Enm idd, als je dan even leest wat daaronder staat zie je dat het over telefonie en digitale televisie gaat EN DAT HEB IK NIET!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Dipkip het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, niet te vinden. Klantenservice en dan contractsovername in typen. Hoe KOM ik er op![]()
Jezus wat ben jij domquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:44 schreef mousemicky het volgende:
Enm idd, als je dan even leest wat daaronder staat zie je dat het over telefonie en digitale televisie gaat EN DAT HEB IK NIET!
Nergens wordt iets gezegd over tv basis (en ja, dat is iets anders). Ik ben toch niet helemaal achterlijk lulhannes!
Dan had ik jou dus aan de lijn moeten krijgen, want die drie dozen wisten me dit geen van allen te vertellen, en ik heb ze alledrie het hele f*cking verhaal verteld... (en zeg nu zelf, die site is erg onduidelijk)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef Dipkip het volgende:
Waarom is het erg als iemand die uit een studentenhuis vertrekt nog @home contract heeft? Als ie gaat samenwonen met iemand met @home komt het te vervallen, als ie verhuist naar een huis waar geen @home TV is komt het te vervallen, als ie naar het buitenland gaat komt het te vervallen![]()
Maar om nou te gaan schelden omdat de wereld niet zo in elkaar zit![]()
Je krijgt mij alleen niet aan de lijn want ik had het een beetje gehad met alle maniertjes waarop @home probeert nog meer geld te verdienen door de service slechter te makenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Dan had ik jou dus aan de lijn moeten krijgen, want die drie dozen wisten me dit geen van allen te vertellen, en ik heb ze alledrie het hele f*cking verhaal verteld... (en zeg nu zelf, die site is erg onduidelijk)![]()
Blijkbaar kun je zelf ook niet goed lezen aangezien je niets kon vinden over een contractovernameformulier?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Ps. en ik scheld niet, ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen....![]()
Jep, klantenservice he. Bij verkoop moeten ze poesjelief doen en je van alles aanslijmen, bij klantenservice je afschrikken zodat je niet steeds belt. Zucht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Blijft trouwens een feit dat die jongen aan de lijn een onschofte hork was...
Die had ik wel gevonden, maar dat formulier is alleen voor internet, en dat was niet wat ik zocht... En dan ga je uiteindelijk toch maar bellen. Mijn fout natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je zelf ook niet goed lezen aangezien je niets kon vinden over een contractovernameformulier?
[..]
Nou ja je wil iets wat onlogisch is (en ook alleen maar door studentenhuizen gevraagd wordt) dus exact wat jij vraagt staat niet op de site nee ook al kun je het wel een beetje afleiden en staat het in de algemene voorwaarden (die weer op de site staan). Als je iets wil wat niet kan moet je inderdaad even bellen en dan zeggen we dat het niet kanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef mousemicky het volgende:
Die had ik wel gevonden, maar dat formulier is alleen voor internet, en dat was niet wat ik zocht... En dan ga je uiteindelijk toch maar bellen. Mijn fout natuurlijk, service is blijkbaar heel moeilijk...
Ik heb een aantal bedrijven gedaan (inbound) en ach, bij andere bedrijven heb je ook zulke dingetjes.... Ik heb dan niet bij orange gewerkt maar wel bij telfort en daar was het ook super servicegericht. Ik weet niet of dat aan de inkomsten uit het bellen komt (levert niet zoveel op, ze leggen er geld op toe), ik denk dat het eerder te maken heeft met waar de bedrijven de nadruk leggen. En een bedrijf wat zn helpdesk niet ook als verkoopkanaal gebruikt zal meer nadruk leggen op service.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef mousemicky het volgende:
(ps. Is t bij @home echt zo erg? Bij orange moesten we mensen gewoon blijven helpen hoor en desnoods alles voorkauwen, er wilden nogal eens digibeten bellen die niet eens wisten waar de aanknop van hun nieuwe Nokia 3310 zat. Maar ja, als ze belden (met hun mobiel) naar de klantenservice leverde dat orange natuurlijk ook weer inkomsten op...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |