Hoeveel van die shizzle moet je dan in je chille con carne stoppen?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:51 schreef THCees het volgende:
afbeelding
Blair's 16 Million Reserve
World's Hottest Chilli Powder
**Pure Capsaicin**
Never before offered - This Blair's collector's reserve bottle contains 16 million Scoville Units of Pure Capsicum. The tiny 1ml vial inside contains pure capsicum crystals, hottest chili powder known to man. Nothing in the world could get hotter then this 16 Million Reserve. Be among the few to get one of these limited edition bottles. No more the 999 of Blair's 16 Million Reserve will be produced. Still don't think it's hot? Check out the 16 Million Reserve product review on HotSauceBlog.com.
Heat Scale: 10+++
Scoville Units: 16 Million
Size: 1 oz.
Ingredients: Pure Capsicum (World's Hottest Chili Powder) Bron:
hehe ....tjek de prijs :
Blair's 16 Million Reserve
BLAIR IS FEATURED IN THE 2007 Guinness Book of world Records !!!!!! .....16 million Pure Capsaicin...The King Of all Spice!!!!- Find out why Blair's has received WORLDWIDE media attention.
We have only a couple of these available so first come first served. You will need to e-mail a waiver for insurance purposes as THIS IS NOT A FOOD PRODUCT!
Price: £299.00 Bron:
Gewooon 1 potje in je chilli con carne ...........quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:32 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Hoeveel van die shizzle moet je dan in je chille con carne stoppen?
Een 1/16 mespuntje ofzo? (in een pan met een inhoud van 5 liter chille con carne)
Onmeetbare kleine hoeveelheden i.i.g.
Als ik zie dat tabasco op minder dan 5000 scovile units wordt gewardeerd en dit @ 16 MILJOEN!!!
Dan heb ik zoiets van:"OMG!, holy mary mother of god!!"
Dit valt onder biological, chemical and nucliar warfare!
De UN moet ingrijpen, Noord-Korea is een peuterspeelzaal vergeleken met diit!!!
Als ik iemand een loer wil draaien, iemand die ik echt flink terug wil pakken, iemand die ik echt haat met al mijn ziel... iemand zoals Adolf Hitler en Jozef Stalin... die zouden dit toegedient kunnen krijgen.
Otherwise... lijkt me dit onmenselijk.
Maar zou het toch eens willen proberen
Ik heb die chocolata staanquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef Mind_Fuck het volgende:
Het is trouwens een chille saus waar capsicum extract aan toegevoegd is geworden.
Het is een capsicum chocolata soort met daarbij pure capsicum christallen.
Het staat dan ook niet voor niets in het guinessbook of records.
Op de tweede plaats staat een suas die maar liefst 7,XX miljoen scovile units scoort.
Da's meer dan de helft minder
Bewaar de zaadjes.....volgend jaar potenquote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb vandaag maar Madame Jeanettes bij de toko gehaald en daar mijn eigen sambal van gemaakt. En omg.Ik heb zo'n medelijden met mijn broertje, die in tegenstelling tot mij (en ik nam een mespuntje en ik lijd al pijn) een flinke theelepel at.
Maargoed, het smaakt deelish.Lekker voor bij de roti, woensdag!
Duh, helemaal vergeten.quote:Op maandag 17 september 2007 16:51 schreef THCees het volgende:
[..]
Bewaar de zaadjes.....volgend jaar poten![]()
Zet de kuip op een zonnige plek neer en geef water naar behoefte.quote:Op zondag 30 september 2007 20:58 schreef Thorical het volgende:
Ik wil een plant proberen over te houden door hem op zolder met een raam op het zuiden neer te zetten.
Hoevaak moet ik die watergeven? En waar moet ik nog meer op letten bij het overhouden van een peperplant.
Alle tips zijn welkom.
Ja dat gaat snel in 1 keer, eerst beetje kleur en dan "overnight" veel meer gekleurden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:03 schreef Mind_Fuck het volgende:
Vandaag mijn eerste rijpe peper gegeten van de Lombardo variant.
Sinds de kuip in de woonkamer staat komen er nu dagelijks rode pepers aan, het afrijpen gaat nu echt rap.
De smaak was niet pittig, Lombardo is dan ook een van de minst pittige varianten en komen eerder in de buurt van de punt-paprika... maar dan net ietsie pittiger en veel voller van smaak.
Volgend jaar ga ik eens echt van die pittige shit kweken waar de je vlam van uit de kont schiet.
Wat is er zo moeilijk aan dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:16 schreef Thorical het volgende:
Ik vond het maar moeizaam dit jaar. Veel meer ingelezen en nog een mindere oogst dan vorig jaar.
Het volgend jaar dan maar afwachen en hopen dat ik m'n jalopeno over houd.
Wat tomatenmest erbij en ik moet toch een eind komen?
Totaal geen last gehad van afvallende bladeren of knopjes.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:28 schreef THCees het volgende:
[..]
Ja dat gaat snel in 1 keer, eerst beetje kleur en dan "overnight" veel meer gekleurden.
Heb jij ook last van afvallende bladeren, en knopjes ???
Ze beginnen nu weer wat bij te trekken maar mijn god wat een drama de eerste weken....dacht dat ik kale bomen zou overhouden....maar niets is minder waar.
Aan welke soorten zit je te denken?...die voor vlammen moet gaan zorgen bedoel ik..?
Ik heb inmiddels mijn zaden collectie uitgebreid naar 30 stuks :![]()
[...]
En met een beetje geluk nog 15 soorten erbij in de aankomende weken.![]()
Jaaaa...ik begin het verzamelen van zaden ook wel leuk te vinden![]()
![]()
En nou maar hopen op een tropische zomer volgend jaar.....kannie wachten
Ziet er erg mooi uit manquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:27 schreef Thorical het volgende:
Dit [ afbeelding ] zijn mijn pepers een week geleden.
Deze plant gaat dus naar zolder. Maar moet ik buiten het vochtighouden hem ook nog mest geven?
Ik ben benieuwd of het gaat lukken.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:42 schreef Thorical het volgende:
Ik heb een zak terracottem gekocht. Mijn zolder peper gaat dus in aarde met terra cottum zodat ik maar eens in de week water hoef te geven. Want ik wil toch wel eens weten of ik een peper over kan houden en volgend jaar al met 1 grote peper kan beginnen.
Ik dus ook maar ik hoor veschillende dingen. En wie niet waagd die niet wint.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:25 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het gaat lukken.
Zelf denk ik dat pepers jaarlingen zijn.
Het zijn sowieso kruidachtige planten, niet houtachtig.
Kruidachtigen gaan, over het algemeen, maar een jaartje mee.
Even in de catalogus van vreken zoeken:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:30 schreef reclamedoos het volgende:
Iemand enig idee waar ik zaad kan kopen van peppadew pepers/paprika's? Of een vergelijkbare soort uiteraard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |