Ok, maar dat wist ik 8 jaar geleden niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook niet zo moeilijk aangezien er de laatste 8 jaar bijna niks van invloed is geweest op de inflatie.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef candygirl het volgende:
receptioniste worden bij een groot bedrijf
En wat heb jij dan al bereikt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Fiskus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Shit, wat moet je voor kamper zijn als dit je ambitie is.
Ik dacht nou net hetzelfde over je usernamequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Fiskus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoppa. Steek die maar in je zak.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef travelwoman het volgende:
Levenservaring
You said the word... Receptioniste worden kan ik nou niet echt ambitie noemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Fiskus het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
You said the word... Receptioniste worden kan ik nou niet echt ambitie noemen![]()
En voor het geval ze gaan vragen wat ik bereikt heb: ik heb mijn HTS diploma op zak (waar ik op dit moment alleen geen reet mee doe), spreek vier talen, heb een succesvolle emigratie achter de rug en last but most important: ik heb het naar mijn zin in het leven...
ja idd das een goedequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef travelwoman het volgende:
Levenservaring
Je kunt niet anders dan levenservaring in het leven hebbenquote:
tsja je kunt levenservaring hebben waar je niks van leert of levenservaring waar je wat aan hebt voor de toekomstquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Je kunt niet anders dan levenservaring in het leven hebbenProbeer dat maar eens niet te hebben
![]()
Dan had ie moeten zeggen, ik heb geleerd van mijn ervaringenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:17 schreef candygirl het volgende:
[..]
tsja je kunt levenservaring hebben waar je niks van leert of levenservaring waar je wat aan hebt voor de toekomst
![]()
Ik had een keer in de klas vertelt hoeveel ik wilde verdienen. Zei de docent dat ik dat nooit ging verdienen als starter, ook een stomme opmerking van hem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef tong_poh het volgende:
Ik wilde voor mijn 40e een bepaald bedrag per maand verdienen. Toen ik studeerde lachtten mensen mij uit toen ik dat zei. Nu ben ik 32 en verdien ik meer dan dat bedrag.
Hoeveel het is ga ik niet zeggen, dat zijn mijn eigen zaken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:11 schreef StateOfMind het volgende:
Leuke baan, geen familie, geen vriendin, geen vrienden.
Kut dus.
No flame intended, maar puur en alleen "een bepaald bedrag per maand verdienen" vind ik een nogal magere ambitie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef tong_poh het volgende:
Ik wilde voor mijn 40e een bepaald bedrag per maand verdienen. Toen ik studeerde lachtten mensen mij uit toen ik dat zei. Nu ben ik 32 en verdien ik meer dan dat bedrag.
Hoeveel het is ga ik niet zeggen, dat zijn mijn eigen zaken.
Hij geeft dan ook aan dat hij er een studie voor volgde op het moment dat hij tegen z'n vrienden zei welk bedrag hij wilde gaan verdienenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:36 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Maar zoals je het hier stelt koppel je geld verdienen helemaal los van de manier waarop je dat denk te gaan verdienen. Ik bedoel, een drugsdealer of huurmoordernaar verdient ook "een bepaald bedrag".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |