Welk boek? Herkenbaar trouwens. Ik ben zelf bezig met A Song of Fire and Ice. Zevendelige reeks fantasy-boeken, en dikke pillen. Ben nu bij deel 3.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:22 schreef Bastard het volgende:
Ik krijg als het goed is vandaag mn boek binnen van 1000 pagina's dik, heb nog wel meer te doen dan gamen![]()
Denk het ook wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:21 schreef Bastard het volgende:
Je zal je er zeker erg goed mee vermaken hoor.. kan niet anders! Wat mij erg meeviel is het gebruik van dingen dmv je energie.. is toch wel goed te doen, had gedacht dat het moeilijker ging maar de besturing is prima!
Ik wil het spel ook wel spelen, maar wacht daar nog even mee.. eerst nog verder genieten van Forza. ZIt in de SP op 36 uur, en iets van 10 uur online gespeeld.. 65% van het spel af. Dat vind ik dus een SP belevenis en een MP belevenis in 1 en zeker 60 euro waard.
Je hebt toch ook nog werk en je woont samenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Ach Forza werd wat te eentonig, mp is nog wel es leuk.
Verder vermaak ik me goed met Flatout en moet Splinter Cell ook nog uitspelen.
Morgen krijg ik Tony Hawk.
Volgende maand Halo, oktober misschien toch the orange box.
Ben dus nog wel ff bezig.
Straks 3 weken vrij he.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog werk en je woont samen![]()
![]()
Als je je zou vervelen jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
En ik verwacht nog post van je Lost Planet ofzo.![]()
Klinkt erg goed!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:27 schreef Bastard het volgende:
De zwerm Wat ik heb gehoord zou het echt een heel spannend boek zijn wat zeker in deze tijd zou kunnen plaatsvinden. Verheug me er al op.. boeken.. beter dan films
Kijk .quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je je zou vervelen ja
Anders neem ik hem wel mee als we langs komen, of jullie bij ons in de vakantie.
Amber gaat weer goed trouwens hoorHeeft antibiotica en daar knapt ze goed van op..
Goed om te horen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
Amber gaat weer goed trouwens hoorHeeft antibiotica en daar knapt ze goed van op..
Oh ja dat is dan erg leuk om te lezen inderdaad.. ik had na The Krieg ook... wilde meteen naar Belgie eigenlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt erg goed!
*Op lijst zet*
Ik heb net zelf een paar (hoop ik) goede boeken over The Battle of the Bulge besteld. Ik ga in oktober een weekje naar de Ardennen, vandaar.
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:31 schreef Bastard het volgende:
Oh ja dat is dan erg leuk om te lezen inderdaad.. ik had na The Krieg ook... wilde meteen naar Belgie eigenlijk![]()
Onvoorstelbaar zoveel doden en dan nog nagenoeg geen terreinwinst... onvoorstelbaar gewoon!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ieper staat nu ook op mijn lijstje.
Die aantallen kun je je nu inderdaad niet meer voorstellen. 3000 doden in Irak tot nu toe, zoveel vielen er tijdens de Eerste Wereldoorlog dagelijks voor de lunch.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:34 schreef Bastard het volgende:
Onvoorstelbaar zoveel doden en dan nog nagenoeg geen terreinwinst... onvoorstelbaar gewoon!
En ik wil eens een 'dikke bertha' in het echt zien
En dan was het een rustige dag!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die aantallen kun je je nu inderdaad niet meer voorstellen. 3000 doden in Irak tot nu toe, zoveel vielen er tijdens de Eerste Wereldoorlog dagelijks voor de lunch.
Kijk, lekker !!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanmorgen tilde ik haar op en begon ze al weer lekker te kroelen, pakte mn wang beet en een dikke lach er bijquote:
Ik ben bang dat ze al een heel verhaal aan het typen is Gijs.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:38 schreef Bastard het volgende:
Nou stil zijn anders komt Yvonnen straks nog![]()
Ja dat is waar ja!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:50 schreef Magneet het volgende:
Als de Gijsjes naar ieper willen gaan kan ik wel een halve rondleiding geven. bene r nu zelf een paar keer geweest
Zou wel cool zijn. Soort Gijsjes-meet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:50 schreef Magneet het volgende:
Als de Gijsjes naar ieper willen gaan kan ik wel een halve rondleiding geven. bene r nu zelf een paar keer geweest
Rijden we samenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:53 schreef Bastard het volgende:
Maar ja, tis wel even 3 uur rijden vanaf mij
Wel goedkoper in benzine.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
Oh ja want dan is het nog maar anderhalf uur rijden![]()
Zou wel leuk zijn. Zaterdag ochtend heen, dingen bekijken. 's Avonds lekker eten en drinken en overnachten in een goedkoop hotel. Zondag nog wat dingen bekijken en dan weer terug.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:03 schreef Bastard het volgende:
Ja op zich een goed idee als we het kunnen organiseren! Misschien ook wel leuk als we Yvonnen uitnodigen?
Ik weet niet of ik daar wel in een goedkoop vlooien bed wil liggen Gijs.. rij net zo lief dan weer terug savonds.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Zaterdag ochtend heen, dingen bekijken. 's Avonds lekker eten en drinken en overnachten in een goedkoop hotel. Zondag nog wat dingen bekijken en dan weer terug.
Yvonne en Magneet mogen als tourgids spelen.
Dat kan natuurlijk ook. Maak me niet zoveel uit. Trompetten om 20 uur bekijken, en dan naar huis rijden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:08 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet of ik daar wel in een goedkoop vlooien bed wil liggen Gijs.. rij net zo lief dan weer terug savonds.
Die zit nog in de pijplijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:43 schreef Bastard het volgende:
Hoe staat het bij jullie met nr 2 Struik?
Ja zoiets .. is er niet een bepaalde gedenkdag in November ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Maak me niet zoveel uit. Trompetten om 20 uur bekijken, en dan naar huis rijden.
Met pijpen werkt het niet Gijsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die zit nog in de pijplijn
Geen idee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:14 schreef Bastard het volgende:
Ja zoiets .. is er niet een bepaalde gedenkdag in November ofzo![]()
Bij Boris Becker wel.quote:
leuk he, werken...........quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bah.
In je broek geplast?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bah.
Ik mag strax weer iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
leuk he, werken...........
Kijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet nog 2 weken.
En dan mag ik weer beginnen
met die agent die is neergeschoten en vervolgens naar het platteland verhuistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef Magneet het volgende:
welke is halve maan ook weer? Dean Koontz ruled!
Know your enemy Gijsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
Wat de fuck. Er ligt hier eenKoran
op de eettafel. Zo eens even tekst en uitleg aan kuiken vragen.
Het schijnt tegenwoordig dus te horen bij het basispakket voor Pabo-studenten.quote:
Nou ja alitjd handig om de haard aan te steken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het schijnt tegenwoordig dus te horen bij het basispakket voor Pabo-studenten.
Ik heb hem al bij de wc-rollen gelegd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:54 schreef Bastard het volgende:
Nou ja alitjd handig om de haard aan te steken.
Waar gaat dat heen in NL.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het schijnt tegenwoordig dus te horen bij het basispakket voor Pabo-studenten.
nieuw huis!?!?!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Over 6 weken op vakantie
en heb een nieuwe baan op het oog
en een nieuw huis![]()
![]()
Je mag het hurenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:56 schreef kepler het volgende:
[..]
nieuw huis!?!?!
wat is er mis met dit huis dan? Mag ik het hebben als jullie verhuizen
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je mag het huren
Hebben een wat groter huis op het oog. Wel een stuk duurder en minder tuin.
Even de plussen en minnen tegenover elkaar zetten !
Dan vind ik jullie huidige huis eerlijk gezegd mooier. Zeker met die prachtige tuin.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Deze;
[afbeelding]
maar dan zonder die hond
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan vind ik jullie huidige huis eerlijk gezegd mooier. Zeker met die prachtige tuin.
Heb je een container op het oog?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Deze;
[afbeelding]
maar dan zonder die hond
Zeer gaafquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:49 schreef kepler het volgende:
wauw:
[afbeelding]
een echte vallende ster
Investeren in je toekomst noemen ze datquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je een container op het oog?
Deze moet ook 3 ton kosten hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:48 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het knap dat je er zo'n oog op hebt... ik zou zelf er niet zo naar kijken denk ik.. tevreden zijn met een huis waar ik het naar mijn zin heb en daar gewoon 30 jaar wonen ofzo.
Maar ja.. hier zijn de huizen niet te betalen dus dat zit er voor mij niet in.
Ja dat ben ik met je eens.. benedenverdieping is prachtig.. met die open haard, hele mooie kleur aan de muur, praat keuken en heerlijke serre. Dan nog de grootte tuin met riante zon, een oprit en garage dat is echt allemaal erg praat.. maar als je boven komt verwacht je ook die ruimte en daar is het een beetje behelpen vooral als nummer 2 komt. Maar goed, het is te doen, je hoeft er alleen maar te slapen ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Deze moet ook 3 ton kosten hoor![]()
Ik vind ons huis nu schitterend maar ik vind de bovenverdieping te klein ..
3 ton voor die nieuw hey, ons huis hoop ik 225 voor te vangen ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens.. benedenverdieping is prachtig.. met die open haard, hele mooie kleur aan de muur, praat keuken en heerlijke serre. Dan nog de grootte tuin met riante zon, een oprit en garage dat is echt allemaal erg praat.. maar als je boven komt verwacht je ook die ruimte en daar is het een beetje behelpen vooral als nummer 2 komt. Maar goed, het is te doen, je hoeft er alleen maar te slapen ook.
Maar goed 3 ton .. pff
Is een hypotheek niet om te zetten na zoveel jaar? Dacht van wel.. tenzij je hem voor 300 jaar vastzet of zoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
We zien wel, ik wil wel maar m`n kuiken niet..
Als zij niet omgaat gaan we niet natuurlijk. Je moet er met tweeen achter staan.
We hebben alleen een vrij dure hypotheek nu. Als je een nieuw huis koopt vervalt die. Da`s 1 van de pluspunten !
Mijne stond voor 15 jaar vast, nu nog 10.. Komt neer op een boet van 30.000 euro ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is een hypotheek niet om te zetten na zoveel jaar? Dacht van wel.. tenzij je hem voor 300 jaar vastzet of zo
Oh ja die moet ik ook ff bellen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:45 schreef Magneet het volgende:
zo carglass dude is die sterrenhemel in me voorruit aan het fixen
Locatie zegt vaak meer dan ouderdoom of type.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Investeren in je toekomst noemen ze dat
ons huis zal niet veel meer stijgen in waarde, het blijft een rijtjeshuis natuurlijkPlus het is 30 jaar oud
Die nieuw 2onder1 kapper stijgt komende jaren makkelijk nog een ton. Goede investering dus
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
Net naar ziekenhuis gegaan. Met mijn oog is het (bijna) weer helemaal goed!
Weer een zorg minder.
Tja, ik zie hier de nog oudere huizen toch weer zakken in prijs.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Locatie zegt vaak meer dan ouderdoom of type.
Mijn appartement was net zo duur als een rijtjeshuis in de nieuwbouwwijk van NV. Maar dat van mij stijgt nu in waarde en raak ik zo kwijt, terwijl er in die nieuwbouw altijd wel een paar dozijn te koop staan. Kijk dus ook goed naar de buurt, voorzieningen, hoeveelheid allochtonen, etc.
gisteren op de site angemeld, vandaag stonden ze voor de deur : 2 keer 1tje kwam toen de andere 10 minuten weg wasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja die moet ik ook ff bellen..
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:37 schreef Bastard het volgende:
En aan de andere kant ken ik je ook wel weer goed genoeg om te weten als jij eenmaal iets in je kop hebt je daar over blijft doorzagen en zaniken net zo lang totdat je het hebt![]()
Als de huizenwaarde maar niet keldert, dan zit je snotquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, zo gauw je de hypotheek hebt getekend staat alles vast voor een aantal jaar. Dan kan de beurs doen wat tie wil, heb ik geen last van
Moet je natuurlijk geen beleggingshypotheek hebben afgesloten
Die keldert nooit gijsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef Bastard het volgende:
snor.
Euh?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die keldert nooit gijs
Er is nog nooit iets goedkoper geworden, alles wordt altijd alleen maar duurder
Leg dat maar uit aan de mensen in de VSquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die keldert nooit gijs
Er is nog nooit iets goedkoper geworden, alles wordt altijd alleen maar duurder
Gijs, daar bouwen ze allen huisjes van houtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:46 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, dat dachten ze in de USA ook tot een tijdje terug
hypotheekmarkt is dara ingestort gast. nog een jaar of 4-5 dan gebeurd dat hier ook een keer en worden er heel veel mensen uit hun huis gekegeld!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, daar bouwen ze allen huisjes van houtDie zijn na 20 jaar weggerot of weggewaaid
Mooi, dan gaat de hypotheekrente omlaagquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_lopen_op.html?p=2,1
It has begun
Hier verstrekken ze geen hypotheken die je met je credit card kunt afbetalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:46 schreef kepler het volgende:
ja, dat dachten ze in de USA ook tot een tijdje terug
het is een andere situatie inderdaad, maar je kan me niet vertellen dat er geen kans is dat de huizenmarkt hier een keer instort?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier verstrekken ze geen hypotheken die je met je credit crad kunt afbetalen.
Echt winstgevend niet, de explosieve stijgingen van de huizenprijzen zoals we die jaren geleden hebben gekend is wel afgelopen. Maar kelderen zal het ook niet. Prijzen van huizen stijgen nog steeds met ongeveer 5% per jaar. Nou, misschien dat het een paar jaar 0-2% wordt. En als je een huis op een goede locatie koopt, stijgt de waarde echt nog wel hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:02 schreef kepler het volgende:
het is een andere situatie inderdaad, maar je kan me niet vertellen dat er geen kans is dat de huizenmarkt hier een keer instort?![]()
Ik ben er helemaal niet in thuis verder, maar ik kan me niet voorstellen dat het 100% zeker is dat de huizenprijzen altijd maar blijven stijgen. Want dan zou het wel heel winstgevend zijn om huizen te kopen
de waarde van huizen stijgt dus in principe niet (meer) genoeg om er echt winst op te maken, omdat je dus ook het huis moet onderhouden bijvoorbeeld? Maar instorten zal het dus nooit doen, of in waarde dalen? Wel een goede investering dan inderdaad een huisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt winstgevend niet, de explosieve stijgingen van de huizenprijzen zoals we die jaren geleden hebben gekend is wel afgelopen. Maar kelderen zal het ook niet. Prijzen van huizen stijgen nog steeds met ongeveer 5% per jaar. Nou, misschien dat het een paar jaar 0-2% wordt. En als je een huis op een goede locatie koopt, stijgt de waarde echt nog wel hoor.
Nou ja, met onroerend goed valt nog genoeg te verdienen hoor. Maar dan moet je zelf gaan bouwen. Maar het is wel een wat langere termijn zaak geworden. Kijk, als je een huis koopt heb je sowieso kosten koper, kosten makelaar, inrichting, etc. Dus een paar jaar moet je sowieso blijven zitten om je geld terug te verdienen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:19 schreef kepler het volgende:
de waarde van huizen stijgt dus in principe niet (meer) genoeg om er echt winst op te maken, omdat je dus ook het huis moet onderhouden bijvoorbeeld? Maar instorten zal het dus nooit doen, of in waarde dalen? Wel een goede investering dan inderdaad een huis
ok, weer wat geleerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou ja, met onroerend goed valt nog genoeg te verdienen hoor. Maar dan moet je zelf gaan bouwen. Maar het is wel een wat langere termijn zaak geworden. Kijk, als je een huis koopt heb je sowieso kosten koper, kosten makelaar, inrichting, etc. Dus een paar jaar moet je sowieso blijven zitten om je geld terug te verdienen.
Je weet dat je op www.kadaster.nl kunt kijken naar de hoogte van recente transacties van huizen bij jou in de buurt? Is altijd wel een goede indicatie over de waarde van je eigen huis.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Normaal gesproken speel je na een jaar of 5 kiet
Zit er nu 5 jaar in, ben best benieuwd !
eengezinswoning in Noord-brabant:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je weet dat je op www.kadaster.nl kunt kijken naar de hoogte van recente transacties van huizen bij jou in de buurt? Is altijd wel een goede indicatie over de waarde van je eigen huis.
Toen ik mijn huis kocht stond de woz-waarde op 133.000 euro, nu op 225.000 euroquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:13 schreef kepler het volgende:
[..]
eengezinswoning in Noord-brabant:
Woningwaarde-index
mei 2000 196,5
juni 2007 304,0
% stijging/daling +54,7 %
Hoort er bij hequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:27 schreef gijsje79 het volgende:
Dat elkaar ook gek maken in het xbox topic.
Ja is prima gaan we ff lachen weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kom morgen langs he.
Neem Flatout wel ff mee.
Heerlijk 3 weken vrijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
Zo nog een weekje.
Ben wel toe aan vakantie.
Blood diamond al gezien?
Hoop doden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijk 3 weken vrij
Vanavond heeft tam avonddienst, lekker hele avond gamen
Blood diamond is een hele goeie film inderdaad
Potje racen dan vanavond ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijk 3 weken vrij
Vanavond heeft tam avonddienst, lekker hele avond gamen
Blood diamond is een hele goeie film inderdaad
Hee mopquote:
helaas, ik ben aan het werk tot 23uquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Potje racen dan vanavond ?
Kep, neetje, gijsje ook ?
kzal kijken, ligt eraan hoe laat die donderstraal gata pittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Potje racen dan vanavond ?
Kep, neetje, gijsje ook ?
Ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga een weekendje romantisch naar Drenthe. Hotel, etentje, neuken enzo.
Geen idee waar dat ligt, ik zit geloof ik ergens in de buurt van Emmen.quote:
Borger ligt in de buurt van Emmenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee waar dat ligt, ik zit geloof ik ergens in de buurt van Emmen.
Geen idee Gijs. Ik weet niet eens waar Drenthe ligt.quote:
Dierentuin gaan we inderdaad heen. Ik zal de naam van die tent onthouden.quote:Maar als je zin hebt zou je eens naar de dierentuin moeten gaan in Emmen, die is echt heel mooi.. vooral de vlindertuin.
Oh en vlakbij de dierentuin heb je een zaak zitten met de naam "de brasserie" .. verlengde van de winkelstraat zit ie, in de buurt van het busstation, leuke en gezellige tent is dat!
Bij Emmenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee Gijs. Ik weet niet eens waar Drenthe ligt.
Maar gister heb ik gegamed en 80 punten gehaald dus morgen weer een blije blogquote:Come back to me NotoriousRoy... I promise that whatever I did, I will not do it again. I can't take it when you are angry at me.
Ik zeg *PLOP*quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Oke, geen nieuw huis en geen nieuwe baan
zijn ze snel mee met de afwijzing.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Volgende keer meer geluk Gijs.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Mwah, ze hadden wel iets anders voor me in gedachten. Moet maandag op gesprek. Maar die functie heb ik zelf niet zo`n zin in denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
zijn ze snel mee met de afwijzing.
Koffie rondbrengen kan best een uitdaging zijn. Onthouden wie hem met melk drinkt, en wie met suiker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Mwah, ze hadden wel iets anders voor me in gedachten. Moet maandag op gesprek. Maar die functie heb ik zelf niet zo`n zin in denk ik
als je er zelf geen 100% gevoel bij hebt moet je het idd niet doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mwah, ze hadden wel iets anders voor me in gedachten. Moet maandag op gesprek. Maar die functie heb ik zelf niet zo`n zin in denk ik
Daarom, denk ook niet dat ze mijn huidige contract kunnen/willen betalen voor die functiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
als je er zelf geen 100% gevoel bij hebt moet je het idd niet doen.
Oh... je was even wezen kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:56 schreef kepler het volgende:
vandaag vier meter naast een F1-motor gestaan die gestart werd![]()
Wat een geluid
Was wel druk zeker?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef kepler het volgende:
was tof
Op mn fiets gestaan tegen een lantaarnpaal, alles prima kunnen zien op het hofplein
Zal wel een belevenis zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef kepler het volgende:
was tof
Op mn fiets gestaan tegen een lantaarnpaal, alles prima kunnen zien op het hofplein
Zo verkeerd is het noorden niet he.quote:Op maandag 20 augustus 2007 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
En weer thuis om aan het werk te gaan!
Drenthe
Heerlijk groen, rustig en blank!quote:
Ok.. das al bij dat beest geloof ik hequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zal wel een belevenis zijn.
B. Dat Lost Planet toch wel een geinig spelletje zit inmiddels in mission 3.
Die robot bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. das al bij dat beest geloof ik he
Schiet lekker weg
Ik neem `m wel van je over als je ermee klaar bent !quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die robot bedoel je?
Daar ben ik al langs.
Moet nu ook mensen afmaken tis niet alleen maar beesten.
Ja die robot was ook ff lachen he ... blijf je op schietenquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die robot bedoel je?
Daar ben ik al langs.
Moet nu ook mensen afmaken tis niet alleen maar beesten.
Ik denk dat hij die worm bedoelt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
Die robot bedoel je?
Bijna alle Gijsjes hebben hem intussen wel gehad geloof.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik neem `m wel van je over als je ermee klaar bent !
Ga je Bioshock ook halen Gijs?quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:55 schreef Magneet het volgende:
mogguh
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:26 schreef Magneet het volgende:
nee, rest van het jaar alleen halo nog staan
Die Bioshock hype van jou... Gijs kom op, na een week ben je er klaar mee.quote:
sterker nog na de preview nog ene keer gelezen te hebben en de screenshots bekeken te hebben vind ik er nog minder aan dan eerst, totaal mijn game niet dit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die Bioshock hype van jou... Gijs kom op, na een week ben je er klaar mee.
Misschien...maar dan blijf ik hem nog lang in mijn gedachten koesteren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:35 schreef Bastard het volgende:
Die Bioshock hype van jou... Gijs kom op, na een week ben je er klaar mee.
strak plan om niet te kijken dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:59 schreef Bastard het volgende:
Gisteren trouwens kruistoch in spijkerbroek film gezien....
Ik heb dat boek nooit gelezen.. maar afgaande op de verhalen zou het dus echt een gave film moeten zijn.
NIET DUS ... wat een boutfilm met een kut acteerwerk en het slechtste einde ooit!
boek was opzich wel aardig maar daar hou ik het dan wel bijquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit doen! Die 2 uur is echt zonde van je tijd.
De moslims winnen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:59 schreef Bastard het volgende:
NIET DUS ... wat een boutfilm met een kut acteerwerk en het slechtste einde ooit!
Nee.. hij gaat weer terug met die tijdmachine naar de middeleeuwen omdat zn chick waar hij om heel onduidelijke redenen gevoelens voor heeft gekregen de eerste keer niet mee kwam. Nou heeft zn moeder zo dr best gedaan om nog deze ene keer de machine te laten werken, terwijl ze al met ontslag was... en dan zegt ze.,.. ga maar weer (WTF??)... en hop hij is weer weg.. komt over 3 maanden terug. JA HOE DAN?? Je mama werkt er niet meer en die word nu opgesloten omdat ze toch stiekem de tijdmachine heeft gebruikt (whehehe) .quote:
film schijnt op het einde maar weinig overeen te komen met het boekquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een kinderboek he B. Een kinderboek.
Ik zou het niet weten, tis te lang geleden dat ik het boek gelezen heb (basisschool), bovendien heb ik de film niet gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
film schijnt op het einde maar weinig overeen te komen met het boek
Ipod zonder iTunes. Ik weet niet of dat zo handig is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een idee.
Heb een Ipod en wil mp3's erop kwijt.
Hoe doe ik dit?
Wil niet werken met Itunes, zijn er andere manieren?
Kan de Ipod ook niet zien als extra HD.
Komt zeker dat ik met Win werk.
Ok.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ipod zonder iTunes. Ik weet niet of dat zo handig is.
Voor die 3 dagen dat ze ff in NL is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:46 schreef Strolie75 het volgende:
Er zijn wel programma's voor. Google eens.
ik werk met Yamipod, werkt primaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ipod zonder iTunes. Ik weet niet of dat zo handig is.
Deze?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:23 schreef Bastard het volgende:
Microsoft gaf ons de Xbox ervaring, afvallige!
Op Windows zal het wel voor geen meter werken aangezien iedereen daar gehersenspoeld is op in mapjes te denken. Op een Apple werkt het heerlijk! Je kunt gewoon muziek beheren op bestand-niveau, en hoe het op de achtergrond wordt opgeslagen in files boeit niet. En zo werkt alles in Mac OSX.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:30 schreef Magneet het volgende:
appel is wel leuk maar allemaal veel te duurIntunes sucked gewoon btw
Dat ook.. tis verschrikkelijk duur zelfsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:30 schreef Magneet het volgende:
appel is wel leuk maar allemaal veel te duurIntunes sucked gewoon btw
Een BMW ook. Maar het rijdt toch net iets lekkerder dan een Opel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:32 schreef Bastard het volgende:
Dat ook.. tis verschrikkelijk duur zelfs
mijn muziek is idd gesorteerd op mapjes maar dat komt ook doordat ze per album in een mapje staan. Als ik op me mp3 speler kijk op artiest dan is het niet te doen. De organisatie doe ik zelf wel dat hoef een programma voor mij niet te doen. Overigens is dat niets iets van windows maar heb ik dat al sinds MS-DOSquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op Windows zal het wel voor geen meter werken aangezien iedereen daar gehersenspoeld is op in mapjes te denken. Op een Apple werkt het heerlijk! Je kunt gewoon muziek beheren op bestand-niveau, en hoe het op de achtergrond wordt opgeslagen in files boeit niet. En zo werkt alles in Mac OSX.
Ben je klaar BMH?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een BMW ook. Maar het rijdt toch net iets lekkerder dan een Opel.
Ik heb veel albums, en veel losse nummers. Bij elkaar bijna 6000 liedjes. Via iTunes kan is al die liedjes per album, per genre, per artiest, etc. benaderen. Daaraast kan ik allerlei afspeellijsten creëren met een druk op de knop. 25 liedjes voor tijdens het sporten? Klik. Liedjes voor een romantische avond? Klik. Allemaal via één simpele en intuïtieve interface en zonder in mapjes te rommelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Magneet het volgende:
mijn muziek is idd gesorteerd op mapjes maar dat komt ook doordat ze per album in een mapje staan. Als ik op me mp3 speler kijk op artiest dan is het niet te doen. De organisatie doe ik zelf wel dat hoef een programma voor mij niet te doen. Overigens is dat niets iets van windows maar heb ik dat al sinds MS-DOS
Ik ga voor deze:quote:
Ach wie weet sucked de SP in deze Halo ook.. prima, ik speel m toch niet. Wil alleen coop doen en meteen MP team slayerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga voor deze:
[afbeelding]
Maar Halo 3 ga ik ook zeker spelen hoor! Ik moet toch de fight finishen! Alleen kan ik daar nog wel even mee wachten aangezien ik hem toch niet voor de MP haal.
en wat is dara bijzonder aan? Als je je muziek hebt laten indexeren door Windows Media Player kan dat net zo goed. Per album artiest e.d. vind ik juist zwaar irritant, bij veel gedownloade muziek staat de idv3 tags niet goed en dan wordt bv van een verzamelalbum per liedje bv het oorspronkelijke album weergegeven ipv het verzamelalbum. Overigens heb ik sinds afgelopen weekend >70GB aan mp3's en dan wil je echt niet meer per artiest gaan zoeken want dat is veel te veel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb veel albums, en veel losse nummers. Bij elkaar bijna 6000 liedjes. Via iTunes kan is al die liedjes per album, per genre, per artiest, etc. benaderen. Daaraast kan ik allerlei afspeellijsten creëren met een druk op de knop. 25 liedjes voor tijdens het sporten? Klik. Liedjes voor een romantische avond? Klik. Allemaal via één simpele en intuïtieve interface en zonder in mapjes te rommelen.
Windows Media Player vind ik zo'n onding. Windows en Mac OS X zijn volgens een gehele andere filosofie ontworpen. Windows is meer een soort schil rond de PC, terwijl bij een Apple de hard- en software echt geïntegreerd zijn. Wat dat betreft werkt iTunes (net als iPhoto) op een Apple geweldig. Maar ik kan me wel voorstellen dat het wennen is als je Windows gewend bent, of dat iTunes niet zo lekker op een PC werkt dan op een Apple. Vooral doordat Windows er vanuit gaat dat de gebruikers zelf alles netjes in mapjes rangschikt. Ik heb zelf jaren Windows gebruikt. Maar nu ik op Apple ben overgestapt zou ik echt nooit meer terug willen. Goed, het is wat duurder in de aanschaf, maar je bespaart je wel een boel ergernis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:53 schreef Magneet het volgende:
en wat is dara bijzonder aan? Als je je muziek hebt laten indexeren door Windows Media Player kan dat net zo goed. Per album artiest e.d. vind ik juist zwaar irritant, bij veel gedownloade muziek staat de idv3 tags niet goed en dan wordt bv van een verzamelalbum per liedje bv het oorspronkelijke album weergegeven ipv het verzamelalbum. Overigens heb ik sinds afgelopen weekend >70GB aan mp3's en dan wil je echt niet meer per artiest gaan zoeken want dat is veel te veel.
Mac OS en programmatuur die daarop draait kijkt vanuit individuele bestanden. Die zijn het belangrijkste voor de gebruiker en alles moet daar om heen draaien. Wat eigenlijk veel logischer is dan Windows die redeneert vanuit de plek waar een bestand is opgeslagen (mapjes). Het gaat om de koekjes in plaats van om de verpakking.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:15 schreef Magneet het volgende:
van mij MAG windows dus niet eens iets rangschikken qua muziek dat doe ik zelf wel of windows het nu wilt of nietIk zou er zelf ook niks op tegen hebben om over te stappen naar appel hoor het is me alleen én te duur én windows is mijn vak dus houd ik het daar bij. Iphoto ken ik niet maar irfanview voldoet voor mij ik hoef geen previews e.d. dat werkt imho toch niet.
Apple groeit toch nog steeds behoorlijk. Ze zitten inmiddels om meer dan 10% marktaandeel. En dat laatste zal wel te maken hebben dat Apple ook de hardware maakt. Je kunt Philips tenslotte ook niet aanklagen dat ze een eigen firmware op hun televisies zetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:29 schreef Magneet het volgende:
software koop ik niet dus dat geldt voor mij nietFeit is idd wel dat als je het koopt het goedkoper is. Nadeel voor bedrijven is weer dat 99 vd 100 paketten qua bedrijfsapplicaties niet werken op de Mac. Wat boeit het eik hoe een OS met een bestand omgaat? Als het maar geopend wordt
Ook vaag trouwens dat MS aangeklaagd wordt omdat het mediaplayer e.d. standaard installeerd terwijl dat op de appel op zich ook zo is.
maakt mij eik allemaal geen bal uit, zoals gezegd misschien maak ik nog wel ooit de overstap maar nu is het en te duur voor mij en ben ik met windows bezig voor m'n werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Apple groeit toch nog steeds behoorlijk. Ze zitten inmiddels om meer dan 10% marktaandeel. En dat laatste zal wel te maken hebben dat Apple ook de hardware maakt. Je kunt Philips tenslotte ook niet aanklagen dat ze een eigen firmware op hun televisies zetten.
Dat word wel heel letterlijk vertaald hequote:Woedende reacties op files
AMSTERDAM - Automobilisten reageerden gisteren woedend op de lange files: „Dit is gewoon te belachelijk voor worden, betaal je al zoveel belasting in dit land 52% van mijn salaris, 44% BPM, wegenbelasting, hoge brandstofkosten, dure parkeerkosten en nog heb je elke dag een probleem in dit land als je een auto heb”, zegt een woedende Jacco Neutel.
„Er moet toch echt een keer over op actie tegen die ministers in dit land wand ze doen er geen reed aan.„Het is een godgeklaagd dat wij in Nederland niet eens behoorlijke wegen en bruggen kunnen bouwen. Men had al veel eerder met de bouw van de brug naar Amsterdam-Noord moet beginnen. Dit neemt een boel verkeersdrukte weg op de brug”, zegt een boze inwoner van Almere.
„Ik reed naar huis en zag tot mijn verbazing de hele A1 tot aan Amsterdam vast staan, daarna de ring wat potdicht zat, en vervolgens de binnenstad die dichtslibt, ongelofelijk! ”, zegt Michel Hartong.
„De problemen bij de Hollandse Brug zorgen voor een groot drama. Stonden we voor de zomervakantie alleen stil richting Amsterdam nu staan we s`middags ook vast vanaf knooppunt Muiderberg richting Almere”, zegt M. Driessen.
,,Maandagavond was het ook al een complete chaos, komende vanuit Haarlem stond er niks op de informatieborden behalve dat het tot knooppunt Diemen 3 km file was. Daar ruim 50 minuten stilgestaan en uiteindelijk terug naar de A2 gegaan. Dus info is bedroevend. Een bordje met omleidingroutes was op zijn plaats geweest", zegt een gefrustreerde automoblist.
Vond hem wel aardig niet fantastisch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef Strolie75 het volgende:
Tering, zojuist echt een fantastische film gezien!![]()
![]()
Apocalypto
Ik vond hem echt heel erg goed. Mooi kleinschallig verhaal, maar toch heel veel aandacht voor de details van de Maya-cultuur! En brute actie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef gijsje79 het volgende:
Vond hem wel aardig niet fantastisch.
Vertel er ook niets over B. moet hem nog zien.
Ga je wel volgende week dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
3 daagjes.
En als alles door gaat volgende week naar Kreta voor 10 dagen.
Ik zal m vanavond eens checken dan!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel erg goed. Mooi kleinschallig verhaal, maar toch heel veel aandacht voor de details van de Maya-cultuur! En brute actie.
Respect voor Mel Gibson
Ja als het door gaat woensdag eerst ff zien of we Zoë kwijt kunnen.quote:
Ja is goed, we zijn vanaf Woensdag wegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja als het door gaat woensdag eerst ff zien of we Zoë kwijt kunnen.
Zetten de auto dan wel bij jou neer als dat ok is.
Weet ook niet hoe laat het vliegtuig vertrekt hoop weer rond 05.00 uur ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja is goed, we zijn vanaf Woensdag weg![]()
Maar dan zet je de auto bij ons.. en dan neem je mijn helikopter naar schiphol of wa?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe laat het vliegtuig vertrekt hoop weer rond 05.00 uur ofzo.
Laat het nog wel ff weten.
Jij interesseert je toch ook voor die culturen?quote:
Met name de kalender van die cultuur eigenlijk,.. en verder schijnt het maya volk helemaal niet zo bloeddorstig te zijn als in de film zou worden weergegeven.. maar goed, zal wel vermakelijk zijn wellicht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij interesseert je toch ook voor die culturen?
Bus ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan zet je de auto bij ons.. en dan neem je mijn helikopter naar schiphol of wa?
Nee anders breng ik jullie welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bus ofzo.
Interliner rijd daar toch heen.
Schiphol wat te duur om je auto te parkeren en om met de trein naar schiphol te gaan heb ik geen zin in.
Het wordt wel duidelijk in beeld gebracht dat het slecht gaat met het rijk van de Maya’s. Het is een aflopende zaak en menselijke offers zijn eigenlijk een laatste redmiddel. De Spanjaarden hebben gewoon het laatste zetje gegeven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:31 schreef Bastard het volgende:
Met name de kalender van die cultuur eigenlijk,.. en verder schijnt het maya volk helemaal niet zo bloeddorstig te zijn als in de film zou worden weergegeven.. maar goed, zal wel vermakelijk zijn wellicht.
Wel relax hoor. Treintje stopt onder de ontvangsthal. Toen ik naar Frankrijk ging was ik vanaf mijn voordeur in Nieuw-Vennep in 45 minuten bij de Gate.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
Schiphol wat te duur om je auto te parkeren en om met de trein naar schiphol te gaan heb ik geen zin in.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
3 daagjes.
En als alles door gaat volgende week naar Kreta voor 10 dagen.
quote:Derde hittegolf treft Griekenland
Uitgegeven: 22 augustus 2007 12:21
ATHENE - Griekenland kampt met de derde hittegolf deze zomer. Volgens meteorologen van de nationale weerdienst Emy is dat in meer dan vijftig jaar niet voorgekomen. Woensdag kwam het kwik boven de 40 graden Celsius uit.
Je bent een domme armoedzaaier. Aanvaarden Magneet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:00 schreef Magneet het volgende:
mjah juist die mensen hebben het geld er voor over. Mac's zijn en blijven natuurlijk ook status symbolen voor sommige mensen.
niet dom, eerder te lui om veel te lerenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent een domme armoedzaaier. Aanvaarden Magneet.
Kreta? Lekker hoorquote:
Heb er wel weer zin in dit word de 7e keer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kreta? Lekker hoor
Ben er een paar jaar geleden ook geweest.
Spijt mij zeer maar die heb ik dus na een half uur uitgezet... totaal geen behoeft aan het zien van baby's die mishandeld worden of vrouwen die geslagen worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel erg goed. Mooi kleinschallig verhaal, maar toch heel veel aandacht voor de details van de Maya-cultuur! En brute actie.
Respect voor Mel Gibson
Harde realiteit Gijs.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Bastard het volgende:
Spijt mij zeer maar die heb ik dus na een half uur uitgezet... totaal geen behoeft aan het zien van baby's die mishandeld worden of vrouwen die geslagen worden.
Kijk doorgaans film voor mn plezier, daar valt deze niet onder.
De veldslagen in Braveheart waren natuurlijk ook behoorlijk heftig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:23 schreef gijsje79 het volgende:
Dat's Mel Gibson.
Passion of the Christ was ook een harde film van hem.
Wellicht heeft dat er mee te maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De veldslagen in Braveheart waren natuurlijk ook behoorlijk heftig.
B. is gewoon een beetje soft geworden sinds hij kinderen heeft.
Kan ik je geen ongelijk in geven. Dat gevoel heb ik soms ook. Kut voor die mensen, maar wat verander je eraan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:05 schreef Bastard het volgende:
Wellicht heeft dat er mee te maken.
Sommige nieuwsitems lees ik ook express niet meer omdat het me verontrust en dat is een naar gevoel, waarom zou ik mij naar willen voelen?
Voor 10 euro heb je al leuk wat Lego blokjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Weet iemand wat het kost om zelf een huis te bouwen
THXquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor 10 euro heb je al leuk wat Lego blokjes.
Ik ga straks nog wel eens even kijken. Een dag meer of minder maakt me ook niet uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef Bastard het volgende:
Heb je Bioshock al ergens gezien Strol? Ik zou dixons in alphen eens bellen die hebben meestal wel vroeg de spellen in de verkoop.
Twijfel zelf nog steeds over halo... wil hem liefst meteen hebben zodra die in de verkoop is, maar ja...
Kijk Halo is nooit echt van de scripted events geweest. Gewoon (open) ruimtes die je betreed en slimme vijanden. Alleen kwamen ze in de vorige delen meer in golven over je heen. In Halo 3 zijn ze er dus allemaal al, en kun je zelf je tactiek bepalen. Eerst de grunts verslaan, of toch maar eerst die irritante snipers op die richel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:32 schreef Bastard het volgende:
Mja wat is grootschalig.. het lijkt groot denk ik, het landschap is ook wel aardig uitgestrekt... maar CoD4 is meer bebouwd natuurlijk.
Call of Duty wordt opzeker tof. Maar dat is meer een achtbaan waarbij er allerlei shit om je heen gebeurt. Halo is meer een sandbox-game waarbij je zelf de intensiteit van de actie bepaalt.quote:Eerst dit spel... daarna ergens ooit wellicht CoD4 ... omdat het er geil uit ziet
24 Septquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer is de release van Halo 3 eigenlijk?![]()
Als ik Bioshock dan heb uitgespeeld kan ik de verleiding waarschijnlijk niet weerstaan.quote:
Vlgs mij zegt dimplus de 24e... nou ja eind Septquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
26 september! Officieel dan.
Bling hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op maandag komen nooit games uit B.
Anyway, ik ga deze telefoon halen ergens dit jaar als mn contract verlengd wordt:
http://www.nokia.nl/A4430215
(als ie flink in prijs daalt tenminste)
Ik sta dus sinds vandaag echt perplex over de nieuwe looks he!quote:
Het ziet er inderdaad erg strak uit,......... schrok van de SP graphs in dat cam filmpje.... dat wordt inderdaad zwaar genietenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik sta dus sinds vandaag echt perplex over de nieuwe looks he!Speelde van de week nog Halo2 waar ik dik tevreden mee ben, nog steeds!
Wie ben jij oookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad erg strak uit,......... schrok van de SP graphs in dat cam filmpje.... dat wordt inderdaad zwaar genieten
Hoe is het met je big B.Alles cool met de kids,.......... weekenden alleen is soms zwaar he
Ja Gijs wie de fuck is dat. De nieuwe 360 trekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie ben jij oook![]()
Ja gaat best Gijs, kinderen zijn geweldig .. hoewel soms vermoeiend maar heerlijk vermoeiend he
Magneetjequote:
Ik dacht tot vandaag dat het een wijf wasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs wie de fuck is dat. De nieuwe 360 trekkerMoest lachen om je opmerkingen,.... had hetzelfde gevoel bij hem
Mooie verwoording,... heerlijk vermoeiend,.... kidsSan liet me wat foto's zien die je gepost had,.... je kroos groeit echt mooi op Gijs
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |