Ik maak af en toe een website voor mensen, gewoon hobbymatig, of ik design wat voor mensen.
Leuk hoor voor jezelf, maar soms echt niet voor een ander!
ten eerste krijg je iets van 30 emails per dag!
Met bv gezeur over een puntje dat ergens in de website vergeten is. ......een puntje...
Ok je veranderd dit en zegt niets..
Dan mist er weer een hoofdletter op pagina tig.. je weet wel onderaan! Ja bij dat woordje zie je het al?
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Gezien!
ok dit verander ik dus ook, dan komt de volgende mail na mail oh wat mooi het is goed, krijg je ineens een afkraker op een ontwerp dat je hebt..
Een ontwerp dat eerst prima was en ineens kut..ja maar kun je die niet in die en die kleur doen?
Ben je dus al een week bezig met dat plaatje, dat eerst goed was..ik haat dit soort dingen!
Ik had er ooit een die belde me elke dag wel 3x mobiel!
Zelfs in het weekend om half 9...godverdegodverde.... ik was laaiend!
Maar zei nog niks he!
Altijd netjes blijven is mij geleerd.
Wat ik hier getypt heb is echt waarheid!
over letters wordt gestrompelt..over een spatie zelfs!
Of nee bv, je werkte uren aan een foto en na 3 maand kan die er wel weer vanaf!
aarghhhhhhhhhh :'(
ik wordt echt gek van die mensen soms..en dan schiet ik opeens uit mijn slof en ik weet dat dit fout is maar kan er niets aan doen.
Kan veel hebben maar gezeik keer op keer??????
En dan heb je ineens veel temperament...duhuh..
lol
Moet zelf wel lachen na een uitbarsting hoor maar toch..
het schijnt dat men totaal niet snapt wat je allemaal moet doen om iets voor elkaar te krijgen..en ik doe het!
What they want..maar fuck maak toch liever een site voor mezelf , want wat vind ik mezelf toch ontzettend aardig!
Ik bel mijzelf niet, ik mail mijzelf niet, ik ben echt top!
Zooow lief voor mezelf he!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!