Eerst zeik je het bier af, vervolgens ga je het verdedigen alsof het de beste bier is die je ooit gedronken hebtquote:
Nee, dat had niet echt gekund. Hij heeft er minimaal 1 van gedronkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hmmm, ja dat had dan weer wel gekund. Je hebt gelijk.
nee joh, kontkruipertjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Eerst zeik je het bier af, vervolgens ga je het verdedigen alsof het de beste bier is die je ooit gedronken hebt![]()
![]()
![]()
Volwassen van je Dirkahhquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hmmm, ja dat had dan weer wel gekund. Je hebt gelijk.
quote:
Nee, nee, ik ben in ieder geval niet diegene die zwerverbier drinkt. Ik voel me te goed voor die doelgroep, maar sommigen in tegendeelquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Nee, nee, ik ben in ieder geval niet diegene die zwerverbier drinkt. Ik voel me te goed voor die doelgroep, maar sommigen in tegendeel
Nee, ik ga aaaaaaaaaaaaaaalles tegen meester Dirkah zeggen hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef amvrosios het volgende:
oke , je bent geen kloon ?
tijd om een eind weg te baggeren dan maar
spamt u me e?
je gebruitk veel woorden maar zegt niks, best knappe prestatie welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Nee, nee, ik ben in ieder geval niet diegene die zwerverbier drinkt. Ik voel me te goed voor die doelgroep, maar sommigen in tegendeel
korsakoffquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef Drenthe het volgende:
Nu die heaumeau van een Dirkaah weg is kunnen we eindelijk over iets hebben waar échte mannen over praten
[afbeelding]
Cheyl ding jonge![]()
Korsakoff ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef Drenthe het volgende:
Nu die heaumeau van een Dirkaah weg is kunnen we eindelijk over iets hebben waar échte mannen over praten
[afbeelding]
Cheyl ding jonge![]()
Dat zo'n geil blond ding zulke mooie muziek kan makenquote:
volgens mij doet ze vrij weinig zelf en wordt vooral in gezet als mooi poppetjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:16 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Dat zo'n geil blond ding zulke mooie muziek kan makenEcht waar, als ik die een keer tegenkom neuq ik haar zo hard dat ze er een korsakoff aan overhoud
![]()
Jongen, je hebt te veel troep gedronken, ik ga niet tegen mijn beeldscherm pratenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
je gebruitk veel woorden maar zegt niks, best knappe prestatie wel [afbeelding]_!
mijn beeldscherm niet maar mijn speakers wel, kan namelijk gewoon fok op laten lezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Jongen, je hebt te veel troep gedronken, ik ga niet tegen mijn beeldscherm praten. Heb jij niet door dat je beeldscherm niks terug zegt?
![]()
klopt...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij doet ze vrij weinig zelf en wordt vooral in gezet als mooi poppetje![]()
Toegegeven, ze krijgt wel veel support van Outblast, maar die live-shows, die maakt ze toch écht zelf hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij doet ze vrij weinig zelf en wordt vooral in gezet als mooi poppetje![]()
ik heb haar ook wel eens zien draaien zonder hulpquote:
Je begint hetzelfde verstand als een zwerver te krijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn beeldscherm niet maar mijn speakers wel, kan namelijk gewoon fok op laten lezen![]()
mooi dan kan ik je eindelijk begrijpenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Je begint hetzelfde verstand als een zwerver te krijgen![]()
jep , maar meeste dingen zijn voor gebakken....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb haar ook wel eens zien draaien zonder hulp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |