Er is ooit een petitie geweest (vorig jaar als ik me niet vergis) die door 60.000 mensen ondertekend werd ofzo (kan meer zijn, heb het niet tot einde gevolgd) als reactie tegen de hoofdspelers Belgacom en Telenet om hun limieten te verhogen (dus zelfs nog niet eens afschaffen).
Reactie van Belgacom: wij reageren hier niet op, we weigeren te concurreren dmv prijzen, we concurreren dmv extra diensten (lees 10 liedjes van itunes gratis per 2 (!) maanden
![]()
, 20 gratis foto's laten ontwikkelen per 2 (!) maanden
![]()
) Je kan daarnaast ook 1 gratis game downloaden per maand (of 2 maanden weet ik niet zeker) maar dat wordt doodleuk in je limiet verrrekent (leuk met die games van 4gig tegenwoordig). Dat is misschien nu al aangepast maar was vroeger iig zo.
begin van de zomer hebben ze hun limieten met 20% (hoho jawel!) verhoogd, wat dus neerkwam dat je van 10gig (standaard abbo bij Belgacom) naar een fenomenale 12gig ging!
Naast belgacom en telenet heb je ook wel andere spelers die wel snappen dat die limieten compleet achterhaald zijn.
Deze hanteren nog wel limieten maar ze liggen aanzienlijk hoger (bv 75gig bij dommel), en dikwijls nog voor een lagere prijs dan Belgacom of Telenet...
Dus komt erop neer dat je roomies je gewoon met een kutabbo hebben opgezadeld, want het kan echt wel beter