abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52410390
Als ik een site gratis maak voor iemand en diegene zeurt er over dan is die site zo weer weg.
Is me maar 1 keer overkomen gelukkig... Ieder ander persoon is gewoon happy met hun gegeven paarden en kijken die niet in de bek. Maar een persoon zat gelijk te klagen dat er helemaal verkeerde foto's waren gebruikt en raakte toen alsmaar haar wachtwoord kwijt en verwachtte dat ik dan wel de boel voor haar zou beheren volgens haar instructies....
Toen was het heel makkelijk om "select all" te doen en "delete" zonder er verder nog iets over te zeggen...
Als mensen het verschil niet kennen tussen een vriendendienst en een op afroep beschikbare slaaf, dan is dat hun probleem en zeker niet de mijne.
Bij betalende mensen ligt het anders... Als daar iemand veel verwacht dan kost het gewoon meer. Zeuren mag....als er maar netjes voor betaald wordt.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_52410623
Maar je luistert wel naar ze, en verandert het wel
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:48:23 #28
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52411042
Daarom begin ik er ook niet aan, heb ook een paar keer de vraag gehad of ik voor ze wil doen maar heb ze vriendelijk afgewezen.
pi_52411313
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Daarom begin ik er ook niet aan, heb ook een paar keer de vraag gehad of ik voor ze wil doen maar heb ze vriendelijk afgewezen.
het is soms mega frusterend hoor!
maar al doende leer je wel om ermee om te gaan... enzo
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52411382
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:48 schreef KD-fotografie het volgende:
of je laat ze betalen, per uur, met al die jaren studie ga je niet voor niets werken. meteen je 06 nummer geven voor werk, ook alle bekende die hun PC op slot hebben , of zo, mobile nummer van mijn zoon, en hij lost t wel op.
De Puta Madre
pi_52411407
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:03 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

of je laat ze betalen, per uur, met al die jaren studie ga je niet voor niets werken. meteen je 06 nummer geven voor werk, ook alle bekende die hun PC op slot hebben , of zo, mobile nummer van mijn zoon, en hij lost t wel op.
Ja idem het was best een heftige studie...7 jaar mee bezig geweest!
hahahaha
kzal eens wat meer vragen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 01:28:31 #32
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52411838
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:03 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

Het scheeld dat ik al voor mezelf werk en dat veel leuker vind, in combinatie met mijn dochtertje zou het dus veel drukker worden en ben bang dat ik dan zeurende klanten niet meer zo netjes te woord kan staan.
pi_52411839
vragen? je uurloon bepalen, graag of niet. hier werkt t goed, gewoon doen.
De Puta Madre
pi_52411968
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:28 schreef Killer_Mom het volgende:
vragen? je uurloon bepalen, graag of niet. hier werkt t goed, gewoon doen.
wat vraag jij nu zo voor een site?
pi_52439956
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wat vraag jij nu zo voor een site?
met 20 a 25 euro per uur zit je goed. zo niet dan niet. werk genoeg.
De Puta Madre
pi_52440197
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:54 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

met 20 a 25 euro per uur zit je goed. zo niet dan niet. werk genoeg.
ok thnks!
:P:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')