en waar haal jij dat uit?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
hij kan iig niet rijden!
heb het over de presentator he! die kan echt niet rijden! doet wel stoer, maar verder niets! gewoon zijn houding achter het stuur en al zijn andere filmpjes!quote:
oh dacht die gast in de enzoquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
heb het over de presentator he! die kan echt niet rijden! doet wel stoer, maar verder niets! gewoon zijn houding achter het stuur en al zijn andere filmpjes!
52.1208 meterquote:Op maandag 10 december 2007 17:46 schreef NED het volgende:
Dat is volgens mij meer richting de 52 meter als ik me niet vergis?![]()
Was overigens laatst bij Stunt Junkies op Discovery, best tof ja
Ja, sinds 9/11 zijn de wetten verstrengd waardoor er bv een cockpitdeur zit die kapers zou kunnen weerstaan (dat achter de cockpit een wc zit met een hardbordachtig wandje waar je zo door kan slaan i blijkbaar geen issue) Maar het blijft de beslissing van de captain of hij je toelaat of niet.quote:Op maandag 10 december 2007 22:11 schreef Geqxon het volgende:
Dat dat nog mag zeg! Dat lijkt me echt geweldig!
Na de take-off mocht ik blijven zitten en heb ik wat gepraat me de piloten enzo, dat ware echte toffe mensen. Alleen jammer dat je in het filmpje de gesprekken niet kan volgen, want er is zoveel lawaai dat je enkel iets hoort met de headset. Wel wat spannender vooraan dan als gewone passagier vind ikquote:-Ben jij Benoit *achternaam*?
-euh, ja
-wil u mij dan even volgen?
->woops mee naar voor, gordijntje dicht
-u bent de broer van *insert naam*?
-inderdaad
-mogen wij u dan de jumpseat aanbieden zodat u de take-off in de cockpit kan meemaken?
mja dat is het ook al als je met een bus meerijdtquote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef MMach het volgende:
Wel wat spannender vooraan dan als gewone passagier vind ik
Loop niet te bitchen, mafketel. Ik corrigeer alleen iets wat betrekking heeft op een van de filmpjes.quote:Op maandag 10 december 2007 20:29 schreef -PRAES- het volgende:
@NED, ff minder slowchatten graag. Dit is nog altijd PTA filmpjes topic.
Wiens kloon is dit nu weer?quote:Op maandag 10 december 2007 20:29 schreef -PRAES- het volgende:
@NED, ff minder slowchatten graag. Dit is nog altijd PTA filmpjes topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |