geile vlaamse meisjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:35 schreef Schijtgeit het volgende:
er wonen daar wel mooie meisje, dus je kan beter een keer naar buiten gaan.
stomme arrogante kanker debiel, alleen om te patsen heb je even een woord opgezocht en de uitleg erbij getypt om heel wijs te doen, sterfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef r3gi3boy het volgende:
klacht: belgische internetaanbieders Belgacom & Telenet die de internetmarkt duopoleren (een moeilijk woord voor met zijn tweeën een monopoliepositie onderhouden) en hierdoor datalimieten aan dit achterlijke volk kunnen opleggen. Tevens klacht dat die domme frieteters hier niet tegen in opstand komen!
jouw reactie is zo mogelijk nog triester met je kanker en sterfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
stomme arrogante kanker debiel, alleen om te patsen heb je even een woord opgezocht en de uitleg erbij getypt om heel wijs te doen, sterf![]()
zware dag gehadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw reactie is zo mogelijk nog triester met je kanker en sterf [afbeelding]_!
Maar goed hun bier is minstens 9000x beter dan dat van ons.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef r3gi3boy het volgende:
Zit ik hier nu al een weekje in Brussel (stage) en het wordt me nog maar eens op het hart gedrukt dat de vooroordelen over dit achterlijke volk toch echt waar zijn.
Internet:
het pauperinternet op m'n kamer vindt zijn bron bij een knakenabbonnementje dat ook nog eens gesplitst wordt naar 8 kamers op verschillende verdiepingen. Op de dag van mijn aankomst trek ik m'n laptop uit de koffer, sluit die rommel aan en zet vrolijk m'n downloads op max leechen en zuig de volledige bandbreedte van mijn studentenhuis leeg. De snelheid ligt op 1 MB/s, dus na een dagje en een nachtje had ik toch wel 5 HDfilms en 2 seizoenetjes Lost en Southpark binnengetrokken.
**kkraaakk---##%(*&&! BAMMM--> internet devolueert naar een snelheid waar wij Nederlanders in 1995 al om moesten janken!!
Lichte paniek, want hoe moet ik me nu de rest van m'n dag vermaken? Buiten is enge grote stad en socializen met mijn 'roomies' kan me verdommen. Na wat onderzoek kom ik tot de volgende conclusie:
de verbinding: UPC chello.be
de snelheid: (oorspronkelijk) 20 Mbit
het (WTF(!@$&$&!#*(^!) DATALIMIET: 35 GB PER MAAND!!!
excuseer, wtf, knijp me want volgens mij droom ik!?? Nee nee, waar de Belg met 35 GB klaarblijkelijk een hele maand mee vooruit kan, heb ik in 1 dag volledig opgebruikt!!
Boze gezichten van mijn roomies vallen mij ten deel, want het is voor hen allang duidelijk dat het nieuwe gezicht in hun smerige krot nog niet geïnformeerd was over dit belachelijke fenomeen.
Nu zitten we dus met z'n allen een maand met een afgeknepen verbinding met een max van 8 kb/s en mag ik blij zijn dat MSN of laat staan, FOK! nog kan functioneren!
klacht: belgische internetaanbieders Belgacom & Telenet die de internetmarkt duopoleren (een moeilijk woord voor met zijn tweeën een monopoliepositie onderhouden) en hierdoor datalimieten aan dit achterlijke volk kunnen opleggen. Tevens klacht dat die domme frieteters hier niet tegen in opstand komen!
dan mag jij mij eens haarfijn vertellen hoe het in vredesnaam mogelijk is om in het studentenhuis een datalimiet te omzeilen. Mijns inziens houd de modem ( of anders de provider) toch gewoon in de gaten hoeveel dataverkeer er over de kabel loopt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef amvrosios het volgende:
tjah... die datalimiet gevallen blijven nog wel ff hoor
maar de kunst is het omzeilen
oh ja, alsof iedere zichzelf respecterende Nederlander bij het gebruiken van het internet deze aanname in twijfel trekt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:11 schreef Pikkebaas het volgende:
EIgenlijk wel asociaal van je, om zonder te vragen zomaar aan te nemen dat het wel onbeperkt zal zijn.
Je moet lekker naar buiten, bier drinken en achter de vrouwkes aan !
zielger kan wel, neem een grappig bedoeld plaatje uit de begintijd van het internet als avatar, ooh wacht....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
oh ja, alsof iedere zichzelf respecterende Nederlander bij het gebruiken van het internet deze aanname in twijfel trekt!
welke idiote flapdrol bedenkt het om anno 2007 nog met datalimieten te werken!?!?! De wereld draait op internet, het is onmisbaar geworden in iedere samenleving! Dan ga je de revolutie toch niet tarten door het downloaden van data zo goed als naar het nul-limiet te brengen?
nog een saignant detail: De plaats en positie van het openbaar vervoer in Brussel weten ze dan wel weer in "realtime" aan te gevenIk kijk ff op die site en ik weet op de minuut af wanneer ik de deur uit moet stappen
![]()
EDIT: tijdens het typen van deze post klapt pardoes de stroom er ook nog eens uit....kan het nog zieliger gesteld zijn.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |