Net zoals jij laast met die cockringen gedaan hebt iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:30 schreef __Saviour__ het volgende:
vlammetje eronder houden. dan zetten ze uit.
Dat probeer ik morgen wel even als de vinger niet meer dik is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:30 schreef Again het volgende:
Handen koelen en een creme erop, en voila!
En dat weet jij omdat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Net zoals jij laast met die cockringen gedaan hebt idd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben een beetje flauw dankzij die peugot bannert//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben een beetje flauw dankzij die peugot bannert![]()
TS moet minder eten.
Ik gebruik altijd warm water, maar dat komt omdat de koudwaterleiding op de badkamer kapot is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef Again het volgende:
warm water??? Zet je vinger juist van uit! Koud moet je doen, dat slinkt..
Idd. Of de vinger is opgezwollen door een of andere allergie.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:11 schreef GebakkenEi het volgende:
Bekijk het positief: Ze houden van je en willen je niet loslaten.
Het is geluktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:30 schreef Again het volgende:
Handen koelen en een creme erop, en voila!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |