En jij begrijpt wat ik getypt hebquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef Samson het volgende:
[..]
Bedoeld moet dus bedoelt zijn, dat is al zo gedurende een eeuwigheid, gewoon een kwestie van opletten op school bij de meest simpele basislessen, daar hoef je de nieuwe spelling niet voor bij te houden want dit gaat niet over spelling maar over grammatica. Het is toch iets dat te leren valt met 2 vingers in je neus...
Dat dan weer welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:33 schreef prupke het volgende:
[..]
En jij begrijpt wat ik getypt heb
En we hebben een winnaar begrijpend lezenquote:
Ik vind het sowieso achterlijke kutbordjes. Zeker voor een bedrijf dat altijd aaneengesloten open is (ik bedoel als je nou een bedrijf bent dat tijdelijk ff een paar uur gesloten is tussen de middag ivm lunchpauze ofzo dan is zo'n tijdvakjessysteem nog enigzins begrijpelijk -maar nog altijd onbegrijpelijk om te lezen voor veel mensen, of in te vullen voor veel mensen-)quote:
Dat ging ergens anders over. Een cursus begrijpend lezen is wellicht wel wat voor jou.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Want ja, stel je toch eens voor dat je iets aanneemt van iemand die slimmer is."![]()
Ga jij je maar lekker uitsloven voor de baas in je vrije tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Met die mentaliteit kom je er wel![]()
Ligt eraan waar je werkt natuurlijk. Er zijn zat organisaties waar dat soort inzet wel wordt beloond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga jij je maar lekker uitsloven voor de baas in je vrije tijd.Deed ik ook altijd, tot ik stank voor dank kreeg en mijn spullen mocht pakken zonder gegronde reden. Sindsdien doe ik niet meer dan mij gevraagd wordt of in de functieomschrijving staat. Uiteindelijk werken we alleen maar voor het geld en niet om het een ander naar de zin te maken, want dat is waar deze hele maatschappij tegenwoordig op gebouwd is. Als een baas te gierig is om tijd uit te betalen die je ook hebt gewerkt bekijkt ie het maar. De enige die daar namelijk beter van word is je baas en het bedrijf en niet jij zelf.
Maar niet veel, de mensen die door hard werken rijk zijn geworden kun je op 1 hand tellen. De mensen die door SLIM werken rijk zijn geworden zijn er echter veel meer. Als jij voor een baas elke avond voor je werk opoffert zal hij dat al snel als normaal beschouwen en niet als buitengewone prestatie, want je doet nog steeds het werk dat je volgens je taakomschrijving moet doen. Als je echter tijdens je gewone werktijd nieuwe initiatieven neemt en daardoor bijvoorbeeld efficienter kan werken zal je baas dat direct merken en veelal ook extra belonen. Dus ik zou zeggen, werk slim en niet te hardquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je werkt natuurlijk. Er zijn zat organisaties waar dat soort inzet wel wordt beloond.
dit dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga jij je maar lekker uitsloven voor de baas in je vrije tijd.Deed ik ook altijd, tot ik stank voor dank kreeg en mijn spullen mocht pakken zonder gegronde reden. Sindsdien doe ik niet meer dan mij gevraagd wordt of in de functieomschrijving staat. Uiteindelijk werken we alleen maar voor het geld en niet om het een ander naar de zin te maken, want dat is waar deze hele maatschappij tegenwoordig op gebouwd is. Als een baas te gierig is om tijd uit te betalen die je ook hebt gewerkt bekijkt ie het maar. De enige die daar namelijk beter van word is je baas en het bedrijf en niet jij zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |