Welk boek? Herkenbaar trouwens. Ik ben zelf bezig met A Song of Fire and Ice. Zevendelige reeks fantasy-boeken, en dikke pillen. Ben nu bij deel 3.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:22 schreef Bastard het volgende:
Ik krijg als het goed is vandaag mn boek binnen van 1000 pagina's dik, heb nog wel meer te doen dan gamen![]()
Denk het ook wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:21 schreef Bastard het volgende:
Je zal je er zeker erg goed mee vermaken hoor.. kan niet anders! Wat mij erg meeviel is het gebruik van dingen dmv je energie.. is toch wel goed te doen, had gedacht dat het moeilijker ging maar de besturing is prima!
Ik wil het spel ook wel spelen, maar wacht daar nog even mee.. eerst nog verder genieten van Forza. ZIt in de SP op 36 uur, en iets van 10 uur online gespeeld.. 65% van het spel af. Dat vind ik dus een SP belevenis en een MP belevenis in 1 en zeker 60 euro waard.
Je hebt toch ook nog werk en je woont samenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Ach Forza werd wat te eentonig, mp is nog wel es leuk.
Verder vermaak ik me goed met Flatout en moet Splinter Cell ook nog uitspelen.
Morgen krijg ik Tony Hawk.
Volgende maand Halo, oktober misschien toch the orange box.
Ben dus nog wel ff bezig.
Straks 3 weken vrij he.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog werk en je woont samen![]()
![]()
Als je je zou vervelen jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
En ik verwacht nog post van je Lost Planet ofzo.![]()
Klinkt erg goed!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:27 schreef Bastard het volgende:
De zwerm Wat ik heb gehoord zou het echt een heel spannend boek zijn wat zeker in deze tijd zou kunnen plaatsvinden. Verheug me er al op.. boeken.. beter dan films
Kijk .quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je je zou vervelen ja
Anders neem ik hem wel mee als we langs komen, of jullie bij ons in de vakantie.
Amber gaat weer goed trouwens hoorHeeft antibiotica en daar knapt ze goed van op..
Goed om te horen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
Amber gaat weer goed trouwens hoorHeeft antibiotica en daar knapt ze goed van op..
Oh ja dat is dan erg leuk om te lezen inderdaad.. ik had na The Krieg ook... wilde meteen naar Belgie eigenlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt erg goed!
*Op lijst zet*
Ik heb net zelf een paar (hoop ik) goede boeken over The Battle of the Bulge besteld. Ik ga in oktober een weekje naar de Ardennen, vandaar.
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:31 schreef Bastard het volgende:
Oh ja dat is dan erg leuk om te lezen inderdaad.. ik had na The Krieg ook... wilde meteen naar Belgie eigenlijk![]()
Onvoorstelbaar zoveel doden en dan nog nagenoeg geen terreinwinst... onvoorstelbaar gewoon!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ieper staat nu ook op mijn lijstje.
Die aantallen kun je je nu inderdaad niet meer voorstellen. 3000 doden in Irak tot nu toe, zoveel vielen er tijdens de Eerste Wereldoorlog dagelijks voor de lunch.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:34 schreef Bastard het volgende:
Onvoorstelbaar zoveel doden en dan nog nagenoeg geen terreinwinst... onvoorstelbaar gewoon!
En ik wil eens een 'dikke bertha' in het echt zien
En dan was het een rustige dag!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die aantallen kun je je nu inderdaad niet meer voorstellen. 3000 doden in Irak tot nu toe, zoveel vielen er tijdens de Eerste Wereldoorlog dagelijks voor de lunch.
Kijk, lekker !!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanmorgen tilde ik haar op en begon ze al weer lekker te kroelen, pakte mn wang beet en een dikke lach er bijquote:
Ik ben bang dat ze al een heel verhaal aan het typen is Gijs.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:38 schreef Bastard het volgende:
Nou stil zijn anders komt Yvonnen straks nog![]()
Ja dat is waar ja!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:50 schreef Magneet het volgende:
Als de Gijsjes naar ieper willen gaan kan ik wel een halve rondleiding geven. bene r nu zelf een paar keer geweest
Zou wel cool zijn. Soort Gijsjes-meet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:50 schreef Magneet het volgende:
Als de Gijsjes naar ieper willen gaan kan ik wel een halve rondleiding geven. bene r nu zelf een paar keer geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |