Zoiets weet je van tevoren toch? Iedereen weet dat. Daarom zitten ze er ook. Als je lekker aan het strand wil zitten moet je gewoon ergnes anders heen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef F04 het volgende:
Gatverdamme, ben ik van plan om voor volgend jaar een reis te boeken naar een vredig en rustig strandje in Thailand, zitten daar allemaal 50 plussers met een veelste dun meisje van 20.
Verder staat het daar vol met boordlen en 50 plusserstenten.
Mijn klacht: Die hoeren met hun 50 plussers moeten daar weg en plaatsmaken voor mij om rustig te genieten met mijn vriendin van het strand.
Sekstoeristen
50 plussers van een meisje van 20
Bekijk zelf die uitzending trouwens maar van Undercover in Nederland over Pattaya.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:27 schreef F04 het volgende:
Hoeren etc zijn toch verboden bij de wet in Thailand?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:53 schreef Pek het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat er van die zgn. "No Hands Bars" zijn, waar je gewoon aan de bar gaat zitten en je leuter door een gat steekt om vervolgens besabbeld te worden. Alleen heb je geen idee of een lekker mokkel of een tandeloze oma de taak op zich neemt.![]()
Van horen/zeggen dus he![]()
Of dat er een glazen oog uitgedaan wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:53 schreef Pek het volgende:
Alleen heb je geen idee of een lekker mokkel of een tandeloze oma de taak op zich neemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |