In de historie van de mensheid is er nog nooit een regering geweest waar zoveel kritiek op is geproduceerd in zoveel formaten die vrijelijk te verkrijgen zijn. Boekenwinkels liggen vol met boeken die de Amerikaanse regering bekritiseren, in bioscopen draaien films en documantaires die hetzelfde doen en een significant percentage van alle pagina's op het internet gaan erover.quote:een regering die dissidenten -of ze nu president zijn, predikant zijn of blogs schrijven- vermoordt dan wel monddood maakt
De realiteit is veel fantastischer dan dat wij met onze wildste complot-theorien uberhaupt kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef Burghardt het volgende:
Ach, een wereld vol geesten, ufo's, geheime illuminati-complotten en weet ik wat is natuurlijk een stuk spannender dan de realiteit.
Misschien om dat Enron failliet is gegaan en er al omvangrijke rechtzaken incl dito straffen zijn geweest??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:25 schreef Lambiekje het volgende:
Niet dat de overheid er lucht van kreeg, die was juist de ringleader. Pas toen janenalleman er weet van had toen moest het kappen. Maar gelukkig is er geen sancties meer tegen Enron want al het documentatie is vernietig tijdens 911 hoe toevallig.
Iets wat jij afleidt uit de complottheorien die je kent, neem ik aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
De realiteit is veel fantastischer dan dat wij met onze wildste complot-theorien uberhaupt kunnen verzinnen.
De meeste reacties hier bevestigd de strekking meer en meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:46 schreef ach het volgende:
[..]
Het ligt niet in de winkel omdat het toch niet verkooptWelke echte nederlander gelooft nou in zulke bullshit? Volgens mij kan het de meeste nederlanders ook geen hol schelen of het nou een vliegtuig was of niet
![]()
Vertelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De realiteit is veel fantastischer dan dat wij met onze wildste complot-theorien uberhaupt kunnen verzinnen.
wat ik me vooral afvraag is wat je dan als kritiek stukzou accepterenquote:k ben het hier zóó mee eens. Nederland is niet misschien het lafste volk het is het lafste volk. Onwetende intelectuele boerenhufters wonen hier en een zeldzaamheid hier en daar uitgesloten. Het lafst vind ik nog wel dat de media geen maar dan ook geen kritische stukken plaatst, wat voor kritisch moet doorgaan is allemaal zo oppervlakkig. Zodat het volk dom wordt gehouden terwijl zij denkt van ik wordt goed en gebalanceerd geinformeerd(door de Volkskrant of iets dergelijks) Als er maar ook een stuk geplaatst wordt over 911/irak/Chemtrails dan wordt extreem lacherig en zielig gedaan. Ik schaam me kapot om Nederlander te zijn.
Het is toch van de zotten dat er zo openlijk grof met ons wordt omgegaan. Zonder dat we (in het algemeen) het zien. Dan bestempel ik mezelf maar als aluhoedje die beter is geinformeerd dan een domgehouden Volkskrant lezer die zichzelf geinformeerd voelt.
You're logic is flawedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Met deze reactie geef je dus precies aan waarom Nederland het meest laffe volk ter wereld is. Sjapoo
Dit bevestigd dus het Nederlandse stukje van het artikel.
Het kan altijd nog erger denk ik maar ben het er helemaal mee eens, maar ik dacht dat jij uit Belgie kwam?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
Ik schaam me kapot om Nederlander te zijn.
En dat komt vast aan de hand van me nickname ...helaas(klinkt ook wel heel erg dramatisch) ben ik gewoon een kaaskopquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger denk ik maar ben het er helemaal mee eens, maar ik dacht dat jij uit Belgie kwam?
-troll-quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Om te begin heeft een fransman een boek geschreven dat er helemaal geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Dat is een van de startpunten geweest waarom we het overheidsgelul niet meer voor waar aanzien.
In Nederland krijg je dat soort boeken niet gepubliseert en ze liggen ook NIET in de winkel. Nee je moet de nieuwe Karin Slaughter of Harry Potter lezen. Maar kritische boeken da kan niet.
-weg-quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet dat de overheid er lucht van kreeg, die was juist de ringleader. Pas toen janenalleman er weet van had toen moest het kappen. Maar gelukkig is er geen sancties meer tegen Enron want al het documentatie is vernietig tijdens 911 hoe toevallig.
nee je snapt het verkeerd. Was alleen maar om aan te geven hoe erg wij in slaap gehouden willen (en moeten, tenminste het overheidsdoel) worden in ons kikkerland.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
-troll-
Omdat een Fransman iets geschreven heeft.... Als die Fransman nu ook schrijft dat jouw moeder eigenlijk jouw vader is en je vader jouw zus, dan geloof je dat maar meteen![]()
En in Nederland liggen dat soort boeken wél in de boekenwinkel alleen dan heel kleinschalig omdat er bijna geen vraag naar is.
Dat hele stuk wat je zo netjes gecopieerd hebt staat vol met ongefundeerde FOUTEN. Bronnen worden aangehaald zonder de bron waar te geven etc etc. Het is iets wat een kind van 10 ook zou kunnen schrijven in een licht geinspireerde bui.
Waar heb je het over. Tuurlijk zullen er wel klappen vallen. Maar niet zo erg als voor dat stapels bewijsmateriaal vernietigd is met de instorting van WTC7.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
-weg-
Loopt een mening van anderen te verkondigen terwijl je met een simpele klik het even kan controleren
*klik*
http://www.nrc.nl/economie/article330586.ece
Meelopertje....
Wat vind jy dan zoal fout aan het gecopieerde artikel. Dan wil ik dat ook wel eventjes weten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
-troll-
Omdat een Fransman iets geschreven heeft.... Als die Fransman nu ook schrijft dat jouw moeder eigenlijk jouw vader is en je vader jouw zus, dan geloof je dat maar meteen![]()
En in Nederland liggen dat soort boeken wél in de boekenwinkel alleen dan heel kleinschalig omdat er bijna geen vraag naar is.
Dat hele stuk wat je zo netjes gecopieerd hebt staat vol met ongefundeerde FOUTEN. Bronnen worden aangehaald zonder de bron waar te geven etc etc. Het is iets wat een kind van 10 ook zou kunnen schrijven in een licht geinspireerde bui.
Ik durf niet te zeggen of het nu nog zo is, maar in WW2 ging het zo:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:21 schreef The_stranger het volgende:
En wat is het verschil tussen NEderlanders en Fransen? Waarom zijn wij laffer? (Frans voor elk land te vervangen)
quote:De bezetter in Nederland is behoudens de Februaristaking van 1941, eigenlijk nergens op noemenswaardige tegenstand gestuit. In Frankrijk en België lag dit anders. Dit wordt vaak verklaard met de grote gezagsgetrouwheid die van oudsher in Nederland heerste en het feit dat men al meer dan ruim een eeuw geen bezetting meer had gekend en daar dus niet op voorbereid was, zoals dat wel het geval was in België, dat reeds tijdens de Eerste Wereldoorlog door de Duitsers bezet was geweest.
Demografische, organisatorische, factoren ok, maar ik denk dat er toch meer aan de hand is.quote:n totaal zijn circa 107.000 Joden uit Nederland gedeporteerd, van wie circa 102.000 zijn vermoord. Waarschijnlijk zijn er daarnaast zo’n 2.000 omgekomen in Nederland zelf, door moord, zelfmoord of ontberingen. Daarmee heeft de bezetting een tol geëist van bijna driekwart van alle Joodse inwoners in mei 1940. Dit is naar verhouding het hoogste aantal slachtoffers van geheel West-Europa. De redenen waarom in Nederland zich dit hoge aantal heeft kunnen voordoen, zijn onder meer:
* De ongrondwettige vlucht van Koningin Wilhelmina en de regering naar Londen maakte dat er plaats kwam voor een civiel Duits gezag onder de anti-semiet Seyss-Inquart;
* De symbolische en actieve rol van de vorstin in het verzet tegen jodenvervolging, zoals de in eigen land gebleven vorsten van bijvoorbeeld Denemarken en België betrachtten, werd zodoende onmogelijk;
* Koningin Wilhelmina heeft, door de Joden in haar radiospeeches vrijwel nooit te noemen, geen gebruik gemaakt van de grote propagandamogelijkheden van Radio Oranje;
* Er is geen enkele aanslag of overval gepleegd op transporttreinen voor Joden om hen te bevrijden;
* Het Duitse bezettingsregime bestond voor het merendeel uit fanatieke Oostenrijkse nazi’s;
* De efficiëntie en de traditioneel hoge graad van organisatie van de Nederlandse overheden;
* Het merendeels vlakke landschap, zonder gebergte en zonder uitgestrekte bossen, maakte het Joden moeilijk om zich in te verbergen;
* Het overgrote deel van de Nederlandse Joden was woonachtig in de grote steden, waardoor zij als gevolg van hun concentratie een gemakkelijk doelwit voor vervolging vormden;
* De Joodse leiders kozen (al dan niet gedwongen voor de wijze waarop de vooroorlogse Nederlandse samenleving was ingericht) voor een beleid van samenwerking met hun vervolgers;
* De sterk verzuilde Nederlandse samenleving, met zijn naar religie en levensovertuiging gevormde partijen, vakbonden, scholen, clubs en maatschappelijke organisaties met zelfbestuur in eigen kring, droeg bij aan segregatie en vervolging;
* Doordat de Joden door de Duitsers uit het openbare leven werden verbannen, raakten zij afgesneden van de morele en fysieke ondersteuning door de verzuilde instellingen uit het maatschappelijke middenveld;
* Door de massale onderduiking begin 1943 vanwege de Arbeidsinzet waren er waarschijnlijk minder adressen beschikbaar voor Joden;
* Door het groot aantal Nederlanders dat vaak gedwongen in Duitsland werkte, was er mogelijk minder wroeging onder de bevolking met betrekking tot de deportatie van Joden om (volgens de bezetters) in werkkampen ondergebracht te worden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust_in_Nederland
quote:Dietrich Bonhoeffer
Domheid is een gevaarlijker vijand van het goede dan slechtheid.
Tegen het kwade kun je protesteren, je kunt het ontmaskeren;
desnoods met geweld verhinderen. Het kwade draagt altijd de kiem
van eigen ontbinding in zich, want het laat in de mens tenminste een
gevoel van onbehagen achter. Tegen domheid zijn wij weerloos.
Noch met protesten noch met geweld is hier iets te bereiken.
http://www.xs4all.nl/~stgvisie/VISIE/domheid.html
Het is wat....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen of het nu nog zo is, maar in WW2 ging het zo:
[..]
[..]
Demografische, organisatorische, factoren ok, maar ik denk dat er toch meer aan de hand is.
De een noemt het laf , de ander noemt het gezagsgetrouw, verstandig, voorzichtig of realistisch.
Ik denk dat 'n aantal van bovenstaande argumenten nog steeds van toepassing zijn op de VBen genoemd in de OP.
Als de Koniging en wat eromheen bungelt al het "slechte" V.B. geeft...
V.B en genoeg ( en dan begin ik niet eens over figuren als Verdonk enz.)
Skieen in Lech b.v.
http://www.iht.com/articles/2000/02/11/schilling.2.t_0.php
Maxima..
http://web.inter.nl.net/users/Paul.Treanor/maxima.html
En dan Willem die 'n brief van Videla gaat quoten.
Maxima had bijna gelijk, n btje dom..bijna dus, want het was heel dom, en hetzelfde geld voor het gedrag en de kennis van de meeste onderdanen.
Maar eerlijk is eerlijk, lafheid en domheid zijn 2 verschillende dingen.
[..]
Zucht ... Chemtrailing is inmiddels geen zweverig gedoe meer en is gewoon keiharde realiteit. Er is allang en breed toegegeven (USA, UK en Duitsland) dat er gesproeid wordt. UIteraard uit naam van experimenten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:55 schreef Dodecahedron het volgende:
LOL, "Chemtrails" in combinatie met serieuze onderwerpen als "911" en "Irak"
Wat is je bron eigenlijk voor dat SEC-documenten ivm Enron vernietigd op 9/11?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Tuurlijk zullen er wel klappen vallen. Maar niet zo erg als voor dat stapels bewijsmateriaal vernietigd is met de instorting van WTC7.
Ik vind het ook absurd dat de meeste mensen het gewoon niet WILLEN geloven, altijd maar de reactie: als het echt zo was dan zou het wel in het nieuws komen, of de eeuwige dooddoener: als het ongezond was dan zouden ze dat wel zeggen (ze=overheid), dat geld voor veel meer dingen zoals umts, magnetron enzovoort. Mensen willen het gewoon niet weten, zo lijkt het.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zucht ... Chemtrailing is inmiddels geen zweverig gedoe meer en is gewoon keiharde realiteit. Er is allang en breed toegegeven (USA, UK en Duitsland) dat er gesproeid wordt. UIteraard uit naam van experimenten.
Je weet wat voor lekkere troep er in de lucht hing in NY. En het WHO heeft 3 dagen na ramp lucht goed gekuurd.
Er is serieus wat mis in de hoofden van het WHO.
Als je een beetje hebt ingelezen hier. weetje dat er flink geexperimenteerd is tijdens de Vietnam-oorlog.
Er is massief gechemtrailed boven Irak. En nu lees ik net op een reactie op een andere post van my http://disgruntled.gnn.tv/threads/2685/CHEMTRAILS ook tijdens de Korea oorlog is er gesproeid.
Dus. er kan wel geconcludeerd worden dat het hand in hand gaat. Oorlog en Chemtrailing.
Misschien ook niet geheel onbekend in middels is er een oorlog op onszelf gericht. En dus ook daar dient gechemtraild te worden. Iedereen is een terrorist tenzij tegendeel. Tjee wat een foute connectie verzin ik net te plekke. Maar het erg is, het zal me niet verbazen dat er zo gedacht wordt door heren.
En dan nog wat. Afgelopen week stond er een chemtrail verhaal in de REVU (issue met Jannes op de voorkant). Daar had men het over chemtrialing in combo met Aliens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |