het is soms mega frusterend hoor!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Daarom begin ik er ook niet aan, heb ook een paar keer de vraag gehad of ik voor ze wil doen maar heb ze vriendelijk afgewezen.
of je laat ze betalen, per uur, met al die jaren studie ga je niet voor niets werken. meteen je 06 nummer geven voor werk, ook alle bekende die hun PC op slot hebben , of zo, mobile nummer van mijn zoon, en hij lost t wel op.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Daarom begin ik er ook niet aan, heb ook een paar keer de vraag gehad of ik voor ze wil doen maar heb ze vriendelijk afgewezen.
Ja idem het was best een heftige studie...7 jaar mee bezig geweest!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:03 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
of je laat ze betalen, per uur, met al die jaren studie ga je niet voor niets werken. meteen je 06 nummer geven voor werk, ook alle bekende die hun PC op slot hebben , of zo, mobile nummer van mijn zoon, en hij lost t wel op.
Het scheeld dat ik al voor mezelf werk en dat veel leuker vind, in combinatie met mijn dochtertje zou het dus veel drukker worden en ben bang dat ik dan zeurende klanten niet meer zo netjes te woord kan staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:03 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
of je laat ze betalen, per uur, met al die jaren studie ga je niet voor niets werken. meteen je 06 nummer geven voor werk, ook alle bekende die hun PC op slot hebben , of zo, mobile nummer van mijn zoon, en hij lost t wel op.
wat vraag jij nu zo voor een site?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:28 schreef Killer_Mom het volgende:
vragen? je uurloon bepalen, graag of niet. hier werkt t goed, gewoon doen.
met 20 a 25 euro per uur zit je goed. zo niet dan niet. werk genoeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat vraag jij nu zo voor een site?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:54 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
met 20 a 25 euro per uur zit je goed. zo niet dan niet. werk genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |