abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52416169
Alle klanten service onderdelen die te maken hebben met Essent zijn 100% ruk... gaat niet om service verlenen maar zo snel mogelijk het mogelijke probleem van de klant oplossen. Nieuwe vraag? dan mag de klant opnieuw bellen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_52416195
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Dipkip het volgende:
[afbeelding]

Inderdaad, niet te vinden. Klantenservice en dan contractsovername in typen. Hoe KOM ik er op
Enm idd, als je dan even leest wat daaronder staat zie je dat het over telefonie en digitale televisie gaat EN DAT HEB IK NIET!

Nergens wordt iets gezegd over tv basis (en ja, dat is iets anders). Ik ben toch niet helemaal achterlijk lulhannes!
pi_52416679
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:44 schreef mousemicky het volgende:
Enm idd, als je dan even leest wat daaronder staat zie je dat het over telefonie en digitale televisie gaat EN DAT HEB IK NIET!

Nergens wordt iets gezegd over tv basis (en ja, dat is iets anders). Ik ben toch niet helemaal achterlijk lulhannes!
Jezus wat ben jij dom

Ten eerste ben ik een vrouw dus geen lul hier.

Ten tweede staat er dat telefonie en digitale televisie NIET kunnen worden overgenomen, waarna ze een contractovernameformulier geven.

Waar denk jij dat dat formulier voor is?

Trouwens TV basis, er is geen enkele reden om dat over te nemen. Internet overnemen, sure, maar waarom zou je TV basis over willen nemen. Als jij verhuist wil je dan ook een contractsovername voor gas en electra in plaats van gewoon je verhuizing te melden? Kneusje.
pi_52417643
Prima dan ben ik dom, jij je zin... Ik hoop alleen dat de corona daar volgend jaar anders over denkt...

En TV basis overnemen? Da's handig omdat dit een studentenhuis is, en anders iemand anders weer een jaarcontract aan moet gaan, waar studenten meestal niet erg happig op zijn, dus als je dan de resterende 4 maanden kan overnemen en dan nog maar een maand opzegtermijn hebt, is dat erg prettig...

Laat maar ook, het antwoord op de vraag was immers al 30 posts eerder gevonden...

(ps. lees dat stukje op de homepage van @home voor de gein eens helemaal, en klik op dat formulier... snappie? eerst lezen, dan blaten ok...)
pi_52417983
Honnepon, schattebout, ex-@home medewerker hier, ik weet hoe het werkt

Waarom is het erg als iemand die uit een studentenhuis vertrekt nog @home contract heeft? Als ie gaat samenwonen met iemand met @home komt het te vervallen, als ie verhuist naar een huis waar geen @home TV is komt het te vervallen, als ie naar het buitenland gaat komt het te vervallen

Het enige wat dat betekent is dat je niet zomaar naar de concurrent kunt overstappen binnen het eerste jaar. Niet bepaald uitzonderlijk bij diensten. Natuurlijk zou het fijn zijn als je zomaar onder je contract uit kon. Of als televisie gratis was, en kanker genas.

Maar om nou te gaan schelden omdat de wereld niet zo in elkaar zit
pi_52418139
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef Dipkip het volgende:

Waarom is het erg als iemand die uit een studentenhuis vertrekt nog @home contract heeft? Als ie gaat samenwonen met iemand met @home komt het te vervallen, als ie verhuist naar een huis waar geen @home TV is komt het te vervallen, als ie naar het buitenland gaat komt het te vervallen

Maar om nou te gaan schelden omdat de wereld niet zo in elkaar zit
Dan had ik jou dus aan de lijn moeten krijgen, want die drie dozen wisten me dit geen van allen te vertellen, en ik heb ze alledrie het hele f*cking verhaal verteld... (en zeg nu zelf, die site is erg onduidelijk)

Ps. en ik scheld niet, ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen....

Blijft trouwens een feit dat die jongen aan de lijn een onschofte hork was...
pi_52418533
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Dan had ik jou dus aan de lijn moeten krijgen, want die drie dozen wisten me dit geen van allen te vertellen, en ik heb ze alledrie het hele f*cking verhaal verteld... (en zeg nu zelf, die site is erg onduidelijk)
Je krijgt mij alleen niet aan de lijn want ik had het een beetje gehad met alle maniertjes waarop @home probeert nog meer geld te verdienen door de service slechter te maken waarschijnlijk ook de reden waarom je 'dozen' trof. Ook al wist ik waar het stond op de site, ik mocht dat niet uitleggen. Moest zeggen 'kijk maar op de site' en klaar. Leuk, bij bejaarden / allochtonen / digibeten zonder internet.
quote:
Ps. en ik scheld niet, ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen....
Blijkbaar kun je zelf ook niet goed lezen aangezien je niets kon vinden over een contractovernameformulier?
quote:
Blijft trouwens een feit dat die jongen aan de lijn een onschofte hork was...
Jep, klantenservice he. Bij verkoop moeten ze poesjelief doen en je van alles aanslijmen, bij klantenservice je afschrikken zodat je niet steeds belt. Zucht.
pi_52418972
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Blijkbaar kun je zelf ook niet goed lezen aangezien je niets kon vinden over een contractovernameformulier?
[..]
Die had ik wel gevonden, maar dat formulier is alleen voor internet, en dat was niet wat ik zocht... En dan ga je uiteindelijk toch maar bellen. Mijn fout natuurlijk , service is blijkbaar heel moeilijk...

(ps. Is t bij @home echt zo erg? Bij orange moesten we mensen gewoon blijven helpen hoor en desnoods alles voorkauwen, er wilden nogal eens digibeten bellen die niet eens wisten waar de aanknop van hun nieuwe Nokia 3310 zat. Maar ja, als ze belden (met hun mobiel) naar de klantenservice leverde dat orange natuurlijk ook weer inkomsten op...)
pi_52419530
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef mousemicky het volgende:
Die had ik wel gevonden, maar dat formulier is alleen voor internet, en dat was niet wat ik zocht... En dan ga je uiteindelijk toch maar bellen. Mijn fout natuurlijk , service is blijkbaar heel moeilijk...
Nou ja je wil iets wat onlogisch is (en ook alleen maar door studentenhuizen gevraagd wordt) dus exact wat jij vraagt staat niet op de site nee ook al kun je het wel een beetje afleiden en staat het in de algemene voorwaarden (die weer op de site staan). Als je iets wil wat niet kan moet je inderdaad even bellen en dan zeggen we dat het niet kan
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef mousemicky het volgende:
(ps. Is t bij @home echt zo erg? Bij orange moesten we mensen gewoon blijven helpen hoor en desnoods alles voorkauwen, er wilden nogal eens digibeten bellen die niet eens wisten waar de aanknop van hun nieuwe Nokia 3310 zat. Maar ja, als ze belden (met hun mobiel) naar de klantenservice leverde dat orange natuurlijk ook weer inkomsten op...)
Ik heb een aantal bedrijven gedaan (inbound) en ach, bij andere bedrijven heb je ook zulke dingetjes.... Ik heb dan niet bij orange gewerkt maar wel bij telfort en daar was het ook super servicegericht. Ik weet niet of dat aan de inkomsten uit het bellen komt (levert niet zoveel op, ze leggen er geld op toe), ik denk dat het eerder te maken heeft met waar de bedrijven de nadruk leggen. En een bedrijf wat zn helpdesk niet ook als verkoopkanaal gebruikt zal meer nadruk leggen op service.

Bovendien kun je overal in Nederland bij iedere mobiele provider gaan. Als je kabelspul wil, zit je aan de provider vast. Dat zal ook niet helpen. Als ik naar een supervisor ga om te vragen of ik iets mag doen voor een klant is het vaak "nee, en anders zeggen ze maar op ". Worden beoordeeld op het binnenhalen van nieuwe klanten, niet op het behouden van bestaande. Als een klant met een probleem belt is de enige vereiste dat we steeds hem netjes aanspreken en hem zo snel mogelijk laten ophangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')