Lijkt me zo jammer, heb je een eigen huis, moet je er ook nog de hele dag de receptioniste uit gaan zitten hangen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef candygirl het volgende:
maar effe serieus, ik ben heel blij met mijn vriend, kinderen, maar er is iets wat ik wel nog heel graag zou willen en dat is receptioniste worden bij een groot bedrijf en een eigen huis.
Ja zo maak je ons wel nieuwsgierig, dat snap je toch ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef tong_poh het volgende:
Ik wilde voor mijn 40e een bepaald bedrag per maand verdienen. Toen ik studeerde lachtten mensen mij uit toen ik dat zei. Nu ben ik 32 en verdien ik meer dan dat bedrag.
Hoeveel het is ga ik niet zeggen, dat zijn mijn eigen zaken.
Heb je de inflatie ook meegerekend?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef tong_poh het volgende:
Ik wilde voor mijn 40e een bepaald bedrag per maand verdienen. Toen ik studeerde lachtten mensen mij uit toen ik dat zei. Nu ben ik 32 en verdien ik meer dan dat bedrag.
Je probeert dus gewoon te zeggen dat je tijdens je studie een minimale bijstandsuitkering al veel vond?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef tong_poh het volgende:
Weet ik, ik was al wel aan het denken of ik dit uberhaupt zou postten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja zo maak je ons wel nieuwsgierig, dat snap je toch ?
Ik rekende de inflatie mee, toen ik 8 jaar geleden die opmerking maakte.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Heb je de inflatie ook meegerekend?
Ieder zijn eigen ding.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Pascal86 het volgende:
Een bepaald bedrag verdienen per maand als doelstelling is best wel gaar eigenlijk.
Dat was natuurlijk ook niet zo moeilijk aangezien er de laatste 8 jaar bijna niks van invloed is geweest op de inflatie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik rekende de inflatie mee, toen ik 8 jaar geleden die opmerking maakte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |