abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52433095
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef Samson het volgende:

[..]

Bedoeld moet dus bedoelt zijn, dat is al zo gedurende een eeuwigheid, gewoon een kwestie van opletten op school bij de meest simpele basislessen, daar hoef je de nieuwe spelling niet voor bij te houden want dit gaat niet over spelling maar over grammatica . Het is toch iets dat te leren valt met 2 vingers in je neus...
En jij begrijpt wat ik getypt heb
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_52434730
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:33 schreef prupke het volgende:

[..]

En jij begrijpt wat ik getypt heb
Dat dan weer wel
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_52437104
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:40 schreef Samson het volgende:

[..]

Dat dan weer wel
En we hebben een winnaar begrijpend lezen

maar ff zonder gein.
De ts heeft natuurlijk gelijk vanwege het bordje aan de deur.
En die lui die hem belagen met allerlei dingen ...tsja... daar is een oplossing voor
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_52441136
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:56 schreef Nielsch het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het sowieso achterlijke kutbordjes. Zeker voor een bedrijf dat altijd aaneengesloten open is (ik bedoel als je nou een bedrijf bent dat tijdelijk ff een paar uur gesloten is tussen de middag ivm lunchpauze ofzo dan is zo'n tijdvakjessysteem nog enigzins begrijpelijk -maar nog altijd onbegrijpelijk om te lezen voor veel mensen, of in te vullen voor veel mensen-)
pi_52442828
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

"Want ja, stel je toch eens voor dat je iets aanneemt van iemand die slimmer is."
Dat ging ergens anders over. Een cursus begrijpend lezen is wellicht wel wat voor jou.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2007 09:11:07 ]
pi_52443861
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef Keltie het volgende:

[..]

Met die mentaliteit kom je er wel

Ga jij je maar lekker uitsloven voor de baas in je vrije tijd. Deed ik ook altijd, tot ik stank voor dank kreeg en mijn spullen mocht pakken zonder gegronde reden. Sindsdien doe ik niet meer dan mij gevraagd wordt of in de functieomschrijving staat. Uiteindelijk werken we alleen maar voor het geld en niet om het een ander naar de zin te maken, want dat is waar deze hele maatschappij tegenwoordig op gebouwd is. Als een baas te gierig is om tijd uit te betalen die je ook hebt gewerkt bekijkt ie het maar. De enige die daar namelijk beter van word is je baas en het bedrijf en niet jij zelf.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52444131
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:09 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ga jij je maar lekker uitsloven voor de baas in je vrije tijd. Deed ik ook altijd, tot ik stank voor dank kreeg en mijn spullen mocht pakken zonder gegronde reden. Sindsdien doe ik niet meer dan mij gevraagd wordt of in de functieomschrijving staat. Uiteindelijk werken we alleen maar voor het geld en niet om het een ander naar de zin te maken, want dat is waar deze hele maatschappij tegenwoordig op gebouwd is. Als een baas te gierig is om tijd uit te betalen die je ook hebt gewerkt bekijkt ie het maar. De enige die daar namelijk beter van word is je baas en het bedrijf en niet jij zelf.
Ligt eraan waar je werkt natuurlijk. Er zijn zat organisaties waar dat soort inzet wel wordt beloond.
pi_52444149
Ja, dat wel natuurlijk. Maar goed, dat merk je snel genoeg
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52445848
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je werkt natuurlijk. Er zijn zat organisaties waar dat soort inzet wel wordt beloond.
Maar niet veel, de mensen die door hard werken rijk zijn geworden kun je op 1 hand tellen. De mensen die door SLIM werken rijk zijn geworden zijn er echter veel meer. Als jij voor een baas elke avond voor je werk opoffert zal hij dat al snel als normaal beschouwen en niet als buitengewone prestatie, want je doet nog steeds het werk dat je volgens je taakomschrijving moet doen. Als je echter tijdens je gewone werktijd nieuwe initiatieven neemt en daardoor bijvoorbeeld efficienter kan werken zal je baas dat direct merken en veelal ook extra belonen. Dus ik zou zeggen, werk slim en niet te hard
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_52449835
Volgens dat bordje vind ik ook dat hij 22:00 sluit...

Als je kijkt naar de vakjes, dan is het vakje waar 21:00 boven staat wit. Dus 21:00 t/m 21:59 is open imo.

Maardat die gasten zich laten omlullen door jou is wel briljant
Have fun...
pi_52453142
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:09 schreef BobbyB het volgende:

[..]

dit dus
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:25:42 #172
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_52455679
Echt heel duidelijk is het niet, maar ik zou gewoon eerder boodschappen gaan doen...
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')