Vorig week dinsdag.. ik kijk op m'n rekening: geen loon gestort (gaat per week via het uitzendbureau) terwijl ik het erg hard nodig had. Ik bel naar tempo-team (ben beetje vakantiewerk aan het doen en m'n bijbaantjes doe ik ook altijd al via uitzendbureaus) en er neemt weer zo'n domme doos op met zo'n piepstemmetje zoals ik ze al jaren aan de lijn heb.
'Hallo met Edwin, ik zie net dat mijn loon van week ** niet gestort is, is er iets mis gegaan?' Zij: 'Huh? Oh wacht even dan zal ik even kijken' (dit klinkt al als een moeder die tegen haar 1 jarige dochtertje praat) Zij: 'Ben ik weer Edwin, ik zie dat er iets mis is gegaan, ik weet zeker dat het er volgende week bij wordt gezet' Ik: 'Ja maar ik heb toch echt geld nodig' Zij: 'Ja sorry ik kan er nu ook niks aan doen' (haar stem is nu alweer zo triest dat ik er moe van word en bij mezelf denk, ok Eddie je kan heus wel ff wat van je ouders lenen, niks aan te doen.)
Ik kom dus vandaag thuis, klaar om mijn schulden af te lossen en voorbereiding te treffen voor mijn verjaardag en nog 3 verjaardagen die eraan komen in 1 week (handig idd) en jawel hoor: loon is weer niet gestort. Ik bel weer naar tempo-team en ik krijg GODVERDOMME weer hetzelfde vrouwtje met dezelfde kutstem aan de telefoon die me weer precies hetzelfde verteld: 'niks aan te doen Edwin, volgende week staat het erop'.
Uiteindelijk zat ik schuimbekkend aan de telefoon en klaar om met een honkbalknuppel richting die vestiging te gaan. Nu ik weer wat rustig ben heb ik besloten morgen maar ff langs te gaan en maar eens rustig om een normale uitleg te vragen. Ik bedoel dit kan toch niet? Ik vind het nog niet eens zó irritant dat ik m'n loon niet heb gekregen, maar vooral die domme dozen die daar werken (en bij manpower en bij randstad en bij noem maar op, allemaal ervaring mee.)
Zo dat moest ik ff kwijt