Dan had ik je gewoon laten staan, de winkel was toe. Dat er een fout bordje hangt zou me niets kunnen schelen, als ik die uren niet betaald word werk ik ze niet. Vriendelijke jochies dat ze je toch nog bedienen (zelfs al schelden ze nog wat)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:56 schreef Nielsch het volgende:
want: de winkel sluit eigenlijk wel om negen uur![]()
Nouja, ik heb ze gezegd dat ze het bordje aan moeten passen maar daar luisterden ze niet naar. Het gaat erom dat het nogal onbeschoft ging. 14 jarige vakkenvullertjes hebben gewoon enig respect te tonen voor de klant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dan had ik je gewoon laten staan, de winkel was toe. Dat er een fout bordje hangt zou me niets kunnen schelen, als ik die uren niet betaald word werk ik ze niet.
Niet buiten de diensturen, dan worden ze er niet voor betaald. Maar idd; 14jarige marokaantjes die werken!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:01 schreef Nielsch het volgende:
14 jarige vakkenvullertjes hebben gewoon enig respect te tonen voor de klant.
Ook dan hebben ze nog respect te tonen omdat ze op dat moment nog steeds voor PLUS aan het werk zijn. Ze moeten ook nog schoonmaken en de kassa's tellen, dus ze worden denk ik weldegelijk op dat moment nog betaald.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:02 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Niet buiten de diensturen, dan worden ze er niet voor betaald. Maar idd; 14jarige marokaantjes die werken!!!
Terug naar ONZ!!!![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef Timmee_ het volgende:
kut plus!
ik zou als ik jou was daar nooit meer heengaan, en waarschijnlijk stonden die marokkaanse daar te wachten tot ze de Plus konden leeg stelen
hoax!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:56 schreef Nielsch het volgende:
Gisteravond kwam ik een een paar minuten voor negen aan bij de PLUS Supermarkt (waarvan ik dacht dat ze tot 10 uur open waren). Voor de deur stonden twee Marokkaanse vakkenvullertjes die mij vertelden dat ik niet meer naar binnen mocht. Onzin, want op het bordje staat volgens mij dat de winkel om 10 uur sluit. Na wat gezeik mocht ik toch nog naar binnen en stond vrij snel weer buiten waarna de opmerkingen vam de vallenvullertjes me om de oren vlogen. Dat ze door mij bedrogen waren, dat er op het bordje stond dat ze weldegelijk om 9 uur sluiten, dat ik voortaan niet meer zulke fles-acties moest uithalen enz... enz... Mijn uitleg over het bordje begrepen de twee knapen niet en ze wilden niets van me aannemen. Want ja, stel je toch eens voor dat je iets aanneemt van iemand die slimmer is. Dus ben ik vandaag even teruggegaan om foto's te nemen van het bordje. De kwaliteit is vrij kut door de weerspiegeling, maar volgens mij is op het bordje te zien dat de winkel om 8 uur opengaat (eerste blanco vakje), het tweede vakje is ook blanco (van 8 uur tot 9 uur) etc... tot het vakje waar 21 uur staat. Ook dat is blanco! Dat is volgens mij de tijdperiode van 21:00 tot 22:00. Pas bij het vakje van 22:00 uur is er iets zwart gemaakt (wat staat voor: gesloten). Dit vakje is echter het tijdsvak van 22:00 tot 23:00. Oftewel. De PLUS hoort volgens het bordje pas om tien uur te sluiten, jong winkelpersoneel is onbeschoft en de manager van de PLUS is te achterlijk om normaal een bordje in te vullen, want: de winkel sluit eigenlijk wel om negen uur![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Er staat dat de winkel open is tot 22.00 uur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:04 schreef Nielsch het volgende:
Maar heb ik nou gelijk over dat bordje? Ik geef toe dat het onduidelijk is (zowel de foto's als het bordje zelf). Dat 14 jarige Marokkaantjes dat niet snappen begrijp ik eigenlijk nog wel.
of zoals de nachtwinkel waar ik onlangs nog wat ging halen;quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een achterlijk bordje. Wat is er mis met:
Maandag: 08:00 - 22:00
etc.
Wat heeft hij te maken met een Plus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef T.a.b. het volgende:
Rofl, waar is die Maikuuul nu ineens hè?
Niet, witte blokje is ingevuld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:19 schreef TeenWolf het volgende:
er staat open tot en met 21.00, je was te laat.
Leg eens uit dan. Want ik interpreteer het vakje waar 21:00 boven staat als de tijdsperiode van 21:00 tot 22:00 en die is niet zwart gemaakt. Zelfde gaat op voor het allereerste vakje waar 08:00 boven staat. Dat is de tijdsperiode van 08:00 tot 09:00 en dan zijn ze ook gewoon open.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:19 schreef TeenWolf het volgende:
er staat open tot en met 21.00, je was te laat.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:07 schreef Athmozz het volgende:
[..]
of zoals de nachtwinkel waar ik onlangs nog wat ging halen;
open: soms
gesloten: vaak![]()
Hang dan geen bordje!
Het zou duidelijker zijn als de de tijden boven de vertikale streepjes hadden gezet. Dat het begin van het vakje het begin van die periode aangeeft. Of boven elk vakje 0800-0900, 0900-1000. Nu moet je maar een beetje gokken hoe ze het precies bedoelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leg eens uit dan. Want ik interpreteer het vakje waar 21:00 boven staat als de tijdsperiode van 21:00 tot 22:00 en die is niet zwart gemaakt. Zelfde gaat op voor het allereerste vakje waar 08:00 boven staat. Dat is de tijdsperiode van 08:00 tot 09:00 en dan zijn ze ook gewoon open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |