abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52442982
Eigen huisje
Motorrijbewijs
Autorijbewijs
Veel vrienden
En al een aantal jaar een vaste baan. *trots is*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:36:47 #77
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_52443231
Eigen huis met nog weinig hypotheek, check
Vrouw, check
Vriendin, check
Kids, check
Leuke baan, check
Genoeg geld, check
Meer dan genoeg vrije tijd, check
Alles doen wat god verboden heeft, check
Alle continenten bezocht, bijna check

Ik mag bijna dood gaan en zeggen dat ik een goed leven heb gehad
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_52443300
Hier nog heel veel hypotheek
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52444038
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:39 schreef theKiD het volgende:
Hier nog heel veel hypotheek
Da's heul geen schuld, want als je wilt kun je zo je huis verpatsen en dan ben je er vanaf
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_52444739
Ik stel mijn eisen voor korte periodes 10 jaar geleden waren mijn ambities:

- reizen naar amerika (gedaan)
- En mooie snelle amerikaanse auto opknappen (Gelukt)
- Een goed betaalde baan (Wel een baan nu het geld nog)
- Een eigen huis (nog niet)
- Een vaste vriendin / vrouw (nog niet)
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_52444889
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef boegschroef het volgende:
mooie snelle amerikaanse auto
Welke?
pi_52444979
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:01 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Welke?
Ik denk die in zijn UI & fotoboek.

[ Bericht 3% gewijzigd door yosander op 17-08-2007 11:15:34 ]
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_52445171
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:04 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik die in zijn UI & fotoboek.
Ford Mustang (Fastback) dus
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:28:29 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_52445556
Ik ben geslaagd, heb een gelukkig leventje met mn wederhelft en mn hond. Nu nog mn rijbewijs
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:01:20 #85
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52448109
eigen sportvereniging opericht en inmiddels gezond groeiende met 26 leden
daarnaast dit jaar 2 prijzen in de wacht gesleepd. 1 voor beste verdedigende speler van het seizoen (emmen lacrosse) en de andere voor grootste verbetering en contributie aan het team (hillcroft, mn team uit engeland).

Ik vind het vrij netjes
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52450228
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:46 schreef destrovel het volgende:
Ik heb mijn VWO diploma
pi_52450769
Rijbewijs A+B, huurhuisje, leasebakje, motortje en nooit schulden gehad.
Nu nog mijn vinden en verhuizen naar een eigen huis, buiten de randstad. Liefst stiekum lekker buiten Nederland.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:09:19 #88
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52451740
Relatieve gemoedsrust.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_52451784
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Dromer het volgende:
Relatieve gemoedsrust.
Ruilen?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_52458119
Een gymnasium diploma, veel leuke vrienden; eigenlijk niets bijzonders.

Ik heb wel bereikt dat ik volledig gelukkig ben, dat is wel iets bijzonders.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:31:39 #91
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52458874
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ruilen?
neh.. heb al rijbewijs, koophuis, auto, auto, lease-auto en vriendin. (en naast m'n hypotheek geen schulden)
Motor hoef ik niet.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_52463792
valt me op dat veel mensen slechts materiele doelen voor ogen hebben gehad. Wordt er niet op het gevoel gekeken en op wat men dacht een onmogelijke klus/opgave te zijn, maar toch uiteindelijk 'bereikt' heeft, dan wel vrede mee heeft gevonden?

zoals:
-een studie vinden waar ik eindelijk content mee ben geworden. Eerste twee jaren waren kut en algemeen, maar nu kom ik er gelukkig achter dat ik toch de goede keuze heb gemaakt.
-tot verleden jaar vaak kortzichtig zaken beoordeeld en slecht inlevingsvermogen in anderen gehad. Nu merk ik dat dit aan het bijstellen is naar een openere, vriendelijkere instelling, ook bewondering voor mensen kan hebben in keuzes die ze maken.
-een buitenland stage toch stiekem wel enigszins spannend vinden, daarom gekozen voor een nabij buurland om maar niet te ver van familie en vrienden vandaan te zitten. Nu ik er eenmaal zit toch het gevoel hebben me er goed bij te voelen en enigszins spijt betuigen dat ik niet voor een land verder weg heb gekozen (wat overigens de algemene reactie was bij het verkondigen dat Brussel mijn buitenland stage zou worden).
-vroeger weinig interesse in leren getoond, altijd de verplichting voelen en daarom de rug er naar toe keren. Dit is nu lanzaamaan aan het omslaan naar een wat positievere instelling; je doet het uiteindelijk toch 'allemaal voor jezelf' (een citaat dat ik mijn leraren tot in den treure heb horen opdreunen op de middelbare school. Onmogelijk natuurlijk om een stel pubers wijs te maken dat lessen volgen toch echt een investering in je toekomst is).

Misschien dat de mensen die tot nu toe slechts aan materiele zaken dachten bij het lezen van de OP, nog toevoegingen kunnen doen op eerdere posts. Of niet, dan ben je slechts materieel ingesteld, ook niks mis mee
pi_52468957
Eindelijk een Fok! account aangemaakt
Eindelijk een bijbaantje gevonden (vakkenvuller )
V4 gehaald.

en verder weet ik het eigenlijk niet
pi_52470254
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 01:11 schreef Leoff het volgende:
Eindelijk een Fok! account aangemaakt
Eindelijk een bijbaantje gevonden (vakkenvuller )
V4 gehaald.

en verder weet ik het eigenlijk niet
magertjes....Noem je het hebben van een baantje als vakkenvuller als het bereiek van een doel???
Het cre|ëeren van een Fok-account is nauwelijks een presatie...kom op zeg, je kunt toch wel iets beters verzinnen dan dit??
pi_52472618
Ik moet zeggen dat ik toch wel materialistisch ben ingesteld. Maar je zou het opknappen van mijn auto ook kunnen zien als een gevoel. Ik heb dit bereikt terwijl vele zeiden dat het niet meer te doen was (door mij).

Daarnaast heb ik juist van veel keuzes die ik heb gemaakt spijt. Studie richting, vrouwen enz... daar heb ik dus niet veel bereikt....
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_52472639
Ik heb een leuke vriendin! en ik heb vrienden... meer hoef ik eingelijk niet te bereiken...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_52473230
Na eerst in mijn studententijd alles vakkundig Verkloot te hebben:
Vriendin
Baan
Eigen huis
Studieschuld door de helft

Op de to-do lijst:
Studie oppakken en afmaken
Studieschuld weg
<Polytope> tetris is so unrealistic
http://vahlbara.myminicity.com/
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:49:20 #98
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_52473338
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef r3gi3boy het volgende:
valt me op dat veel mensen slechts materiele doelen voor ogen hebben gehad. Wordt er niet op het gevoel gekeken en op wat men dacht een onmogelijke klus/opgave te zijn, maar toch uiteindelijk 'bereikt' heeft, dan wel vrede mee heeft gevonden?

zoals:
-een studie vinden waar ik eindelijk content mee ben geworden. Eerste twee jaren waren kut en algemeen, maar nu kom ik er gelukkig achter dat ik toch de goede keuze heb gemaakt.
-tot verleden jaar vaak kortzichtig zaken beoordeeld en slecht inlevingsvermogen in anderen gehad. Nu merk ik dat dit aan het bijstellen is naar een openere, vriendelijkere instelling, ook bewondering voor mensen kan hebben in keuzes die ze maken.
-een buitenland stage toch stiekem wel enigszins spannend vinden, daarom gekozen voor een nabij buurland om maar niet te ver van familie en vrienden vandaan te zitten. Nu ik er eenmaal zit toch het gevoel hebben me er goed bij te voelen en enigszins spijt betuigen dat ik niet voor een land verder weg heb gekozen (wat overigens de algemene reactie was bij het verkondigen dat Brussel mijn buitenland stage zou worden).
-vroeger weinig interesse in leren getoond, altijd de verplichting voelen en daarom de rug er naar toe keren. Dit is nu lanzaamaan aan het omslaan naar een wat positievere instelling; je doet het uiteindelijk toch 'allemaal voor jezelf' (een citaat dat ik mijn leraren tot in den treure heb horen opdreunen op de middelbare school. Onmogelijk natuurlijk om een stel pubers wijs te maken dat lessen volgen toch echt een investering in je toekomst is).

Misschien dat de mensen die tot nu toe slechts aan materiele zaken dachten bij het lezen van de OP, nog toevoegingen kunnen doen op eerdere posts. Of niet, dan ben je slechts materieel ingesteld, ook niks mis mee
Materiale zaken zijn niet de enige doelen die ik bereikt heb. Maar materiale zaken zijn wel het gevolg van andere dingen die ik bereikt heb.

Verschil is met andere mensen, dat ik doelen bijstel. Ik ben realistisch genoeg om te weten, dat je soms doelen moet bijstellen of compleet moet aanpassen. Ik heb bijvoorbeeld compleet iets anders gestudeerd, dan wat ik nu doe. Maar ik heb me aangepast aan de mogelijkheden die zich presenteren.

En er zijn genoeg immateriele doelen die ik nog niet bereikt heb. alleen gaat deze topic over doelen die je wel bereikt hebt. Dus ga ik die hier niet neerplompen.
Horrible Cunt!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:59:25 #99
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_52483842
Is een vrouw of kind materieel te noemen?
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_52484362
Ik ben succesvol in het vak dat ik wil, heb een eigen huis, woon samen en ben goed bezig met reiki. En ik heb katten
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')