Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
En ik ben al zo nieuwsgierig, moet ik nog een eeuwigheid wachten (daar lijkt het teminste op)
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog 49 minuten en dan ga ik het horen.
We houden je hier ondertussen wel aan de klets en dan is de tijd zo voorbij!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
En ik ben al zo nieuwsgierig, moet ik nog een eeuwigheid wachten (daar lijkt het teminste op)
Nog 38 minuten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog 49 minuten en dan ga ik het horen.
Nee. Ze gaan me vandaag zeggen wat ze voor me over hebben. Een leaseauto heb ik altijd al gehad. Dat zou niet echt opschieten, plus dat ik (als het een duurdere zou zijn) dan meer aan de belasting mag gaan betalen, dus of dat een pre zou zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Dan heb ik een stukje gemist...
Ze hadden je toch een hoger salaris en een leaseauto geboden?
OH NOES. Ik ga nu gillend naar beneden om het resultaat nu te vragen!quote:
En ga je dan na het gesprek dat nu al over 38 minuten is, ons vertellen wat die briljante ingeving is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Ze gaan me vandaag zeggen wat ze voor me over hebben. Een leaseauto heb ik altijd al gehad. Dat zou niet echt opschieten, plus dat ik (als het een duurdere zou zijn) dan meer aan de belasting mag gaan betalen, dus of dat een pre zou zijn
Ik heb zelf wat gestuurd naar een oplossing die ik meer zie zitten, maar ik schat mijn kansen erg slecht in. Maar het is een briljante ingeving geweest, ik moet vaker vroeg naar bed met hoofdpijn
Depends, als ze ja hebben gezegd misschien wel. Of ik ga aan het bier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef covie het volgende:
[..]
En ga je dan na het gesprek dat nu al over 37 minuten is, ons vertellen wat die briljante ingeving is?![]()
hmm je maakt me nieuwsgierig...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Depends, als ze ja hebben gezegd misschien wel. Of ik ga aan het bier.
Om 11 uur des ochtends...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Depends, als ze ja hebben gezegd misschien wel. Of ik ga aan het bier.
Ik ook, maar helaas was het spaans pisbier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:27 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ben wel eens vroeger begonnen![]()
sowiesoquote:
Ach, de meesten spellen dat woord niet goed. Ik woon aan de duitse grens, dat scheeltquote:
quote:
Hier nietquote:
Oostenrijk, België, Duitsland, Zwitserland, etc, etc.... vieren Maria Hemelvaart vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |