Hier http://www.downer.nl/smilies.php komt ie vandaan. Moet je ook even onderaan de pagina kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha die is leuk iid ik pik um ff
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Disana Pavement een smakelijk hapje vindt?![]()
![]()
Dan ben ik toch zo benieuwd wat jij een geschikte Leandra emoticon zou vindenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En dezepast misschien wel bij jou.
Whahahahahahaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier http://www.downer.nl/smilies.php komt ie vandaan. Moet je ook even onderaan de pagina kijken.
Even zoeken hoor... hier is alvast een Dennis smiley:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben ik toch zo benieuwd wat jij een geschikte Leandra emoticon zou vinden
Hoe kom je daar nou op?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
En deze [afbeelding] past misschien wel bij jou.
We kunnen hem toch delen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Disana Pavement een smakelijk hapje vindt?![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
We kunnen hem toch delen? [afbeelding]
Deze is wel leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben ik toch zo benieuwd wat jij een geschikte Leandra emoticon zou vinden
Ik snapte het zelfsquote:
Dat je dat onthouden hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
Jij was een tijdje geleden toch op een uitje in de natuur?
Ik snapte hem wel (tenminste hij klopt wel erg bij mij)quote:
Duh... je weet toch dat Disana de überlurker is.... ook in de SC.... al maandenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel (tenminste hij klopt wel erg bij mij)
Maar ik zat me er over te verbazen hoe Disana dat wist.
En ik ? wat voor emoticon krijg ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Okee, de perfecte heb ik nog niet, maar dit vind ik wel een Leandra:
[afbeelding]
Beware the Leandra!!!
Zeker kutjes genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoorde dat het hier kutgezellig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |