw ip-adres vernieuwd".
"Voor de 8e keer? De vorige zeven keren hielp het ook niet hoor, maar vooruit *eruit haalt* *erin duwt*
Ziet u, het werkt niet."
"ja meneer dan weet ik het ook niet hoor"
pi_52388431
quote:
He mannetjes,

Ik heb zelf een half jaar voor @Home gewerkt, en weet je waar je chagrijnig van wordt? Klanten die bellen en zeggen

"ik wil opzeggen". "u bent een jaarcontract aangegaan". "ja , je kan bij dit kankerbedrijf ook niets gedaan krijgen, ik wil gewoon naar KPN ADSL". "dat kan, maar u moet ons nog 8 maanden betalen".

Nuff said?
En je hebt de rest van het topic gelezen? Blijkbaar niet, want dit ging om een simpele niet-technische vraag over TV Basis.

En als ex-medewerker zou je dus moeten weten dat opzeggen wel kan binnen je jaarcontract als je gaat samenwonen met iemand die al een @home aansluiting heeft!

O, en als je daarvan al chegrijnig wordt, ben je misschien niet geschikt om op een klantenservice te werken? Ga ergens in een loods pallets staan stapelen ofzo, hoef je ook geen contact met klanten te hebben....
pi_52391083
quote:
He mannetjes,

"mijn telefoon deed het niet, nu heb ik een ander toestel aangesloten, en nu doet'ie het wel, die kloteverbinding van jullie"

"haalt u de moden alstublieft even van de stroom af, dan wordt uw ip-adres vernieuwd". "dat ga ik ECHT niet doen meneer". "dan kan ik u niet helpen". "zucht.... oke"...... klant haalt stroom eraf... weer erop... "he hij doet 't weer!".

"@home kapot, jullie moeten monteur stoeren".... "meneer er is niets mis met uw verbinding, het probleem zit in uw pc zelf".... "@home kapot, doet niet meer, jullie iemand sturen of ik opzeggen"...."meneer er is iets met uw computer aan de hand, laat u die even nakijken..."... "jullie kutbedrijf"...

Nuff said?
Dat is een kwestie: domme klant.
De TS heeft een legitieme vraag en wordt behandeld als oud vuil. Dat is iets heel anders.
Zus van -Magnolia- *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')