Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef kikoooooo het volgende:
5 jaar?
Dit zijn de Philips specificaties, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:19 schreef SillyWalks het volgende:
Ziet er op de foto niet uit als breedbeeld!
Thanksquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef renz0r het volgende:
Dordrecht is lekker dichtbij.
Een vriend van mij heeft een nieuwe tv nodig, alleen die is tot vrijdag in Utrecht vanwege introweek.
Als de tv dan nog niet verkocht is zal ik dit aan hem doorgeven. Hij kijkt ook geregeld op Fok.
Die TV raad ik je toch echt sterk af. De foto's zijn niet voor niks mega donker. Er is vast iets wat hij niet wilt laten zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef renz0r het volgende:
Dordrecht is lekker dichtbij.
Een vriend van mij heeft een nieuwe tv nodig, alleen die is tot vrijdag in Utrecht vanwege introweek.
Als de tv dan nog niet verkocht is zal ik dit aan hem doorgeven. Hij kijkt ook geregeld op Fok.
Nee, daar is de beeldbuis niet breed genoeg voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:33 schreef Repeat het volgende:
Die specs horen niet bij deze tv. Het is iig zeker géén breedbeeld:
[afbeelding]
Hij staat in een kelder, kijk eens goed johquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:29 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Die TV raad ik je toch echt sterk af. De foto's zijn niet voor niks mega donker. Er is vast iets wat hij niet wilt laten zien.
Voor 55,- is hij van jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:40 schreef Lausteen het volgende:
Voor 50E kom ik m vanmiddag nog halen!
Oke, thanks voor het laten wetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef Lausteen het volgende:
Ik heb geen intresse meer, heb er nog ff over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat zo'n bakbeest van 70 cm toch niet in mn kamer gaat passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |