WJ houdt van bosjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
uhm, kz, de nieuwe pc is er nog niet..... ik reanimeer de oude gewoon iedere keer...![]()
zolang dat nog lukt, no sweat. anders ben ik er over twee weken weer
precies!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, geeft niks, voor een huisvrouw![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
pijp-yvonne-op-de-camping
[afbeelding]
Doe maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil een ava met racket,, Disana maar even streng lief aankijken![]()
Wie gaat paddy even testenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Je hebt het wel hoog in je bol KZ, moet # 257 zijn![]()
![]()
Lieve lieve lieve Disana, als je tijd en zin hebt, wil je dan voor mij een ava met racket maken? Is speciaal voor het TennisTopic..quote:
De inhoud raakt de kern niet, maar het komt in de buurt... zo zijn wij allen: afkomstig uit de kern, op weg naar die kern, maar onderweg raakt de kern vaak zoek...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, een naamtopic.![]()
![]()
![]()
Das lang geleden.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Talitha het volgende:
Kleinzusje heeft er in haar enthousiasme maar vast 10 topics bij opgeteld?
Dus deze ava met een racket? Geen tennispakje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve Disana, als je tijd en zin hebt, wil je dan voor mij een ava met racket maken? Is speciaal voor het TennisTopic..![]()
![]()
Zal alvast mijn zonneklep opzetten![]()
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, een naamtopic.![]()
![]()
![]()
Das lang geleden.
het herentoilet is de ander kant opquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef Talitha het volgende:Er loopt een vreemde man door mijn bos! Het lijkt Jappie wel??
![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag je van mij uitleven skeet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus deze ava met een racket? Geen tennispakje?
thxquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef Lobasca het volgende:
Prachtige OP!
Mooi, hopelijk vanavond nog. Enneh... niet zoveel smileys achter elkaar hoor, anders wordt kleinzusje onpasselijk en ik ook een beetjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag je van mij uitleven skeet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik wel boven de bril hangen, rij is altijd korter..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het herentoilet is de ander kant op![]()
Ik vind het lekker om uitgekafferd te worden...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk vanavond nog. Enneh... niet zoveel smileys achter elkaar hoor, anders wordt kleinzusje onpasselijk en ik ook een beetje![]()
uhm, kz, de nieuwe pc is er nog niet..... ik reanimeer de oude gewoon iedere keer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |