abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52369814
Vorig week dinsdag.. ik kijk op m'n rekening: geen loon gestort (gaat per week via het uitzendbureau) terwijl ik het erg hard nodig had. Ik bel naar tempo-team (ben beetje vakantiewerk aan het doen en m'n bijbaantjes doe ik ook altijd al via uitzendbureaus) en er neemt weer zo'n domme doos op met zo'n piepstemmetje zoals ik ze al jaren aan de lijn heb.
'Hallo met Edwin, ik zie net dat mijn loon van week ** niet gestort is, is er iets mis gegaan?' Zij: 'Huh? Oh wacht even dan zal ik even kijken' (dit klinkt al als een moeder die tegen haar 1 jarige dochtertje praat) Zij: 'Ben ik weer Edwin, ik zie dat er iets mis is gegaan, ik weet zeker dat het er volgende week bij wordt gezet' Ik: 'Ja maar ik heb toch echt geld nodig' Zij: 'Ja sorry ik kan er nu ook niks aan doen' (haar stem is nu alweer zo triest dat ik er moe van word en bij mezelf denk, ok Eddie je kan heus wel ff wat van je ouders lenen, niks aan te doen.)

Ik kom dus vandaag thuis, klaar om mijn schulden af te lossen en voorbereiding te treffen voor mijn verjaardag en nog 3 verjaardagen die eraan komen in 1 week (handig idd) en jawel hoor: loon is weer niet gestort. Ik bel weer naar tempo-team en ik krijg GODVERDOMME weer hetzelfde vrouwtje met dezelfde kutstem aan de telefoon die me weer precies hetzelfde verteld: 'niks aan te doen Edwin, volgende week staat het erop'.

Uiteindelijk zat ik schuimbekkend aan de telefoon en klaar om met een honkbalknuppel richting die vestiging te gaan. Nu ik weer wat rustig ben heb ik besloten morgen maar ff langs te gaan en maar eens rustig om een normale uitleg te vragen. Ik bedoel dit kan toch niet? Ik vind het nog niet eens zó irritant dat ik m'n loon niet heb gekregen, maar vooral die domme dozen die daar werken (en bij manpower en bij randstad en bij noem maar op, allemaal ervaring mee.)

Zo dat moest ik ff kwijt
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_52369848
Ik vind ze altijd wel geyl, en ze zijn gewillig.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:53:53 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_52369898
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef OldJeller het volgende:
Ik vind ze altijd wel geyl, en ze zijn gewillig.
Je hebt de OP niet gelezen he
pi_52369909
ze zijn soms heel erg aardig!
pi_52369964
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:53 schreef TNA het volgende:

[..]

Je hebt de OP niet gelezen he
Die gewoonte ontwikkel je vanzelf als je wat langer op FOK! rondkijkt.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:58:37 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_52370076
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:55 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Die gewoonte ontwikkel je vanzelf als je wat langer op FOK! rondkijkt.
Zeker, maar het was nu wel héél obvious
pi_52370140
tjappies hier
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:00:58 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52370148
Ik werk al 8 maanden via een uitzendbureau, en bij is het iedere week nog goed gegaan .

StartPeople FTW!!11!1
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52370242
Ik eiste altijd gewoon een spoedbetaling, nooit problemen mee gehad. En toen Randstad moeilijk deed over vakantiegeld wat ik voor 1 juni wilde hebben (ja, ik heb echt geen idee wanneer dat uitbetaald wordt, en ik kan het niet bespoedigen) heb ik gewoon gedreigd met het zoeken van een ander uitzendbureau. Vijf minuten later werd ik terug gebeld, en een paar dagen later stond het op mijn rekening.

Domme, blonde intercedentes.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52370293
Danku, weet ik morgen ook wat ik moet zeggen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_52370320
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef EDMAN- het volgende:
Ze kunnen gewoon een spoedbetaling doen, laat je niet gekmaken.
pi_52370424
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Das heel mooi dat wist ik niet. Het was te verwachten, ok, maar ik wist het niet . Ja normaal ben ik daar niet zo moeilijk in, omdat ik meestal wel een buffer heb en het toch wel komt de week erna (normaal dan). Maar deze vakantie bleek wat duur en ik moet nu een heel aantal zaken betalen in 2 weken tijd
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:11:14 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_52370515
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Daar komt natuurlijk nog bij dat het niet zo zou moeten zijn dat JIJ een week moet wachten tot de volgende keer dat ze de salarissen gaan verwerken, omdat ZIJ haar werk niet goed heeft gedaan.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:11:58 #14
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52370546
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef EDMAN- het volgende:
Ik werk ook bij een uitzendbureau (als vakantiebaan ) en als je echt stennis gaat lopen schoppen kunnen ze idd een telefonische overboeking doen, zodat het er binnen 2 dagen opstaat
pi_52370650
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daar komt natuurlijk nog bij dat het niet zo zou moeten zijn dat JIJ een week moet wachten tot de volgende keer dat ze de salarissen gaan verwerken, omdat ZIJ haar werk niet goed heeft gedaan.
Dat klopt, maar goed, als het echt niet kan, kun je principieel wel gelijk hebben maar schiet het niet echt op. Daarom is het fijn om te weten dat dat gewoon kan. Logisch eigenlijk, want elk uitzendbureau heeft een bankrekening, en elke bank kan een spoedbetaling verzorgen.
pi_52370768
Dan ga ik morgen niet eens langs, dan bel ik wel ff. Dank u allen

Maar afgezien van het loon: het blijven irritante miepjes. Hoe ze je al bellen om te vragen of je ergens kan werken, teletubbies praten nog volwassener
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:18:58 #17
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_52370828
Neem voor de duideijkheid ook een paar breedgeschouderde vrienden mee
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:21:45 #18
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_52370937
Als het uitzendbureau schuldig is aan het niet overmaken van je salaris, moeten ze je in ieder geval aanbieden om een voorschot of iets dergelijks te geven, helemaal wanneer je nu al 2 weken geen salaris hebt ontvangen. Zo doen wij dat dus.
vind mezelf geen irritant miepje, ben niet blond en praat niet als een teletubbie
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_52371051
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef Susie het volgende:
Als het uitzendbureau schuldig is aan het niet overmaken van je salaris, moeten ze je in ieder geval aanbieden om een voorschot of iets dergelijks te geven, helemaal wanneer je nu al 2 weken geen salaris hebt ontvangen. Zo doen wij dat dus.
vind mezelf geen irritant miepje, ben niet blond en praat niet als een teletubbie
Ik zal niet iedereen over 1 kam scheren :p. Maar bij de vestigingen van Manpower, Tempo-team en Randstad in Roosendaal en Breda (kom bij alle 3 in beide steden), zijn het alleen maar miepjes of ook erg: mooi-boyz
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:25:41 #20
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_52371091
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ik zal niet iedereen over 1 kam scheren :p. Maar bij de vestigingen van Manpower, Tempo-team en Randstad in Roosendaal en Breda (kom bij alle 3 in beide steden), zijn het alleen maar miepjes of ook erg: mooi-boyz
Ik werk gelukkig in Amsterdam en niet bij de bovengenoemde...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_52371107
quote:

[..]

Van die gastjes die van de hotelschool zijjn gestuurd.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:27:33 #22
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52371159
quote:

[..]

pi_52371217
Het is trouwens ook wel triest dat je niet eens een beetje geld over kan houden om dit soort dingen in te calculeren
pi_52371233
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:27 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Oops . Werk jij in 1 van die vestigingen dan?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_52371254
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Bastoenie het volgende:
Het is trouwens ook wel triest dat je niet eens een beetje geld over kan houden om dit soort dingen in te calculeren
ja sorry ik heb een leven
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')