We vinden met z'n alleen dat Bush tot de goodguy's hoort. Maar hij voert dus wel oorlog oneigenlijk in gebied dat puur en alleen om de olie gaat.
Maar vervolgens worden massa's gewoon burgers, vrouwen en kinderen bestookt met DU-munitie. Onze eigen soldaten laten vechten voor onzin. Een andere landen me te laten doen aan deze waanzin. Puur en alleen om olie.
Ook zegt dat hij moslims slecht zijn.
Een stel van de speeches van Bush kan je 1 op 1 leggen met de speeches van Hitler. Hitler was tegen joden, Bush is tegen moslims en terroristen (en dat zij we tegenwoordig allemaal tot tegen deel bewezen).
Van Hitler weten we dat hij kwade inborst had, ook pas nadat hij in 1939 Polen binnen viel. Daarvoor had men zo iets in Europa. Hier heb je geld (USA, UK) klooi maar wat aan.
Omdat Bush gezien wordt als goodguy kan hij zich dus ZEER foute oorlog veroorloven. Nee in mijn optiek is het een slechterik. En omdat hij gezien wordt als goedfiguur is het dester triester.
Bush is gewoon een tiran en de wereldbevolking zit nog in de handen de klappen ook. Nederland is nog zo gek ook om zijn kont te likken. Bah wat is Jan Peter een smerige huicelaar.
DU-munitie

. Daar krijg we kerngezonde kinderen van.
Maar van mij mag je Bush adoreren hoor. IK vind hem alleen een ergere tiran dan Hitler ooit was.
Maar ja Amerikaanse presidenten ziijn de NETSTE mensen op aarde. Daar valt natuurlijk geen smetje op te aan te merken.
Het alleen al uitvoeren en bedenken van z'n ziek plan als 911.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.