ach ja, het oog wil ook watquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:24 schreef amvrosios het volgende:
[..]
jep , maar meeste dingen zijn voor gebakken....
Nee, met jou wil ik geen vriendjes zijn, dan krijg ik die slechte bier van jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi dan kan ik je eindelijk begrijpen![]()
Hmm, ik vind het vooral jammer dat ze hardcore muziek maakt op een jumpritme (jumpstylequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:24 schreef amvrosios het volgende:
[..]
jep , maar meeste dingen zijn voor gebakken....
ho ho, das enkelt en alleen nu, normaal is er HJ, Jupiler of Amstel en soms ook Heinekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:26 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Nee, met jou wil ik geen vriendjes zijn, dan krijg ik die slechte bier van jou![]()
quote:
Wel een toffe om van te dromen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef Drenthe het volgende:
Nu die heaumeau van een Dirkaah weg is kunnen we eindelijk over iets hebben waar échte mannen over praten
you, can suck my ballsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Wel een toffe om van te dromen.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
er staat dat ik gisteren 24 blikken kocht en dat er 8 blikken over zijn (op het moment dat ik dit topic open), er staat niks over hoeveel ik gisteren of vandaag heb gedronken![]()
je trekt de verkeerde conclussies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |