werken , daar heeft die nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef TommyGun het volgende:
Gewoon 'n lamlul
de kriebelziektequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:27 schreef amvrosios het volgende:
[..]
werken , daar heeft die nog nooit van gehoord...
DirkH bashen !quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef PeZu het volgende:
bovendien dirkh, ben je een ondankbare hond, wees blij dat ik je help voorkomen dezelfde fout te maken![]()
Ja, dat zeg je wel rekenwondertje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
donder toch op man, ik zeg nml nergens hoeveel ik gisteren of vandaag heb gedronken, ik zeg enkel en alleen dat er 8 blikken over waren toen ik dit topic plaatste
maar goed, wat jij nou, je rijdt een multipla![]()
![]()
![]()
![]()
DAS WEL TE HOPE JA !quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:dit wordt een Dirkh bashtopic?
Ik weet al wie wint.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:dit wordt een Dirkh bashtopic?
Hij kan vandaag toch ook nog bier hebben gedronken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je wel rekenwondertje.
Jan plukte gister 24 appels
Jan eet veel appels op
Jan heeft vandaag nog 8 appels
Hoeveel appels heeft Jan gister gegeten?
Nou, denk er maar eens over na, je hoeft niet meteen antwoord te geven, het is namelijk nogal moeilijk.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je wel rekenwondertje.
Jan plukte gister 24 appels
Jan eet veel appels op
Jan heeft vandaag nog 8 appels
Hoeveel appels heeft Jan gister gegeten?
Nou, denk er maar eens over na, je hoeft niet meteen antwoord te geven, het is namelijk nogal moeilijk.
dat snapt die lieve drikh nog niet helemaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef cappp het volgende:
[..]
Hij kan vandaag toch ook nog bier hebben gedronken?![]()
Tuurlijk, maar dat moet je dan in mindering brengen op de biertjes die je vandaag overhoudt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef cappp het volgende:
[..]
Hij kan vandaag toch ook nog bier hebben gedronken?![]()
Kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen leven he?
![]()
heel simpel hehquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat moet je dan in mindering brengen op de biertjes die je vandaag overhoudt.
Ookal vind ik je heel stoer met je 16 biertjes op een dag, echt waar, maar dan moet je voortaan in je OP schrijven "Gister heb ik er al een paar gedronken, ondanks dat ik het heel vies vond en vandaag ben ik verder gaan zuipen. Nu heb ik er nog acht over en ben nu nog stoerder."quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snapt die lieve drikh nog niet helemaal_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |