Welk uzb en welke stad? Toch niet Arnhem?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:00 schreef fathank het volgende:
Ik kom net van het uitzendbureau vandaan, en ze hadden weer een nieuw meisje op kantoor.
Dan nog.. altijd wat geld over houden voor onvoorziene omstandigheden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef Susie het volgende:
[..]
Hij heeft toch gezegd dat zijn vakantie wat duurder uitviel?? Daarnaast heeft hij nu voor de 2de week zijn geld niet ontvangen...dus dat kan echt niet.
Dat gaat nou eenmaal niet altijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Dan nog.. altijd wat geld over houden voor onvoorziene omstandigheden.
Voel je je aangesproken ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Welk uzb en welke stad? Toch niet Arnhem?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar goed, als het echt niet kan, kun je principieel wel gelijk hebben maar schiet het niet echt op. Daarom is het fijn om te weten dat dat gewoon kan. Logisch eigenlijk, want elk uitzendbureau heeft een bankrekening, en elke bank kan een spoedbetaling verzorgen.
Nee, een zeer aantrekkelijke ex-collega van me werkt daar sinds vandaag, vandaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken ?![]()
. Nee niet in Arnhem, maar in Zevenaar
Ben je zelf niet verantwoordelijk voor het inleveren van de werkbriefjes? Wel een rotbedrijf waar je werkt dan zeg, maar dan nog, zelf goed in de gaten dat je briefjes verstuurd worden. Ik blijf overigens bij mijn mening dat je best een voorschot had kunnen krijgen hoor, het is niet jouw schuld dat je je salaris niet hebt ontvangen(bij ons in ieder geval wel).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef EDMAN- het volgende:
Vandaag dus gebeld, wat blijkt nou.. ze hebben mijn papieren van vorige week nog niet eens binnen. Blijkt dat er bij het bedrijf waar ik werk weer iets mis is gegaan. Dus ik vandaag stennis lopen schoppen bij dat bedrijf, zijn ze maandag mijn urenverantwoording kwijtgeraakt, en dat vertellen ze dan godverdomme niet even. Morgen wordt het dus gefaxt naar tempo-team (vandaag was het te druk GRRRRRRRR) en dan zou ik in principe die dag m'n geld kunnen krijgen. Dat wordt morgen weer een hele soap dus. En dan net nog boos worden omdat ik niet wilde overwerken, zucht.. het leven van een uitzendkracht gaat niet over rozen
Toen ik trouwens belde naar tempo-team werd ik weer 4 keer doorverbonden van miep naar miep naar miep ongelofelijk. Voor 1 vraag 17 minuten (stond in tel.) aan de lijn gehangen in m'n pauze
The saga continues...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |