Nu snap ik je pas.... Je bent aan het bijlezen... Hmmquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Nog 2 te gaan dus ik zit nu in kinga![]()
ehm Blont, gezopen, slaap ????quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nu snap ik je pas.... Je bent aan het bijlezen... Hmm![]()
Blont en afgeleidquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
ehm Blont, gezopen, slaap ????
Hahah, ik ga me bed in lekker luisteren naar de regen tegen me raam!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Blont en afgeleid
Ik zit stiekem meer naar de regen buiten te kijken dan dat ik oplet![]()
Het is zo'n lekker geluidje en het is gewoon eigenlijk mooi om te zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef petraa het volgende:
Hahah, ik ga me bed in lekker luisteren naar de regen tegen me raam!!!![]()
![]()
Ik vind het ook wel leuk (onweer)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is zo'n lekker geluidje en het is gewoon eigenlijk mooi om te zien![]()
Truste![]()
Onweer doet me niks eigenlijk. Hooguit dat het me uit me slaap houd of voorkomt dat ik de dijk op kan om de hond uit te laten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
Ik vind het ook wel leuk (onweer)
Truste Peet
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Onweer doet me niks eigenlijk. Hooguit dat het me uit me slaap houd of voorkomt dat ik de dijk op kan om de hond uit te laten.
Maar regen... Dat is gewoon mooi om te zien, net als sneeuw en hagel. Beide zo prachtig.
Zodra er 1 cm sneeuw ligt ren ik op me blote voeten door de tuin (ja elke gek zijn gebrek).
Zon is zo saaaai![]()
Moet je gewoon is doen joh (als je nog is de kans krijgt hier in nederland).quote:
Klinkt niet verkeerd hoor ! Maar denk dat mijn buren raar staan te kijken. Met regen heb ik ook geen probleem. Ik heb zelfs geen plu.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet je gewoon is doen joh (als je nog is de kans krijgt hier in nederland).
In veel landen waar het geregeld sneeuwt geloven ze dat het goed is voor je lichaam en geest. Het zorgt voor een betere doorbloeding. Verder is het gewoon een heeeeel apart gevoel aan je voetenOverigens geen uren vol houden maar gewoon paar minuutjes
![]()
Wat kunnen de buren jou nou schelenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:01 schreef Soury het volgende:
Klinkt niet verkeerd hoor ! Maar denk dat mijn buren raar staan te kijken. Met regen heb ik ook geen probleem. Ik heb zelfs geen plu.![]()
quote:Veulen - woensdag 15 augustus 2007 @ 01:00
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
Paverment
I put the sexy in dyslexia
www.demetro.nl Gewoon altijd leuk.
Leandra
Is onmogelijk
Leandra - woensdag 15 augustus 2007 @ 01:01
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
Hee chicken
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
Hebben ze deze speciaal voor Soury gemaakt?
[afbeelding]
Hahaha die is leuk iid ik pik um ffquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
Hebben ze deze speciaal voor Soury gemaakt?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |